Auteur Topic: Nieuw(s) op de site  (gelezen 100305 keer)

Offline Lindekh

  • Forumlid
Fotovlucht afl. 8
« Reactie #200 Gepost op: 8-03-2005, 18:04:17 »
Hoi allemaal,
Weet iemand wanneer de fotovlucht van aflevering 8 online komt? Ik zit nog niet zo lang op het forum maar weet iemand hoe lang het normaal duurt voordat de fotovlucht er is?

Greetzz Lindekh  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #201 Gepost op: 8-03-2005, 18:12:36 »
Ik maak de fotovlucht en normaal zorg ik dat hij op zondag of op maandag af is. Ik had alleen de afgelopen 2 dagen andere verplichtingen en daarom is hij er nog niet. Maar ik ben er nu mee bezig en hij is bijna klaar, dus vanavond zet ik 'm online.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #202 Gepost op: 8-03-2005, 19:53:44 »
Hij is klaar!  :D

>>> Fotovlucht <<<

Ook natuurlijk te bereiken via 't menu bij 'Afleveringen' en dan 'Aflevering 8'.  :)

Offline Lindekh

  • Forumlid
Wallpaper afl. 8
« Reactie #203 Gepost op: 10-03-2005, 11:53:42 »
Hoi allemaal,
Ik was een beetje met photoshop aan het klooien en er is een wallpaper van de lasergame uitgekomen. Hieronder zie je de kleine versie Bij deze - voor de grote versie kijk je op http://www.lekenlinge.nl/~lindeH/afl8.wallpaper.jpg.
Wat vinden jullie ervan?
Greetz Lindekh  8)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #204 Gepost op: 10-03-2005, 12:04:27 »
Hij is mooi Lindekh!  ::ok::  We zullen er 'n mooi plaatsje op onze Funstuff-pagina voor zoeken.  ::jaja::


Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #206 Gepost op: 10-03-2005, 19:00:11 »
Weer een erg inspirerende column van Annemieke , over hoe om te gaan met het onvermijdelijke na de climax.. 'Het Zwarte Gat', de Post-Molnale Depressie .. en het lichtje aan het einde van de molshoop.. de Fandag  ::trots::  :D

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #207 Gepost op: 10-03-2005, 19:11:37 »
Leuk, zal zo eens gaan lezen! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #208 Gepost op: 11-03-2005, 11:06:52 »
Er staat vanmorgen een artikel in de Telegraaf over de aflevering van vanavond. In datzelfde artikel staat ook dat er zeker een nieuwe reeks van Wie is de Mol komt en wederom met bekende Nederlanders. Ik weet niet of dit al ergens bekend is, maar ik wist het iig nog niet en ben blij dat er nog een serie komt. Dan maar met BNers, Mol is Mol!!! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #209 Gepost op: 11-03-2005, 11:49:34 »
Iemand die toevallig dat artikel voor ons kan inscannen?  :)  Dan kunnen we 't online zetten op de site.  ::jaja::

Offline DaBOON

  • Forumlid
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #210 Gepost op: 11-03-2005, 13:36:08 »
Wie is…De Mol?

De ontmaskering

NED. 2, 20.25 UUR

Marc-Marie Huijbregts, Yvon Jaspers en Lottie Hellingman zijn de laatste drie kandidaten van Wie is… De Mol?, gepresenteerd door Angela Groothuizen. Twee van hen strijden vanavond om de eer en de bijbehorende prijzenpot, waarin op dit moment 19.000 euro zit.
De vijfde reeks van Wie is… De Mol? werd opgenomen in Australië en Bali en is om meerdere redenen bijzonder te noemen. Voor het eerst speelden Bekende Nederlanders het spel, maar ook de afvalrace verliep grillig.
De eerste die afviel was tvpresentator Gijs Staverman, maar hij keerde in de derde aflevering weer terug omdat hij door de andere kandidaten werd geraden toen hij tijdens een mol-opdracht in een grote ’Mystery Box’ zat verscholen. Diezelfde aflevering ging Roeland Fernhout doodziek naar huis. Daarna was Yvonne van en Hurk aan de beurt, gevolgd door GTST-actrice Victoria Koblenko. Zij werd door vele kijkers gezien als de mol. In de zesde aflevering viel Gijs Staverman definitief af, samen met zanger/acteur Jim de Groot. Radio-dj Sander de Heer en zijn collega Isabelle Brinkman volgden, waardoor de finale wordt gespeeld door een cabaretier, een tv-presentatrice en een actrice. Door het succes van deze reeks heeft de AVRO opnieuw een serie afleveringen ’Wie is… De Mol?’ met bekende Nederlanders bij IdTV besteld.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #211 Gepost op: 11-03-2005, 13:40:16 »
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 16:45:58 door Han13 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #212 Gepost op: 11-03-2005, 14:44:01 »
Het is bijna een beetje boter na de vis, maar het was ook wel even werk. De Toeristische informatie van Indonesië is bijna kompleet. Wil je weten hoe het klimaat is, welke flora en fauna je er kunt vinden, iets over de gamelan, batik en de wajangspelen wil weten, dan kun je dat nu allemaal hier vinden.

Er wordt nog gewerkt aan informatie over de Indonesische Keuken, met een kompleet aantal recepten om een heerlijke rijstafel te maken.  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #213 Gepost op: 11-03-2005, 15:43:07 »
Erg mooi :D En ik kijk al uit naar de rijsttafel :D je moet toch iets doen om je verdriet over het einde van WIDM te verwerken ::jaja::

Supergoed nieuws dat er een zesde serie komt !! :D :D :D Dat kan ook haast niet anders gezien hoe leuk deze was :D


Kerstin heeft ook nog even haar gedachten over de Mol laten gaan.. conclusie: het wordt een bijna (mols) blinde gok dit jaar.. ;D

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #214 Gepost op: 11-03-2005, 15:59:33 »
...
Kerstin heeft ook nog even haar gedachten over de Mol laten gaan.. conclusie: het wordt een bijna (mols) blinde gok dit jaar.. ;D
imho was ze erg duidelijk: Yvon komt niet in aanmerking, M-M is nog een licht twijfelgeval, maar Lottie is sowieso de Mol.
...and I agree
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #215 Gepost op: 11-03-2005, 17:48:32 »
imho was ze erg duidelijk: Yvon komt niet in aanmerking, M-M is nog een licht twijfelgeval, maar Lottie is sowieso de Mol.
...and I agree

Ik doelde op haar blijvende licht knagende- twijfel.. ;)

Maar idd ik sluit me bij de conclusie aan ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #216 Gepost op: 11-03-2005, 17:51:16 »
Supergoed nieuws dat er een zesde serie komt !! :D :D :D Dat kan ook haast niet anders gezien hoe leuk deze was :D
Volgens tvgids.nl is het helaas nog niet zeker. Maar onderhandelingen zijn wel een goed begin  ;D

Citaat
De Mol terug op tv
De Avro was het niet van plan, maar nu er gemiddeld zo'n anderhalf miljoen mensen kijken naar Wie is... De Mol?, is men toch weer in onderhandeling over een nieuwe serie, die in 2006 uitgezonden zou worden. Volgens een woordvoerder lijkt het erop dat ook aan deze reeks BN'ers zullen deelnemen. Er is echter nog niets definitief.
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #217 Gepost op: 11-03-2005, 19:33:10 »
Het filmpje van WIDM in RTL Boulevard  staat online :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #218 Gepost op: 11-03-2005, 20:06:26 »
Findit! Zoek de vijf verschillen! :D :D

Een mooi nieuw spel om de uurtjes door te komen, en na te genieten van de Mol ::tandpastasmiley::

Je vindt het in het menu, onder WIDM-stuff/ Funstuff :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #219 Gepost op: 11-03-2005, 20:12:25 »
Het filmpje van WIDM in RTL Boulevard  staat online :D


Super ::bravo:: ik had m gemist ::schaam::