Auteur Topic: Molfandag 25 mei 2003  (gelezen 4481 keer)

Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Molfandag 25 mei 2003
« Gepost op: 26-05-2003, 18:48:58 »
Het was iets rustiger dan vorig jaar, maar toch wel druk en gezellig. Ze waren er allemaal en dat is toch wel leuk om iedereen eens in het echt te zien. Dat geldt ook voor de mensen die je van het forum en de chat kent. Zo kun je je wel eens vergissen met al die nicknames. Pimwiz is geen mannelijke nerd bijvoorbeeld, wel een aardige vrouw. Verdi en Bach stonden naast elkaar, heel leuk en Verdi had 200 moorkoppen meegebracht omdat hij een weddenschap had verloren.. Bambini is wel een vrouw en was daar samen met twee aardige dochters. Wij zaten lange tijd met Astrid te praten.Wat is die aardig zeg en humoristisch. Ze heeft geen spijt van het uitstappen, die 7000 euro gebruikt ze o.a. voor een cursus job coaching. Het leuke aan haar vind ik dat ze er gewoon voor uitkomt dat dat geld voor haar belangrijk is. Aafke vond en vind ik erg grappig. Ik heb Elise gefeliciteerd en gezegd dat ik in afl.5 wist dat zij het was en dankzij haar als 12e in de pool geëindigd ben... Veel mensen dachten dat Ron de mol was vooral door die vrijstelling en het 17.30 noemen in plaats van 16.30 uur......Elise had wel wat gemak van haar 'hulpmollen'....
Opmerkelijk zijn de vele kleine kandidaten ieder jaar. Behalve presentratice Angela natuurlijk, dit jaar Chandrika en Patricia en Wilmie en Yvonne waren er ook...'t zal toeval zijn..? En o ja Jantien, zij presenteerde op leuke manier de vragen aan de kandidaten. Verder reikten Julien en Ferdi o.a. de Harry Potterprijs en de Margaritaprijs uit. Dopey (geen kabouter wel een vrouw) en Heinz waren de gelukkigen en Elisabeth maar die was er niet en nog een Vlaming, Eric. Zij kwamen met vaak onbegrijpelijke theorieën die wel erg grappig waren. Verder werden er ook nog allerlei spullen geveild voor Artsen zonder Grenzen, van foto's, kokers, de handschoenen van Elise tot ondergoed van Ron. Angela speelde veilingmeesteres en dat liep als een trein. Zij deelde mee dat we in 2005 weer een nieuwe molserie krijgen!! Goed nieuws al is het wel lang wachten voor echte molfanaten.. Angela deelde ook mee dat ze het verschrikkelijk koud was in Canada, het was echt heel erg! :-\ Dus in 2005wordt het de Carribean 8)...mèt Angela.
Lonneke








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2003, 19:16:13 »
Man als ik dit hoor dan vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ja ben morgen jarig en Zondag kwam de visite dus kon ik er niet bij zijn :'(








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2003, 19:19:24 »
Had je die visite toch gewoon mee kunnen nemen? ::) ::) ::)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2003, 19:24:43 »
Waarom was ik daar niet op gekomen maar dan had ik zeker een van mijn ooms mee moeten nemen die had zichzelf al een keer opgegeven maar is helaas er niet doorgekomen >:( >:( >:( >:( *Mark is ff boos op zichzelf








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2003, 20:42:39 »










Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2003, 20:44:39 »
Maarre Lonneke?
Ik vond het leuk met je opgetrokken te hebben hoor! Gezamenlijk op fotoshoot en lekker keten met Astrid.   :D

en ik hoop dat de foto's gelukt zijn  ::)








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2003, 20:49:19 »
Leuk verhaal!

Het lijkt me wel leuker om alle verslagen in één topic bij elkaar te zetten :)

Laten we verder gaan in 'Mol Fan Dag 2003' in de Huiskamer.


slotje...







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 20:49:38 door Malcolm »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2003, 20:56:58 »
Dan moet je er natuurlijk wel een slotje opzetten hè  ;)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re:Molfandag 25 mei 2003
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2003, 21:30:05 »
Dan moet je er natuurlijk wel een slotje opzetten hè  ;)
Zal ik dat ff doen, dan? :)







Achteloos...