Auteur Topic: De beste mol  (gelezen 25403 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #40 Gepost op: 5-06-2003, 09:03:30 »
de zandloper bijvoorbeeld
of in het museum...

Beter dan Elise iig met der tja wat heeft Elise eigenlijk gedaan?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De beste mol
« Reactie #41 Gepost op: 5-06-2003, 09:53:48 »
waarom maken we d'r geen poll van (al of niet met vlaamse molletjes erbij)?









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #42 Gepost op: 5-06-2003, 10:04:02 »
George wint toch... polleke niet neudig lijkt me  ;)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:De beste mol
« Reactie #43 Gepost op: 5-06-2003, 20:32:46 »
de zandloper bijvoorbeeld
of in het museum...

Beter dan Elise iig met der tja wat heeft Elise eigenlijk gedaan?
Nog altijd een beetje dissapointed are we?

Mwjah, maar hetzelfde had ik ook.. het zal best een aardige meid zijn, maar als mol heeft ze toch niet veel gedaan, laat staan iets geniaals..misschien waren de opdrachten er ook niet naar..maar toch..

In feite was Nico dan toch iets beter, dat met die zandloper vond ik persoonlijk wel stoer.







No Milk today???

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De beste mol
« Reactie #44 Gepost op: 5-06-2003, 21:52:33 »
Het valt wel op dat de Ron fans ook zo weg lopen met Nico. In mijn ogen oogde Elise geloofwaardiger en was ze te 'natuurlijk 'waardoor ik haar niet als mol verdacht. Dat vond echt superknap aan haar als mol, niet zozeer haar streken ( alhoewel ze groeide in haar spel) maar vooral de manier waarbij ze haar voordeel haalde  uit het vertrouwen die de groep in haar had. Ze was helemaal niet zo afzijdig als Nico was en dat zie ik graag, uiteindelijk was ik ook aangenaam verrast dat het Elise was en niet Ron.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De beste mol
« Reactie #45 Gepost op: 5-06-2003, 23:25:28 »
Ik ben en blijf een Ronniaan, en ik vond George de beste mol...








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:De beste mol
« Reactie #46 Gepost op: 6-06-2003, 18:12:56 »
Het valt wel op dat de Ron fans ook zo weg lopen met Nico. In mijn ogen oogde Elise geloofwaardiger en was ze te 'natuurlijk 'waardoor ik haar niet als mol verdacht. Dat vond echt superknap aan haar als mol, niet zozeer haar streken ( alhoewel ze groeide in haar spel) maar vooral de manier waarbij ze haar voordeel haalde  uit het vertrouwen die de groep in haar had. Ze was helemaal niet zo afzijdig als Nico was en dat zie ik graag, uiteindelijk was ik ook aangenaam verrast dat het Elise was en niet Ron.

Misschien wel, maar ik heb haar nooit als naief blondje oid gezien, ik had haar namelijk als winnares getipt. Verder wil ik gewoon mollestreken zien, waaronder eentje waarvan me ogen uitpuilen. De vorige hadden dat, Elise niet. Daarom ben ik teleurgesteld, zeker niet aangenaam verrast..







No Milk today???

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De beste mol
« Reactie #47 Gepost op: 6-06-2003, 18:15:43 »
ron  ;D
IK begin zo langzamer hand beetje gek van jou en Dopey te worden Cora








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:De beste mol
« Reactie #48 Gepost op: 6-06-2003, 21:08:11 »
Misschien wel, maar ik heb haar nooit als naief blondje oid gezien, ik had haar namelijk als winnares getipt. Verder wil ik gewoon mollestreken zien, waaronder eentje waarvan me ogen uitpuilen. De vorige hadden dat, Elise niet. Daarom ben ik teleurgesteld, zeker niet aangenaam verrast..
Jazeker wel!!! Maar dat zag ik helaas pas na afloop van het spel. Toen ik wist dat zij de mol was, wist ik ook dat zij wel degelijk wist wat zij deed tijdens het 'spel' 'Ik ga op reis en ik neem mee...' En dat was heel hard gespeeld, harder dan wat tweede mol Hugo had gedaan. Ook was zij veel harder in het spel 'Rush hour' met die autos op de parkeerplaats dan de laatste Belgische mol Marc, zij was degene die het spel in de war gooide. Terwijl Marc daar eigenlijk niets deed ;)







Thank U

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De beste mol
« Reactie #49 Gepost op: 7-06-2003, 10:25:39 »
IK begin zo langzamer hand beetje gek van jou en Dopey te worden Cora

geef het nog een week of 3 dan komt het vanzelf wel..  ;D








Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De beste mol
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2004, 22:07:54 »
1) George
2) Elise/Nico

Deborah heb ik niet aan het werk gezien  :'(
2024: wie is de Mol?

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: De beste mol
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2004, 20:56:27 »
Elise bij lintjes spel in de bossen, gewoon op laatste moment binnenkomen met nog wat lintjes ook, en iedereen maar zeggen o zo knap gedaan... Jaja.

Voor mij is de mollenstreek die van Hugo bij het verdedigen van de bokaal. Wanneer David wil dat hij de achterkant vrijmaakt , vraagt Hugo eerst nog of David dat wel zeker weet. En als David dat zeker weet, gaat Hugo weg van zijn plek , waarop vanaf die plek de indringers binnekomen en ach het was toch David die zei dat hij wegmoest.

Verder wil ik geen rangschikking maken omdat je maar zo goed Mol kan spelen als de groep het toelaat.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: De beste mol
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2004, 19:11:48 »
Ik heb serie 2,3 van nederland gezien, en van belgie alleen 3.

1. Elise=Ik had het tenminste niet verwacht, en haar acties waren zeer stiekem, maar zeer slim!
2. George= Tja, altijd de underdog wezen, maar toch de mol, hoe kreeg ie het voor elkaar?
3. Marc= beetje soft
Mollenvanger#1