Poll

Wat vind je van mijn Wie is de Mol fansite?

Zeer goed!!!
9 (40.9%)
Goed!
9 (40.9%)
Wel aardig..
2 (9.1%)
Slecht!
1 (4.5%)
Zeer slecht!!!
1 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz  (gelezen 4816 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Gepost op: 28-11-2004, 15:24:02 »


Hoi allemaal! 8)

Omdat straks de allerlaatste serie Wie is de Mol er aankomt heb ik besloten om zelf ook een fansite te maken om nog meer plezier aan de laatste Molserie te beleven. De site is dus speciaal gemaakt voor de serie van 2005 maar er is ook van alles te vinden over de oudere Nederlandse en Belgische Molseries.

-> Op de hoofdpagina staat informatie over alle Nederlandse en Belgische Molseries. Per Molserie staan veel links naar websites met betrekking tot die serie. Ook zijn er bij elke Molserie leuke weetjes te lezen.

-> Op de Moldossiers 2005-pagina komen dossiers van alle kandidaten te staan waarin de positieve en negatieve acties van de kandidaten en de gevolgen op de geldpot hiervan terug te lezen zullen zijn. Deze pagina is samen met de Hints en Theorieën 2005-pagina erg handig voor bij het zoeken naar de Mol.

-> Op de Hints en Theorieën 2005-pagina verzamel ik alle theorieën en mogelijke verborgen hints die naar de Mol van 2005 leiden.

-> De Funstuff & Extra’s-pagina bevat de grootste verzameling Mol-fun ooit met betrekking tot oude Nederlandse en Belgische Molseries maar ook tot die van 2005. Dit is er allemaal te vinden: muziek, wallpapers, screensavers, spelletjes, raadsels, Heinz’ Mol-museum, grappige momenten (inclusief plaatjes, geluidsfragmenten en filmpjes), een interview met George en plaatjes van achter de schermen.

-> Via de interactie-pagina kun je naar mijn Mol-forum gaan. Als je je registreert kun je een leuke avatar uitkiezen uit onder andere de Heinz-serie, de Wie is de Mol serie en de molletje-serie. Je kunt natuurlijk ook zelf een avatar uploaden. Ook kun je via de interactie-pagina naar de chat of het gastenboek gaan.

Klik hier om naar mijn site te gaan.

! -> Helaas verschilt de site lay-out nogal per computer. Op notebooks is de lay-out bijvoorbeeld wat onoverzichtelijk.  Jammer genoeg is er geen oplossing om dit te veranderen. Dit geldt ook voor de helderheid van de kleuren, op sommige computers zijn sommige kleuren erg donker, op andere weer erg licht. De site ziet er het best uit op vaste 15" monitors, instellingen beeld: 800*600.

Gr.
Heinz ;)

_________
edit: Zoals je ziet heb ik een poll aan dit topic toegevoegd. Als je in de poll op slecht of zeer slecht hebt gestemd zou je dan je kritiek er bij willen geven in dit topic? Dan zal ik mijn best doen de site beter te maken. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-12-2004, 13:31:11 door Heinz »

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2004, 15:54:42 »
Hey Heinz,
Ik vind het TOP  ::ok:: ::ok::
hij staat al vast tussen mijn favorieten
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline WhyNotSmile

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2004, 16:18:37 »
Lastig leesbaar. Verder  ::ok::
Er gaat niets boven Groningen!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2004, 17:44:52 »
Ziet er erg compleet uit. Alleen dat zwart maakt het wel érg donker. Maar ben benieuwd naar alle theorieën e.d. die erop zullen verschijnen!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2004, 17:59:42 »
mooi Heinz ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #5 Gepost op: 4-12-2004, 13:36:43 »
-> FORUM

Als je je registreert op mijn Wie is de Mol forum kun je een persoonlijk plaatje kiezen uit een grote keuze standaard-avatars. Ze zijn te verdelen in een aantal reeksen. Hier staan de mollen-reeksen op een rijtje:

Wie is de Mol? reeks:



Molletje-reeks:



Overige Mollen-reeks:

 

Nieuwe avatars worden regelmatig toegevoegd. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 5-12-2004, 12:56:29 door Heinz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #6 Gepost op: 5-12-2004, 11:00:31 »
Stoer! Very uitgebreid. He, maar dat betekent dat jij de concurrent bent  >:(




 :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2004, 12:59:02 »
Omdat de Heinz-avatars niet bij mijn vorige bericht konden (teveel tekens in het bericht) plaats ik ze hier:

Heinz-reeks:



Ook aan de Heinz-reeks worden regelmatig avatars toegevoegd. :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fansite Wie is de Mol 2005 - Heinz
« Reactie #8 Gepost op: 5-12-2004, 19:02:19 »
Het is volgens onze policy niet toegestaan om reclame te maken, dus ook niet voor een eigen site. Een link daarheen kan natuurlijk wel altijd in je profiel geplaatst worden, zodat andere users zo je site kunnen vinden. Bovendien kunnen links naar fansites over WIDM altijd aan een van de crewleden (waaronder ondergetekende  ;) ) ingediend worden per PM. We plaatsen je link dan op onze linkpagina in ruil voor 'n link naar WIDM.com terug op je fansite.  :)

Maar aangezien reclame dus niet toegestaan is en we dit forum willen houden voor het ontmaskeren van de mol, sluit ik dit topic.