Auteur Topic: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!  (gelezen 27153 keer)

Offline meilof

  • Forumlid
Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Gepost op: 31-03-2004, 01:05:00 »
Hallo,

Laatst een DVD-brander gekocht, dus ik vond het wel eens tijd worden om mijn Wie Is De Mol serie 4 video-ceedeetjes op DVD te branden, met bewegende menuutjes en sceneselectie enzo. De eerste DVD, met afleveringen 1 tot en met 6 erop, is nu af. Ik zal wel even waarschuwen dat de beeldkwaliteit van sommige afleveringen niet heel goed is, maar dat mag de pret toch niet echt drukken.

Dus... als iemand 'm ook wil hebben vind ik dat wel best. Misschien heeft iemand een nog ergens een bestandsservertje staan waar ie graag een bestand van 3.7 gigabyte opzet? :) Anders wil ik 'm ook wel voor ander mensen branden hoor ofzo, of via het BitTorrent-netwerk verspreiden...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2004, 18:00:07 »
Tof Meilof! Ik wil hem graag hebben, maar hoeveel gaat dat dan ongeveer kosten?

En kan de crew dit bericht mss niet in het nieuwsblokje links zetten..? ;) Voor wat meer reacties, ook van mensen die idd wel ruimte ervoor hebben...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2004, 19:01:50 »
als iemand 'm ook wil hebben vind ik dat wel best. Misschien heeft iemand een nog ergens een bestandsservertje staan waar ie graag een bestand van 3.7 gigabyte opzet? :)
3,7 gig? Dat red ik niet hoor...
Misschien dat je hem dan maar beter kan branden en ik denk dat ik dan zeker niet de laatste ben :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline meilof

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #3 Gepost op: 2-04-2004, 16:27:56 »
Tof Meilof! Ik wil hem graag hebben, maar hoeveel gaat dat dan ongeveer kosten?

Tsja, hoe duur is een brandbaar DVD'tje tegenwoordig? Een of anderhalve euro ofzo... en dan verzendkosten er nog bij... veel meer dan 2.50 zal het in totaal wel niet worden. Ik had ook nog een covertje voor de DVD-set ontworpen:

http://home.wanadoo.nl/meilof/images/widm-cover.jpg

Maar die kun je net zo goed zelf afdrukken en in een doosje doen. Misschien is het beter om sowieso even te wachten tot DVD 2 met de rest van het seizoen ook af is, die ga ik denk ik volgende week wel ergens bouwen.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2004, 14:35:51 »
Tsja, hoe duur is een brandbaar DVD'tje tegenwoordig? Een of anderhalve euro ofzo... en dan verzendkosten er nog bij... veel meer dan 2.50 zal het in totaal wel niet worden.
::ok:: ::ok:: Wauw, geweldig! :D

Misschien is het beter om sowieso even te wachten tot DVD 2 met de rest van het seizoen ook af is, die ga ik denk ik volgende week wel ergens bouwen.
okee, is goed ::ok::, echt tof zeg!

Wel vervelend dat hier zo weinig mensen reageren :-\\

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2004, 18:17:54 »
Ik wil hem ook hoor, dat lijkt me echt cool  ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2004, 21:50:33 »
Ik zou die DVD ook heel graag willen. Prachtige cover heb je er ook bijgemaakt! :D

Offline jayjay

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2004, 13:24:32 »
Very very cool!!!! Kan ik me bij deze alvast aanmelden voor een "bestelling "?

thanks

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2004, 20:31:04 »
Ik wil me ook aanmelden ::zwaai::

Worden de andere series ook nog op dvd gezet?
De eerste heb ik nl niet gezien en zou ik ook graag bekijken ::jaja::

Groetjes Els

Offline meilof

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2004, 23:00:12 »
Worden de andere series ook nog op dvd gezet?De eerste heb ik nl niet gezien en zou ik ook graag bekijken

Opzich zou ik ze zelf ook wel graag op DVD hebben, maar het punt is een beetje dat ik de serie niet op video heb staan zelf, dus dan wordt het overzetten naar DVD een beetje moeilijk... Als iemand de oude series nog ergens heeft op video ofzo, dan wil ik nog wel eens nadenken of ik zin heb om dat allemaal te gaan digitaliseren.... Maar ze zouden serie 1 toch ook weer gaan herhalen, meende ik me te herinneren?

