Auteur Topic: Bedankt  (gelezen 5756 keer)

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Bedankt
« Gepost op: 26-05-2003, 01:01:43 »
Namens het hele team van dit jaar wil ik jullie bedanken voor de onvergetelijke dag.

Ook voor de mensen die vandaag niet konden komen, ook naar jullie gaat dank uit. Jullie prachtig denkwerk en scherpe blik heeft voor veel plezier bij ons gezorgd.

 







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Bedankt
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2003, 01:20:43 »
een bedankje aan de organisatie is idd wel op zijn plaats, het was een hele leuke dag!
en iedereen die er was ook bedankt, het was beregezellig.

ik wil speciaal ferdi bedanken voor zijn aanwezigheid in amersfoort, vanaf vandaag herzie ik mijn indruk van jou, je bent een stuk sympathieker dan dat je in de serie overkwam! (ook al genoot ik stiekem wel van je botte uitspraken hoor)







Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Bedankt
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2003, 01:33:48 »
hihi ja vooral als je het zo vreselijk mis hebt als ik  :D Jullie zullen wel gelachen hebben  ;D

Helaas kon ik er niet bijzijn maar heb de anderen even uitgehoord en begrepen dat het uiteraard een ontzettend leuke dag is geweest.

Vanuit kijkers perspectief een heel hartelijke dank aan alle kandidaten en uiteraard de crew die ook veel te lijden heeft gehad.. Het was mijn eerste Mol en raakte helemaal verslaafd :) Vond het echt ontzettend leuk, het bleef me intrigeren vooral door combinatie van suspense en toch ook veel humor erin :)

Super gedaan !!!!!

Greetz Rougze







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Bedankt
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2003, 08:53:49 »
Ik wil ook iedereen bedanken voor een fantastisch mol-seizoen! Het was altijd erg gezellig op de chat, en de klapper was toch echt de MFD. Super georganiseerd!!! Ik vond het heel leuk dat alle kandidaten erbij waren en net als Daantje moet ik ook mijn mening herzien tegenover Ferdi (maar dat weet hij wel, ik heb het hem nl. verteld  :P).

Groetjes en  :-*
Limone







I got that tunnel vision going through my  head

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedankt
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2003, 10:21:54 »
Nou ja, ik sluit me dan maar aan bij de rest he?! Ik vond het echt een superdag!!! Heb enorm genoten van alles!
Was echt leuk om iedereen te zien en eventjes mee te praten!
Nou ja, leuk leuk leuk dus. Hier kan ik nog wel even mee vooruit! ;)

maar of ik het red tot 2005?? :-\








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedankt
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2003, 10:44:34 »
vanaf vandaag herzie ik mijn indruk van jou, je bent een stuk sympathieker dan dat je in de serie overkwam!
I second that opinion. Ik vond Ferdi in de reeks minder, maar heb altijd wel gedacht dat het maar een spel is en je slechts een uur filmbeelden ziet van de 16 uur per dag ofzo.
Maar gisteren vond ik Ferdi een toffe peer. (of hoe zeg ik zoiets in het Hollands?)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Bedankt
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2003, 12:19:06 »
een toffe peer is volledig correct Nederlands, Robbie!  ;)

Ik vond het ook een SUPERleuke dag. Leuk dat er zoveel (ex)kandidaten waren, en ook nog heel veel crew. En leuk dat iedereen zo onvermoeibaar en enthousiast alle vragen wilde beantwoorden...
Ook leuk dat Ferdi en Julien zoveel moeite hadden gedaan voor die prijsvraag en de veiling was ook wel weer erg leuk (hoewel die me wel veel geld heeft gekost.....).

Leuk leuk leuk dus!!!!  







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 12:20:45 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Bedankt
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2003, 12:44:06 »
Ook ik stel mijn mening bij... Ferdi is irl toch best wel cool om het zo maar even te noemen... en hij was ook nog als eerste aanwezig... Kan niet meer stuk natuurlijk...









Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedankt
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2003, 13:01:58 »
Ik sluit me hier volledig bij aan!
Alle kandidaten waren zo onvermoeibaar en geduldig, en het was leuk te merken dat we hier allemaal zo trouw ;D gevolgd zijn.

