Auteur Topic: De beste mol  (gelezen 25402 keer)

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:De beste mol
« Reactie #20 Gepost op: 30-05-2003, 17:37:16 »
ron  ;D

Yep! Met voorsprong zelfs! Gevolgd door Marianne!  ;D

En daarna:
3. George (alhoewel die voor mij ook helemaal bovenaan mag staan...)
4. Marc
5. Magda
6. Hugo
7. Michiel  8)
8. Elise
9. Nico (die droeg gewoon het etiket 'Mol' op zijn rug...)
en Deborah wil ik gewoon geen plaats toemeten; sorry, maar dat was niet eens een mol.








« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 17:38:16 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #21 Gepost op: 30-05-2003, 18:39:37 »
9. Nico (die droeg gewoon het etiket 'Mol' op zijn rug...)

etiket?
niet gezien  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #22 Gepost op: 30-05-2003, 19:18:21 »
en Deborah wil ik gewoon geen plaats toemeten; sorry, maar dat was niet eens een mol.

Huh??

1. Deborah
2. George
3. Nico
4. Elise

Deborah op 1, als eerste Nederlandse mol heb je het toch het moeilijkste, want de series die daarop volgden hadden natuurlijk al een voorbeeld. Ook had ik haar dus echt niet door..
George was ook geweldig!
En Nico had ik ook echt niet door.. dat marcheren enzo was leuk.. en wat was het ook alweer met de zandloper?? *schaam*!
En Elise op 4, maar die had de pech dat ik haar al snel doorhad!








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De beste mol
« Reactie #23 Gepost op: 30-05-2003, 23:27:00 »
1.Elise "Lekker vaak op het verkeerde been en in de war gebracht zoals andere kanidaten dat ook wel eens deden.
Ze was ook een van mijn eerste indruk samen met Patricia maar ben uit eindelijk toch voor Patricia gegaan.
Echter nog meer gaan verdenken nadat Astrid was vetrokken en ze opeens opklaarde en het voor touw nam.
Pas voor Afl 10 en 11 gekozen als definitieve Mol."
2. George "Vanaf aflevering 1 al verdacht.
Wel een leuke mol.
Het was ook leuk dat we hem nog 2x gezien hebben in de 4de reeks van de Nl mol.
De man met de pruik op het Metro Station (afl 7) en Dilemma/straat opdracht Ron,Chandrika en Elise. (Man met Groen jasje in afl 10 die ik wel erg raar vond lopen (George loopje) dat het George wel moest wezen.)"
3. Nico "Het meren deel van de afleveringen gedacht dat Yvonne was."
4. Deborah Heb alleen de laaste 3 afleveringen gezien van het eerste seizoen en dacht dat het die grote neger was of die blonde die ook de finalen haalde.
5. Marc
Gezien vanaf afl 3 en meteen verdacht en daarna de HH van 1 en 2 nog even bekeken.
Maakt toch minder indruk dan de Nederlandse versie's.







« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 23:46:17 door Pierce Brosnan »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:De beste mol
« Reactie #24 Gepost op: 31-05-2003, 09:50:16 »
Maakt toch minder indruk dan de Nederlandse versie's.

Hmmm, elk zijn sant in eigen land, wellicht.
Ik vond enkel George een supermol en de drie anderen slechts flauwe afkooksels van wat een mol eigenlijk zou moeten inhouden. De drie Vlaamse mollen vond ik stuk voor stuk heel sterk zonder echt uit de band te springen.
Maar ja, zoals ik al zei: mensen uit eigen streek zullen bij elk wel een streepje voor hebben, veronderstel ik.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:De beste mol
« Reactie #25 Gepost op: 31-05-2003, 10:22:07 »
1. George
2. Elise
3. Deborah
4. Nico







Eindelijk...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #26 Gepost op: 31-05-2003, 10:32:07 »
1. George !!
echt een ongelooflijke mol, als er een serie is die ik nooit beu kan gezien zijn, is het die wel. Ik weet nog het moment dat Karen eruit ging (terwijl veel haar verdachten) en iedereen op George's schouder klopte zo van: 'Jantien is je mol, dus je hebt geluk dat je nog in het spel zit jongen !' en dat terwijl hij hen allemaal om de tuin leidde. Of toen hij deed alsof hij heel hard aan het lopen was, maar eigelijk ter plaatse stond te trappelen, onvergetelijk.

2. Marc  Die serie heb ik net zoals de serie van George intensief gevolgd en hoewel ik op het eind naar Stijn overgeschakeld was, heb ik toch een eindje Marc als mol gehad en hij heeft dat uitstekend gedaan !

3. Elise   Oké, kwas ontgoocheld dat het Ron niet was maar achteraf gezien heeft ze dat toch goed gespeeld hoor !

4. Hugo
5. Magda
6. Deborah
7. Nico

Hierin volg ik Knudde wat. Deborah vond ik net iets té onopvallend (maar ja, dat was de eerste mol, kan nooit gemakkelijk zijn) en Nico liep idd met een etiket van mol rond  :-\
maar ik ben dan ook Belg  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De beste mol
« Reactie #27 Gepost op: 31-05-2003, 10:38:48 »
1. George
2. Elise
3. Deborah
4. Nico









D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De beste mol
« Reactie #28 Gepost op: 31-05-2003, 11:11:46 »
1. George, subliem, uitgekookt, slim gespeeld, veel mensen misleid door zichzelf een bepaald gedrag aan te wenden, fakede fantastisch 'hoogtevrees'
2. Elise, subtiele mollenstreken, totaal niet verdacht door anderen, wist in opdrachten die moeilijk te mollen waren toch te mollen (Ik ga op reis...)
3. Nico, ik was verrast op de laatste dag dat hij het was, had het geluk door medemollen Yvonnen en Sigrid, die beiden in de finale kwamen.
4. Marc, deed het leuk, maar faalde toch. Door persoonlijke kleine foutjes is de hele serie op zijn kop gezet en is de mol 'verraden'.

Series:
1. Portugal, NL. Dit was verreweg het beste seizoen ooit. De kandidatengroep zat heel sterk in elkaar met veel verschillende types. Alle aspecten van de mol kwamen dit seizoen naar voren en daarbij hadden we een supermol. Het enige jammerlijke aan de serie zijn de misleidende hints.
2. Italië, BE. Ook België had bij de laatste Mol een supergroep. Een stel gezellige mensen, de opdrachten waren leuk en spannend. Door enkele persoonlijke foutjes ontdekte Stijn echter al snel 100% zeker wie de mol was, waarna niet Marc, maar Stijn het spel naar zijn hand zette, wat tot misverstanden leidde bij Shadia/Sandra.
3. Canada, NL. Canada had een voordeel en dat was dat er opnieuw een sterke groep stond met wisselende karakters. Helaas vielen de opdrachten nogal tegen en was het kille sfeertje in Canada niet echt gunstig. Ondanks dat een sterke mol.
4. Schotland, Nl. Sterke en leuke opdrachten afgewisseld met minder leuke opdrachten. Dieptepunt was de executie van een kandidaat die later terug het spel in kon (Dan). Sigrid maakte daarbij meer fouten dan de mol.

NL1, BE1 en BE2 niet gezien. Kan VRT Mol I en Mol II niet eens gaan herhalen?








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De beste mol
« Reactie #29 Gepost op: 31-05-2003, 11:40:37 »


NL1, BE1 en BE2 niet gezien. Kan VRT Mol I en Mol II niet eens gaan herhalen?

Ja , dan kunnen wij discussieren over wie de mol is ;D







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:De beste mol
« Reactie #30 Gepost op: 31-05-2003, 13:50:38 »
George was de leukste,
Elise de slimste,
Nico de beste,
en Deborah de onbekendste mol.








Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De beste mol
« Reactie #31 Gepost op: 2-06-2003, 19:00:58 »
1.Elise
2.George
3.Deborah
4.Nico








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De beste mol
« Reactie #32 Gepost op: 2-06-2003, 19:40:47 »
Oh, nog geen censuur hier, dat valt me mee, beetje vreemd hoor. In het andere topic wordt geprobeerd de naam van de eerste mol te mijden, terwijl elke dwaas hier kan lezen wie het is.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De beste mol
« Reactie #33 Gepost op: 2-06-2003, 22:18:25 »
 Beste mol:


1 : Robin (uit serie 1)
2 : Harry (uit serie 3)
3 : Astrid (uit serie 4)
4 : Sigrid (uit serie 2)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:De beste mol
« Reactie #34 Gepost op: 3-06-2003, 17:38:51 »
4. Marc, deed het leuk, maar faalde toch. Door persoonlijke kleine foutjes is de hele serie op zijn kop gezet en is de mol 'verraden'.


Ja, dat gevoel had ik ook erna. Ik moest zelfs kotsen..maar dat was omdat ik ervoor wat verkeerds had gegeten. Maar toch..!  ::)

Mijn lijstje:

1 George; and no one else baby!
2 Ron; Mol zijn én de pot winnen, dat doen velen hem niet na ;)
3 Deborah; eerste en moeilijkste, doch niet intensief gezien
4 Elise; goed, maar het was toch Ron
5 Nico; duidelijk, helaas :/
6 Marc; de laatste aflevering met uitleg etc. verpestte het echt voor mij.

De rest ken ik niet.







No Milk today???

Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De beste mol
« Reactie #35 Gepost op: 3-06-2003, 19:56:23 »

2. Elise, subtiele mollenstreken, totaal niet verdacht door anderen, wist in opdrachten die moeilijk te mollen waren toch te mollen (Ik ga op reis...)

Erm, Elise werd weldegelijk zwaar verdacht!!!
Vanaf het moment dat ze met 4 man waren verdacht IEDEREEN haar (Chandrika, Ron en Rene).

WIDM heeft er alles aan gedaan om net alsof te doen dat ze niet al te zeer verdacht werd. (zoals te monteren dat Chandrika op Ron stemde).
Waarschijnlijk hebben ze bij Ron hetzelfde gedaan en stemde hij al vanaf het Lumberjacken op Elise ipv op Patricia.
Astrid verdacht Elise ook,maar had te weinig informatie (nog al wiedes als je een aantal dagen van het spel bent afgesloten) en besloot de 7.000 euro te nemen.
Rene is geswitched naar Elise nadat Astrid wegging.

Dus puur kijkend naar wie van de kandidaten haar allemaal verdacht,is ze echt niet de beste mol lijkt me zo!








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De beste mol
« Reactie #36 Gepost op: 3-06-2003, 20:13:39 »
Ja, dat heb ik nu ook door.  :-\ Jammer, maar iig kwam het zo over dat ze niet erg verdacht was. Ik dacht dat het halve team echt op Chandrika zat. Voor 2005 zal ik me alleen nog concentreren op de mollenstreken en dan zal het nog geen makkie zijn  :-[








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:De beste mol
« Reactie #37 Gepost op: 4-06-2003, 03:52:12 »
1. George
2. Inge
3. Hugo
...
999. Nico







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #38 Gepost op: 4-06-2003, 09:42:45 »
Ik vind het wel zielig voor Nico hoor.
Ik vond hem hartstikke goed, heeeeel grappig, ijzersterke acties en had hem niet door!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:De beste mol
« Reactie #39 Gepost op: 5-06-2003, 05:59:39 »
Ik vind het wel zielig voor Nico hoor.
Ik vond hem hartstikke goed, heeeeel grappig, ijzersterke acties en had hem niet door!

Ijzersterke acties ???







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen