Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2005 (bekende Nederlanders) bekend  (gelezen 36823 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kandidaten WIDM 2005 (bekende Nederlanders) bekend
« Gepost op: 7-08-2004, 11:56:44 »
Gijs staverman was net te horen op Yorinfm en vertelde dat hij net een paar dagen in Australie was geweest en nu voor Wie is de mol op bali zit.

Hij mocht er natuurlijk weinig over kwijt,maar hij versprak zich zelf en zij prongelijk dat hij net bezig was geweest.

Vond het alvreemd,want ik heb Maanden niks nieuws van hem gehoord en gezien.

« Laatst bewerkt op: 7-08-2004, 12:04:50 door Pierce Brosnan »

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #1 Gepost op: 7-08-2004, 13:14:41 »
Ik had eigenlijk wel een soort mediaverbod verwacht tijdens de opnames van het program.
Raar dat ie zomaar op de radio kan komen...maar schijnbaar heeft ie eigenlijk niks bijzonders gezegd.
Maar de opnames zijn dus begonnen  ???
Ik had er geen idee van wanneer dat zou zijn. Had wel iets gehoord dat het uitgesteld was, maar naar wanneer...

I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #2 Gepost op: 10-08-2004, 08:52:32 »
Vanmorgen stond er een stukje over in de Telegraaf. De tien namen werden bekend gemaakt en er werd bevestigd dat het opgenomen wordt in Australie en Bali. Als ik de gelegenheid heb, zal ik de namen nog even overschrijven en hier neerzetten. Maar ik zit op mijn werk, dus ik weet niet zeker of dat gaat lukken. Ik heb er een aantal onthouden, maar een paar kende ik niet. Iig Gijs Staverman en Victoria (Isabella uit GTST) maar die waren al bekend. Verder Yvon Jaspers en Marc Marie Huybrechts (of hoe schrijf je dat). Marc-Marie schijnt een fan van het eerste uur te zijn, hij heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het een eer om mee te mogen doen. De rest moet ik nog nakijken. Verder wordt voor het eerst niet aan Angela verteld wie de mol is. De eindregisseur is dezelfde van de film de Tweeling. Ze willen er iig een fantastische laatste serie van maken!

Edit: de overige zes kandidaten zijn: Jim de Groot, Yvonne van den Hurk, Isabella Brinkman, Lottie Hellingman, Sander de Heer en Roeland Fernhout.
« Laatst bewerkt op: 10-08-2004, 09:01:30 door Ville »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #3 Gepost op: 10-08-2004, 09:13:47 »
’Wie is… de Mol?’ met bekende Nederlanders

Wat hebben acteur Roeland Fernhout, cabaretier Marc-Marie Huijbrechts, 3FM-dj Sander de Heer, presentator Gijs Staverman, muzikant Jim de Groot, actrice Yvonne van den Hurk, actrice/presentatrice Yvon Jaspers, presentatrice Isabelle Brinkman, ’GTST’- actrice Victoria Koblenko en actrice/presentatrice Lottie Hellingman met elkaar gemeen? Allen zijn ze momenteel op Bali en in Australië druk op zoek naar de Mol. Want speciaal voor de vijfde en voorlopig laatste reeks nodigde de AVRO voor zijn populaire programma ’Wie is… de Mol?’ in plaats van tien ónbekende, tien bekende Nederlanders uit.
Vier seizoenen lang ging presentatrice Angela Groothuizen voor het programma ’Wie is… de Mol?’ samen met een aantal landgenoten op zoek naar de Mol. Tijdens die avontuurlijke reis voerde de groep uiteenlopende opdrachten uit. Opdrachten waarvan één van hen, de beruchte Mol, de uitvoering probeerde te saboteren. Dit keer wordt het spel dus gespeeld door BN’ers.
Bert Johan van Goor, senior eindredacteur Amusement bij de AVRO, is razend enthousiast: „De afgelopen keren hebben we gezien dat het vreselijk interessant is wat er tijdens zo’n spel in een groep gebeurt. Er ontstaat een soort van hysterie. In het geval van BN’ers komt er natuurlijk een extra dimensie bij. De kijker denkt hen namelijk goed te kennen, maar dat is natuurlijk niet zo.”
De AVRO kreeg een leuk groepje bij elkaar. „Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen. In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto’s te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach.”
Hoe populair ook, het betreft voorlopig de laatste reeks: „Het programma, naar Belgisch concept, wordt hartstochtelijk meegespeeld. Ook op internet. Er bestaat een fanclub van 80.000 man en er worden zelfs ’Wie is…de Mol?’-dagen gehouden. Maar het is vreselijk moeilijk steeds nieuwe opdrachten te verzinnen. En oude opdrachten willen we beslist niet opnieuw gebruiken. Daarom is het ook een jaar niet geweest. Wij gaan voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit. Vandaar dat het begin 2005 voor het laatst is te zien. Weet je, het is bijna een dramaserie. Daarom doet Oscar Smit (’De Tweeling’) ook de eindredactie.” Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega’s de Mol is. „Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN’ers toch iets anders met elkaar omgaan”, aldus Van Goor.

De Telegraaf

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #4 Gepost op: 10-08-2004, 12:11:09 »
Ik ken alleen Yvon Jaspers... :)
Wat misschien wel goed is, dan zijn het voor mij nog gewoon onbekenden.  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #5 Gepost op: 10-08-2004, 12:34:58 »
Citaat
Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega’s de Mol is. „Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN’ers toch iets anders met elkaar omgaan”, aldus Van Goor.

Apart!  :o

Ik heb trouwens even wat informatie gezocht over de 10 bekende Nederlanders omdat ze me niet allemaal even bekend voorkwamen. Hier is steeds een link per persoon naar een site met wat info voor degenen die geinteresseerd zijn:  :)

Roeland Fernhout: http://www.theovangogh.nl/pijnbank/bioroel.html
Marc-Marie Huijbrechts: http://www.marc-marie.nl/
Sander de Heer: http://www.bnn.nl/view/543/4560/4462
Gijs Staverman: http://www.staverman.nl/index.php
Jim de Groot: http://www.geocities.com/jimdegroot_fansite2/
Yvonne van den Hurk: http://www.bvgool.nl/biografie/yvandenhurk.htm
Yvon Jaspers: http://www.yvonline.nl/
Isabelle Brinkman: http://tvbabes.com/isabelle.html
Victoria Koblenko: http://www.glamago.com/vip/vic275/index.asp?VipId=28
Lottie Hellingman: http://tvbabes.com/actrices/lottie.html

En ik denk trouwens dat Yvonne van den Hurk het beste de mol zou kunnen spelen van deze kandidaten dus mijn allereerste stem gaat naar haar. :P
« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 17:19:23 door Heinz »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #6 Gepost op: 10-08-2004, 18:08:45 »
„Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen.

Marc-Marie is blits  ::jaja::  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #7 Gepost op: 10-08-2004, 20:35:35 »
De enige die ik ken is Marc Marie,...een echt te gek te gave caberatier met zeer vrouwelijke inslag heb ik het idee. Van deze man is er in ieder geval geen tweede. Hij heeft lange tijd meegedaan met die serie " Ander Nieuws " heet dat geloof ik. Ook heeft hij ooit een eigen show gehad op TV, maar dat was een flop.
Gijs Stavermans,...mjah,...wel een aardige man op het oog. Hij presenteerde onder andere Planetrace 2002 om even dicht bij huis te blijven. Weet nog wel dat het verhaal ging dat hij persé overal first class naar toe wilde vliegen met die serie.
De rest van de deelnemers ken ik niet.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #8 Gepost op: 10-08-2004, 21:01:45 »
't lijkt me wel 'n mooi groepje!  ::ok::

Ik ken de helft niet (Lottie Hellingman, Roeland Fernhout, Jim de Groot), maar dat maakt 't juist wel interessant. Ben vooral blij met Marc-Marie! Die gaat echt 'n hoop grappige momenten opleveren, daar ben ik van overtuigd.  ;D

„Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen.

Die kan niets meer fout doen nu natuurlijk! Alleen al hierom is hij nu al m'n favo kandi!   :D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #9 Gepost op: 10-08-2004, 21:07:59 »
„Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen.

Misschien zit ie ook wel undercuver op het forum...... :o
That's all

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #10 Gepost op: 10-08-2004, 21:17:11 »
Bij deze ,...Marc Marie is de mol!!!!!! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #11 Gepost op: 10-08-2004, 21:18:30 »


Misschien zit ie ook wel undercuver op het forum...... :o

Jee, nu ga ik mensen verdenken hoor en het is 'Dit was het nieuws' Mapel  ::ohno::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #12 Gepost op: 10-08-2004, 21:29:16 »
Je hebt gelijk Chrizz,..ik wist ook niet de precieze titel meer, maar dacht wel dat men begreep welk programma ik bedoelde. En kijk,...jij wist het meteen!!!! ::bravo:: ::bravo::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #13 Gepost op: 10-08-2004, 22:15:52 »
Gijs en Jean Marie ken ik wel, maar wie zijn die andere A-sterren eik?
 :-\\ :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #14 Gepost op: 10-08-2004, 22:21:31 »
Isabella Brinkman...ex TMF en (ex) 3 fm
Yvon Jaspers...(ex) klokhuis
Roeland Fernhout...acteur oa. Zusje
Lottie Hellingman...presentatrice Jules Unlimited
Sander de Heer...was altijd sidekick van Ruuddewild op 3fm.
Victoria Koblenko...soapie. Speelt Isabella in GTST. (die met die rode/oranje haren)

uhm......verder ken ik ze ook niet echt.... :P
That's all

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Wie is...de mol met bekende nederlanders
« Reactie #15 Gepost op: 10-08-2004, 22:53:40 »
Eik is het wel leuk dat veel van de zogenaamde BN-ers toch niet zo bekend zijn als wordt verondersteld door de makers. Zit er voor de kijkers toch nog een normaal-mens-luchtje aan. ;D >:D ::ok::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #16 Gepost op: 11-08-2004, 14:15:08 »

Gijs staverman


Victoria Koblenko


Ik heb Marc Marie Huybrechts gezien bij Barend & Van Dorp.


Isabella Brinkman


Yvon Jaspers


Roeland Fernhout


Lottie Hellingman


Sander De Heer


Jim De Groot


Yvonne van den Hurk
« Laatst bewerkt op: 11-08-2004, 14:20:40 door Pierce Brosnan »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #17 Gepost op: 11-08-2004, 20:32:38 »
Tof dat alle namen eindelijk bekend zijn! Hmmm.. wie ziet er verdacht onverdacht uit...? :P

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #18 Gepost op: 11-08-2004, 22:46:29 »
Ik ken die Yvonne vd Hurk wel ergens van maar weet niet precies waarvan ???
Voor de rest lijkt dit wel een gezellig groepje.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bali & Gijs Staverman in Wie is de Mol 2005
« Reactie #19 Gepost op: 11-08-2004, 23:04:04 »
Ziet er spannend uit :D kheb er nu al zin!!  ::jaja::

Yvonne vd Hurk is uit Unit13 en volgens mij heeft ze ook mee gedaan in Klokhuis (in de tijd van Sylvia Millecam).

Maar die Jim zegt me verder weinig  ???
Did I make the right mistake...?