(hoewel we grrmmbl nog niet op alle vragen antwoord hebben...)  ::)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Bedankt
« Reactie #9 Gepost op: 26-05-2003, 13:06:04 »
Alle kandidaten (én ex-kandidaten) enorm bedankt voor het onvermoeibare enthousiasme en geduld waarmee jullie ons 'internet idioten  ;) ' te woord hebben gestaan, vragen hebben beantwoord, voor ontelbare foto's hebben geposeerd etc etc. Ik was zelf helemaal uitgewoond gisteravond, kan me voorstellen hoe dat voor jullie geweest moest zijn. Maar Aafke gaf me iig de indruk dat het ook wel lollig kan zijn.  ;D Aafke, je bent en blijft m'n favo hoor!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedankt
« Reactie #10 Gepost op: 26-05-2003, 17:30:05 »
Tsja, wat kan ik hier nog aan toevoegen?! Idd kandi's van alle seizoenen die aanwezig waren superbedankt!! :D
Ferdi en Julien, erg leuk die prijsvraag!! Vooral ook erg leuk gepresenteerd :D ;D.

En natuurlijk ook Malcolm en Compuart en andere organisatoren heel erg bedankt (en nee, daar vind ik mezelf niet onder vallen ;), die ene parasol die ik opgezet heb... ::) :P)!! Jullie hebben het weer super gedaan!!

Ik heb niet echt een favoriete kandi, ze waren allemaal leuk en aardig ;). Naja, is dan wel geen kandi maar ik denk dat Angela tegenwoordig mn favoriet is geworden :).








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Bedankt
« Reactie #11 Gepost op: 26-05-2003, 19:15:06 »
Oke ik ook maar even:
Iedereen die heeft meegeholpen, georganiseerd en aanwezig was...bedankt!

Natuurlijk helemaal de kandidaten, crew-leden en Angela!
(ik had maar een stuk of 60 Angela AVRO kaarten meegenomen-gekregen...24 ervan hangen nu op mn kast deur...nee ik ben niet gek  ;))

Groetjes en ik hoop tot ziens! :-*







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Bedankt
« Reactie #12 Gepost op: 26-05-2003, 19:18:52 »
Ik weet ook niet of ik het tot 2005 uithoud maar blijf gewoon hier op het forum en misschien kan iemand weer een nieuwe compuart mol competitie organiseren(hebben we ook weer wat te doen








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedankt
« Reactie #13 Gepost op: 26-05-2003, 19:22:12 »
Ook ik sluit me aan bij al het vorige vermelde berichten.  ;D

Enne Daantje, Ferdi heeft dit bericht gestart hihi!!

Maar het was weer Toppie! Kan er niet meer van maken. Ook de kandidaten waren geduldig en gezellig. En ook ik had Ferdi anders ingeschat, maar ja zo zie je maar dat wij ook maar mensen zijn.  ;D









Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedankt
« Reactie #14 Gepost op: 27-05-2003, 00:31:22 »
Tja... ik baal nog steeds dat ik niet kon komen omdat ik ziek ben... maar aangezien ik de komende maand ofzo nog niets mag doen ga ik naar jullie foto's zitten kijken en met veel verdriet denken: ik wil ook! :'(








Offline A_pinta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedankt
« Reactie #15 Gepost op: 27-05-2003, 16:20:56 »
Namens het hele team van dit jaar wil ik jullie bedanken voor de onvergetelijke dag.

Ook voor de mensen die vandaag niet konden komen, ook naar jullie gaat dank uit. Jullie prachtig denkwerk en scherpe blik heeft voor veel plezier bij ons gezorgd.

 

Elise, haar molbelagers en het hele team van Wie Is De Mol, natuurlijk Angela en wieisdemol.com-crew, jullie natuurlijk ook heel erg bedankt voor weer een prachtige serie! Het spel waarvoor ik vakanties annuleer, het Songfestival laat schieten en blinddates afzeg. Hopelijk tot de volgende.... MOL. :)







The Trumpet Shall Sound.