In ieder geval... ik heb de tweede DVD nu ook uitgeauthored, dus ik kan binnenkort wel gaan beginnen met branden. Wat misschien het beste is dat ik gewoon de keuze bied tussen het alleen branden van de twee DVD's, of met een doosje met die cover eromheen. Ik ga wel even rondshoppen om te kijken hoe duur dingen zijn. Binnenkort details dan.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2004, 19:04:15 »
Geweldig Meilof! We horen het wel dan. Ik hou iig je topic in de gaten! ::ok::

Offline meilof

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #11 Gepost op: 15-04-2004, 14:23:57 »
Ik heb even wat onderzoek gedaan, en de kosten komen ongeveer neer op 1.56 euro verzendkosten, 0.40 euro voor het doosje, en 3.50 euro voor twee lege DVD's, maar misschien kan dat nog iets goedkoper -- in dat geval hou ik het verschil lekker zelf :)

Totaal dus 5,46 euro, dus laten we dat nar 6 euro afronden. Printen doe ik wrsch op de faculteit, dat kost me dan ook weer quotum, en bla bla bla.

Dus: als je die geweldige 2-DVD-set met het mooi doosje eromheen wilt hebben, moet je maar even een e-mailtje sturen met je adres, dan mail ik mijn girorekeningnummer wel door, en stuur ik de DVD op zodra ik het geld heb.

Oh ja, mijn e-mailadres is meilof@wanadoo.nl.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #12 Gepost op: 16-04-2004, 10:12:20 »
Tof, meilof! Mijn mailtje is onderweg! ::ok::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #13 Gepost op: 8-05-2004, 14:30:45 »
Hey Meilof, de dvd's zijn aangekomen hoor ::ok:: (al een tijdje, sorry dak zo laat ben), ik moet nog even kijken of ie het idd doet! Maar iig bedankt! :D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #14 Gepost op: 28-06-2004, 00:36:54 »
Even een oud topic omhoog schoppen!! :)

Ik heb de dvd's ook besteld bij meilof, die komen er aan!! (nog bedankt via deze weg ::ok:: )

Maar mijn vraag is: Heeft iemand hier nog complete MOL-series op video en wilt die graag delen met ons, en deze dus digitaal omzetten? 8)

Ik heb WIDM NL 3 (mis alleen de finale en de terugblik) en WIDM België 3 (mis alleen de terugblik). Wie kan het compleet maken en hebben we zo allemaal meer DVD's met WIDM?

Bij deze wil/kan ik ook branden voor de mensen hier, alleen digitaal omzetten lukt niet!! :(
« Laatst bewerkt op: 2-07-2004, 01:16:45 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #15 Gepost op: 30-06-2004, 01:15:08 »
NIEMAND? ??? ??? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #16 Gepost op: 30-06-2004, 11:04:17 »
Nope, maar ik vind het wel retegaaf dat jij de vierde reeks van het Belgische "De Mol" hebt!  ::oink::
Die is zelfs niet gemaakt enzo!!  :o
Quel Mol Fan!  ::) ;)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #17 Gepost op: 2-07-2004, 01:17:18 »
Nope, maar ik vind het wel retegaaf dat jij de vierde reeks van het Belgische "De Mol" hebt!  ::oink::
Die is zelfs niet gemaakt enzo!!  :o
Quel Mol Fan!  ::) ;)

Foutje moet kunnen!! :)

Maar Robbie was toch de man van alle series of ben ik nu in de war met iemand anders? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #18 Gepost op: 2-07-2004, 18:55:50 »
Je hebt gelijk, dat wás inderdaad zo.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Wie is de Mol seizoen 4 DVD!
« Reactie #19 Gepost op: 5-07-2004, 10:16:56 »
Ik heb Mol 2 NL compleet ( ben nu bezig om ze in DivX te zetten en dan op DVD's te branden ) heb MOL BE 3 ook compleet als het goed is maar dan moet ik even zoeken...
Meilof - hoe en waarmee neem je op naar DVD ? Ik doe het nu met de software die bij mijn Cinergy TV kaart zat, neem op in MPG maar dat is dan wel bijna 2 GB groot voor 1 aflevering. Heb wel software als TMPG/VirtualDUB/Studio8 enzo, maar met een kleine handleiding krijg ik het misschien ook als echte DVD ( al moet ik zeggen, dat omzetten naar Divx gaat lekker snel :) dus maak dat eerst af  - lang leve mijn Hiteker Divx/DVD Speler ) ;D

Edit ruim een jaar later : ik heb mol 3 :) compleet ( portugal en op DivX. ) Vlaamse mol 3 heb ik niet compleet helaas.
Omdat ik zelf een divx speler heb heb ik alle Portugal aflevering omgezet naar Divx. Kwaliteit is wel goed ( goed beeld, geen blokjes enzo ), maar de meeste standalone DVD spelers kunnen geen divx afspelen ( wel kan je ze op de computer bekijken, of zelf in de computer omzetten naar DVD, zelf 1x gedaan en gaf weinig tot geen kwlaiteit verlies ;) ).
Zie onderschrift .
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 18:45:55 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .