Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 103478 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2005, 23:39:33 »
Haha das waar! ;D Het alfabet verwijst waarschijnlijk weer naar... uh, dat Sander de mol is? :P

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2005, 00:10:04 »
Kan je dan meschien ook iets met de volgorde die in de Varagids staat.

Isabelle Brinkman,Roeland Fernhout,Jim De Groot,Sander De Heer,Lottie Helingman,Marc Marie Huibregts,Yvonnde Van den Hurk,Yvon Jaspers,Victoria Koblenko en Gijs Staverman

Natuurlijk kun je daar wat mee:

De deelnemers staan alfabetisch gerangschikt op achternaam als je Yvon vervangt door Mol, Victoria door Verliezer en Gijs door Winnaar. :P

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2005, 00:13:30 »
Natuurlijk kun je daar wat mee:

De deelnemers staan alfabetisch gerangschikt op achternaam als je Yvon vervangt door Mol, Victoria door Verliezer en Gijs door Winnaar. :P

HARDE FEITEN hier! YVON is de MOL! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2005, 17:02:20 »
Ja, hele harde feiten. Redactie van AVRO belt op naar VARA: 'Gut, we zitten nu toch zo krap in de hints en nu dachten we laten we alle VARA-gidslezers eens gaan matsen. Zouden jullie het leuk vinden als we een hint in jullie blad stoppen?'  ::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2005, 17:04:48 »
Kan je dan meschien ook iets met de volgorde die in de Varagids staat.

Isabelle Brinkman,Roeland Fernhout,Jim De Groot,Sander De Heer,Lottie Helingman,Marc Marie Huibregts,Yvonnde Van den Hurk,Yvon Jaspers,Victoria Koblenko en Gijs Staverman

Een letter te veel :o. Goed opletten, misschien krijgen we volgende week een E ;)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2005, 20:56:21 »
Een letter te veel :o. Goed opletten, misschien krijgen we volgende week een E ;)
Sow, jij bent wakker...  ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2005, 14:15:27 »
Ja, hele harde feiten. Redactie van AVRO belt op naar VARA: 'Gut, we zitten nu toch zo krap in de hints en nu dachten we laten we alle VARA-gidslezers eens gaan matsen. Zouden jullie het leuk vinden als we een hint in jullie blad stoppen?'  ::)

Je snapt hem helemaal Chriz. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2005, 14:25:14 »
ja Sander is de mol..want hij deed ooit een programma samen met Ruud de Wild...een mol komt voor in het wild, dus Sander is de mol...lijkt me duidelijk!  ;D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2005, 14:28:59 »
ja Sander is de mol..want hij deed ooit een programma samen met Ruud de Wild...een mol komt voor in het wild, dus Sander is de mol...lijkt me duidelijk!  ;D

Weeral harde feiten! :o

2024: wie is de Mol?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2005, 14:39:23 »
Weeral harde feiten! :o


haha ja waterdicht bewijs toch? geen speld tussen te krijgen!  ::)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2005, 19:41:34 »
Als mol moet je onzichtbaar zijn. Niet opvallen.

Als ik de profielen van de kandidaten zo bekijk, is iedereen wel eens op tv, in een film, musical of waar dan ook te zien geweest.
Sander heeft alleen radio-programma's gepresenteerd. (misschien ooit in een panel van waku-waku?) In ieder geval niet iemand die met regelmaat op het scherm of op het toneel verschijnt.
Sander blijft lekker onzichtbaar op de radio.

Kortom: SANDER IS DE MOL!!

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2005, 21:25:47 »
Vond Sander vanavond zeer onopvallend.
En volgens mij vonden de overige 9 kandidaten dat ook.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline The One Pizza

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • To Rule the All!!!
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2005, 21:27:46 »
Vond ik ook hij hield zich een beetje stil. Maar aan de andere kant wat hij deed bij het eerste spel was weer te opvallend als mol.

Offline waterveenmos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2005, 21:58:23 »
Sander is niet De Mol. Waarom? Heel simpel, zowel Gijs als Isabel zijn een hele tijd niet op de radio te horen geweest (resp. Yorin FM en Kink FM) afgelopen najaar en winter. Sander is echter maar een week of 2 a 3 onafgebroken niet te horen geweest (Radio 2 en 3FM). Oftewel: hij lag er heel snel uit. Oftewel: hij kan De Mol niet zijn!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2005, 22:17:14 »
Tijdens de aflevering zei ik al tegen ma: Sander is niet de Mol. Dus issie dat niet ::ok::

Offline Charlotte-105

  • Forumlid
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2005, 22:27:44 »
Vond ik ook hij hield zich een beetje stil. Maar aan de andere kant wat hij deed bij het eerste spel was weer te opvallend als mol.

Ik vond hem dus ook verdacht stil. Misschien de zenuwen, bang om ontdekt te worden. De rest van de groep was misschien iets te veel bezig met zichzelf verdacht maken om het door te hebben.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2005, 22:50:10 »
Hij heeft wel alle series fanatiek gevolgd en zou dus wel veel geleerd kunnen hebben van de vorige mollen. Maar hij is daarmee natuurlijk ook 'n goede kanshebber om te winnen!  ::ok::

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2005, 23:01:23 »
Sander is niet De Mol. Waarom? Heel simpel, zowel Gijs als Isabel zijn een hele tijd niet op de radio te horen geweest (resp. Yorin FM en Kink FM) afgelopen najaar en winter. Sander is echter maar een week of 2 a 3 onafgebroken niet te horen geweest (Radio 2 en 3FM). Oftewel: hij lag er heel snel uit. Oftewel: hij kan De Mol niet zijn!

2-3 is best goed mogelijk hoor... de opnames duren toch niet zo heel lang? er zijn 10-11 afleveringen ofzow... geloof dat ze twee dagen per aflevering hebben, dan is het best reëel :P
maar ik kan het mis hebben natuurlijk.. ben dit jaar nog niet echt "ingewerkt" om het zo maar te zeggen ;)

Offline Dionysos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2005, 23:02:05 »
Zeker een kanshebber om te winnen, maar ik denk dat hij snel afvalt. Ik hoop het ook wel een beetje, want aan "saaie" deelnemers heb ik vrij weinig... ik denk niet dat Sander het is.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2005, 00:41:35 »
Na het zien van de eerste aflevering geloof ik nog meer in DeHeer als DeMol:

Er kwamen kandidaten uit de vorige series. (leuk ze weer es op tv te zien). Toen George, DeMol uit Portugal, werd aangekondigd, kwam DeHeer ineens prominent in beeld. Bij andere kandidaten was dat niet het geval.
Daarnaast gaf DeHeer te kennen dat George zijn idool was (idool als zijn voorbeeld dus). Zou DeHeer nu de nieuwe DeMol zijn? Ik geloof erin!
Ook was hij de enige die geld potte... (Zie topic over helden)

En aangezien hij weer een ronde verder is gekomen..




Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!