Auteur Topic: Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro  (gelezen 7601 keer)

Offline TMTC Ed

  • Forumlid
Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro
« Gepost op: 5-03-2004, 10:46:54 »
Ik lees vandaag bij  ons in de Volkskrant dat Paul de Leeuw door de Vara is verboden om mee te doen aan (oa) het Avro programma "Wie is de mol?"
Komt er soms een serie met bekende nederlanders?

Ed


Topictitel verduidelijkt - Han13
« Laatst bewerkt op: 5-03-2004, 15:37:38 door Han13 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Nieuwe Wie is de MOl
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2004, 11:46:10 »
Ja, daar zijn idd plannen voor. (Zie widm-forum), maar eeuh ik kan niks vinden over de Mol en Paul de Leeuw, alleen dit, maar dat gaat over villa felderhof:
 

VARA verbiedt optreden van Paul de Leeuw
Van onze verslaggeefster Maud Effting
De VARA en de NCRV kibbelen over een mogelijk optreden van Paul de Leeuw. De VARA verbiedt De Leeuw aanwezig te zijn in het NCRV-programma Villa Felderhof, omdat de omroep De Leeuw exclusief voor zichzelf wil houden....

 
 
 
 
 

Offline TMTC Ed

  • Forumlid
Re: Nieuwe Wie is de MOl
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2004, 13:26:06 »
Klopt allemaal, maar nu nog iets verder lezen:
"De omroep verbood De Leeuw deze week ook om mee te doen aan Wie is de mol van de Avro, en weigert cabaretfragmenten af te staan"......

 

Offline Moo

  • Forumlid
Re: Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2004, 22:34:15 »
Paul de Leeuw is wat mij betreft ook de laatste die mee zou mogen doen aan WIDM. Hij kan niet tegen zijn verlies en kan niet omgaan met teamgenoten die anders denken dan hij.

In een van de uitzendingen van Papaul vraagt Paul aan de cameraman wat hij gaat doen met de kerst. Paul merkt op dat de cameraman gespannen is. Vervolgens ontstaat er een woordenwisseling over arbeidsomstandigheden/werkrelaties. De cameraman geeft aan dat hij het autoritaire gedrag van Paul beu is, stopt hem de camera in zijn handen en verlaat boos de set roepend: "Dan doe je het toch lekker zelf!". Paul blijft beteuterd achter.

Op het Papaulforum stond de volgende dag "Wat kan ik goed acteren" (=cameraman). Na wat berichtjes heen en weer gaf men toe dat het niet in scéne was gezet. Dus echt.

Nou, zo'n heetgebakerd mannetje als Paul de Leeuw moet je idd niet mee laten doen aan WIDM. Hij zou het programma in de eerste aflevering al om zeep kunnen helpen.

Geen lolbroeken in WIDM.

Offline RB

  • Forumlid
Re: Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2004, 10:02:56 »
Wilden ze Paul de Leeuw in de BN WISDM? Dan alleen nog meneer van Heumen erbij als scheidsrechter en 'Sterrenslag' is weer compleet  ::niet-ok::.  Treurig :\'(

RB

Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re: Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2004, 19:19:17 »
Paul de leeuw in WIE IS DE MOL dat word  ::niet-ok::
Ze moeten wel een beejte vrolijke mensen in het programma stoppen zodat het weer net zo gezellig word als in de 3e serie...

(Zo ik ben terug van weggeweest. Mijn eerste bericht na een jaar van dit forum weggeweeest te zijn.)
Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline TMTC Ed

  • Forumlid
Re: Paul de Leeuw mag niet mee doen aan WIDM van Avro
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2004, 11:18:53 »
Een beetje non-nieuws, maar in het Vara magazine meld Cornald Maas uitgenodigd te zijn voor Wie is de MOl, maar hij slaat de uitnodiging af.