Auteur Topic: Grappige momenten!  (gelezen 100921 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Grappige momenten!
« Gepost op: 17-12-2004, 06:11:44 »
Hier kan je alles kwijt over je favoriete grappige momenten uit de serie!  :D ;D

En ook uit die uit de vorige series! ;)  ::jaja:: Welk(e) moment(en) uit de series tot nu toe vond jij het allerleukst ?



« Laatst bewerkt op: 17-12-2004, 07:17:06 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2004, 08:25:55 »
George en zn stier!!! ::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Grappige momenten!
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2005, 10:26:59 »
Eerste serie in Australie:

Robin en Petra krijgen twee armbanden. Het ene is 30 gulden waard en het andere is 5.000 gulden waard. Over twee uur, gooit Angela er één in de zee en zij moeten uitmaken welke dat wordt. Als ze de neparmband in zee gooit, krijgen ze 5.000 gulden, maar als ze de échte in zee moet gooien, gaat er 5.000 gulden uit de pot. Ze mogen vanalles uitzoeken in het dorp, maar ze mogen niet terugkomen met een juwelier. En ze moeten de armbandjes laten liggen waar ze nu zijn. Ze gaan eerst kijken naar de armbanden en overleggen welke ze denken dat de échte is. Maar ze komen tot de conclusie dat ze precies hetzelfde zijn, met enkele kleine verschillen. Ze kijken nog even en dan zegt Petra: "Ik denk dat ik al weet welke het zou kunnen zijn." Uiteindelijk besluiten ze om de armbandjes na te tekenen. Petra begint te tekenen. En dan ziet ze opeens dat ze de sluitingen per ongeluk omgewisseld heeft. Dat wordt dan weer opgelost en na een uur gaan ze eindelijk de stad in om de juweliers een tekening te laten zien. Ze hadden er geen van beiden aan gedacht om een foto te nemen. Er zijn verschillende zaken die opalen verkopen (die steen zit namelijk in de armbandjes). Een juwelier zegt dat het heel moeilijk is om dat te zeggen zonder het te kunnen zien. Hij zegt dat de nepstenen er perfect uit zien. Want in de échte stenen uit de natuur zit altijd een kleine oneffenheid. Van een andere juwelier krijgen ze ook een vergrootglas mee, om de structuur beter te kunnen bekijken.
Dan is hun tijd om en gaan ze naar een klif bij de zee. "OK. Lang gewikt en gewogen. Welke armbandje mag niet weg? Welke houden jullie?" Petra en Robin kiezen de armband eruit, waar ze van denken dat hij echt is. "En dat weten jullie zeker?" "Niet 100%." "OK. Zal ik hem dan maar weggooien?" "Ja!" "OK vrienden" De armband verdwijnt in de zee.
"Jongens… ik heb net 5.000 gulden weggegooid. 5.000 gulden uit de pot want, jullie moeten het zelf betalen!" Petra: "Oh nee, het gaat uit de pot!" "5.000 gulden naar de haaien! Er ligt een prachtig kettinkje op de bodem van de zee.
Ze hadden zich twee dagen uitgesloofd. Nou ja, uitgesloofd? Zonder enig financieel resultaat.

Bron: http://home.tiscali.be/robbie.wynen/nmol%20aflevering%207.htm


Nog jaarlijks wordt in Australie door Nederlanders de zeebodem afgezocht op zoek naar een kostbaar ::pinokkio:: kettinkje!
« Laatst bewerkt op: 13-01-2005, 10:30:08 door Castor_en_Pollux »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2005, 10:30:55 »
Hahahaha ik wist niet eens meer dat ik dat ooit gemaakt had en dat die site nog überhaupt bestond!  :D

Het klungelig lopen van Nico toen hij die doedelzakband moest leiden zal me ook bijblijven. (tesamen met een dansende Sigrid en schreeuwende Yvonne!)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Grappige momenten!
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2005, 10:57:25 »
Ik hoop dat we nu ook veel (glim)lachmomenten krijgen, maar dat moet vast wel lukken met mensen als Marc-Marie, Yvon, Gijs etc.  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #5 Gepost op: 13-01-2005, 15:18:02 »
http://home.student.uva.nl/n.schouten/trailer.htm
Shot 23: Krokodil. Lijkt hongerig.
 ::rofl::

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #6 Gepost op: 13-01-2005, 16:49:56 »
Als ik John met die schapen zie, schiet ik gelijk weer in de lach en moet ik denken aan dat Jantien zei dat ze met de schaapjes gepraat had en John antwoordde: "En waar heb je het met ze over gehad?"

 ::rofl::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Grappige momenten!
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2005, 17:51:37 »
 ::rofl::
George L versus de stier ! Er zaten sowieso erg veel grappige momenten in de Portugal serie.
Voor deze, nog even afhankelijk van de afloop, maar Gijs die auw roept(leedvermaak) ? ( en Marc Marie die zegt dat Isabelle even op moet houden klonk ook wel grappig, maar volgens mij is dat voroal omdat ik me soms een beetje aan zijn stem en toon ergeren kan en ik me stiekum een beetje op Isabelle's reactie verheug :) )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #8 Gepost op: 13-01-2005, 18:44:34 »
Van Portugal hangt me ook nog heel goed bij hoe Jantien en een paar anderen een orkest Nederlandse hits moesten leren. Dat was ook erg grappig.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Grappige momenten!
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2005, 20:40:09 »
In de eerste serie moesten een aantal kandidaten een typisch Hollands feestje organiseren voor de Australische "Rednecks".
Met een wel zeer karig budget probeerden ze er toch wat van te maken: pannekoeken, ranja en dan die polonaise.

Als je de gezichten zag van die Australiërs toen, ik weet niet meer precies wie, 1 van de kandidates begon te zingen van "Hoeperdepoep zat op de stoep.." en vervolgens met z'n tweeën een polonaise sjokten..
Ze zullen wel gedacht hebben: "rare jongens, daar in Holland.."
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2005, 20:57:44 »
Van Portugal hangt me ook nog heel goed bij hoe Jantien en een paar anderen een orkest Nederlandse hits moesten leren. Dat was ook erg grappig.

Moest ze dat niet samen doen met george? En die band moest de nummer spelen en de andere kandidaten meosten het raden! teminste dat d8 ik!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Grappige momenten!
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2005, 21:26:02 »
Guikie  - ja ;)

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2005, 21:29:26 »
Gelukkig!! ik kon met zo iets herinneren!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2005, 00:00:01 »
In de eerste serie moesten een aantal kandidaten een typisch Hollands feestje organiseren voor de Australische "Rednecks".
Met een wel zeer karig budget probeerden ze er toch wat van te maken: pannekoeken, ranja en dan die polonaise.

Als je de gezichten zag van die Australiërs toen, ik weet niet meer precies wie, 1 van de kandidates begon te zingen van "Hoeperdepoep zat op de stoep.." en vervolgens met z'n tweeën een polonaise sjokten..
Ze zullen wel gedacht hebben: "rare jongens, daar in Holland.."


Ja die was leuk ::rofl::. Volgens mij was het John die dat deed, staat me nog iets van bij.

De schapen, zangers en stieren zijn al genoemd, die waren natuurlijk uitermate grappig. Maar ik mis er eigenlijk nog 1:

"Vanaf nu heb ik echt iets tegen tegen de mol. Dat had ik eerst nog niet, maar nu wel. Vanaf nu wordt het persoonlijk!" ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Grappige momenten!
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2005, 00:04:22 »
Dat was de zandloper-opdracht.

Ken nog een uitspraak uit Portugal, geloof van Karin:

"Nou, dan spelen jullie maar zonder Mol.."
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2005, 10:19:57 »
::tandpastasmiley::
Haha, ja, en dat toen iedereen dacht dat ze de mol was ook.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2005, 11:51:58 »
In de eerste serie moesten een aantal kandidaten een typisch Hollands feestje organiseren voor de Australische "Rednecks".
Met een wel zeer karig budget probeerden ze er toch wat van te maken: pannekoeken, ranja en dan die polonaise.

Als je de gezichten zag van die Australiërs toen, ik weet niet meer precies wie, 1 van de kandidates begon te zingen van "Hoeperdepoep zat op de stoep.." en vervolgens met z'n tweeën een polonaise sjokten..
Ze zullen wel gedacht hebben: "rare jongens, daar in Holland.."

::tandpastasmiley::
Woe ik ook net komen posten!

En dat ze daar zelfs mee in het Australische nieuws kwamen! Dat de reporter (terwijl in de achtergrond mensen met papieren hoedjes en ranja de polonaise aan het doen waren) iets zei van 'This might seem strange to us, but in Europe they love it!'

God, meteen heel Europa beschaamd!  ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grappige momenten!
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2005, 12:13:55 »
Michiel: 'Stijn, ben jij de mol.' Stijn: 'Nee, ik ben een konijn.'

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Grappige momenten!
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2005, 21:42:32 »
Marc-Marie die heel droog zegt: Ik kon niet veel wijs worden uit die filmpjes. ::rofl::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2005, 21:48:41 »
Spaghetti Blue Sky.


 ::rofl::

No Milk today???