Auteur Topic: Elise vertelt en alle muziekale aanwijzingen worden verklaard.  (gelezen 15668 keer)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise vertelt en alle muziekale aanwijzingen worden verklaard.
« Reactie #40 Gepost op: 28-05-2003, 14:20:05 »
Oeps sorry! Ik dacht dat dat alleen de uitleg van de muzikale aanwijzingen was. Ik wist niet dat het commentaar van Elise daar ook  al in verwerkt zat! :-[







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise vertelt en alle muziekale aanwijzingen worden verklaard.
« Reactie #41 Gepost op: 28-05-2003, 15:58:39 »
Effe voor de duidelijkheid: ik heb alleen maar de uitleg van de muziekale hints gekopieerd van www.Schiffers.fm. Ik heb deze lange en vage uitleg van de aanwijzingen dus niet zelf geschreven naar aanleiding van de radiouitzending.

In de uitzending maandag werden maar 2 muziekale aanwijzingen kort uitgelegd, waarna naar de website werd verwezen voor alle andere aanwijzingen. De bedenker van de aanwijzingen (iemand van de crew) lichtte ze zelf toe in 't radioprogramma.

Elise werd idd ook kort geinterviewd, maar ik kan niet zeggen dat er erg veel nieuws werd gemeld. 't ging gewoon over haar rol als mol enzo, wat eigenlijk ook al in de aflevering aan de orde was gekomen.

Ik kan me ook niet meer precies herinneren wat er verder allemaal gezegd is geworden, dus ik kan helaas niet meer info geven dan dit.  :-\







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 15:59:41 door Han13 »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Elise vertelt en alle muziekale aanwijzingen worden verklaard.
« Reactie #42 Gepost op: 28-05-2003, 16:18:06 »
Ow, ik baal wel een beetje dat ik het "hier spreekt de mol" stukje binnenstebuiten, achterstevoren en in verschillende soorten vertraagd ( maar dus niet versneld !!!) heb afgespeeld.. dat Für Elise ha dje er dan inderdad zo uit kunnen halen..
Verder.. hoop ik dat er volgend jaar weer een Mol komt.. maar dan luister ik alleen voor de lol naar de muziekale hints en niet om er wat uit te halen :)

Het is al moeilijk genoeg om naar de Mol te zoeken.. mede doordat er in zo'n groep zoveel fout gaat dat het op het eind nog steed sbijna iedereen kan zijn.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .