Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 103480 keer)

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2005, 00:59:01 »
Uhm... IEDEREEN is een ronde verder...

En ik zou denken dat zo'n grote adorerende MOL fan het toch niet is. Nopez, er zijn fascinerendere mollen te bedenken dan Sander de Heer. Maar goed, dat is dan wel weer een reden om hem WEL te verdenken. 1 hele aflevering en ik ben al GEK! (Oh en waarom zit Frau Hellingman in een soort radiostudio bij haar openingsfilmpje?)
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2005, 12:03:18 »
Sander is niet De Mol. Waarom? Heel simpel, zowel Gijs als Isabel zijn een hele tijd niet op de radio te horen geweest (resp. Yorin FM en Kink FM) afgelopen najaar en winter. Sander is echter maar een week of 2 a 3 onafgebroken niet te horen geweest (Radio 2 en 3FM). Oftewel: hij lag er heel snel uit. Oftewel: hij kan De Mol niet zijn!

De Mol is in juni/juli opgenomen en duurde 3 weken.  :-X

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2005, 12:07:32 »
De Mol is in juni/juli opgenomen en duurde 3 weken.  :-X
Iedereen heeft het continu over juli/augustus dus als jij betere informatie hebt ....

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2005, 12:20:39 »
Door de manier waarop de AVRO dit ieder seizoen zo professioneel geheim weet te houden wie de mol is denk ik dat de hele discussie die hier gevoerd wordt onzinnig is.

Als het al zo is dat er iemand gelijk uit ligt zullen ze bij de AVRO er ook wel over nagedacht hebben dat er zulke die-hard fans zijn (lees: wij) die dit na proberen te gaan.

Dus tot iemand met harde bewijzen komt dat Sander idd al weer Live te horen was tijdens de  opnamen in Australie, neem ik jullie niet serieus.

Sander is mijn mol, maar ik twijfel tussen hem en Yvon

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2005, 12:46:03 »
Sander.... tsja moeilijk hoor... was hij nou de persoon die bij het potten alles loog?

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2005, 12:47:41 »
dat was toch Roeland?
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 15-01-2005, 19:52:27 »
Als het al zo is dat er iemand gelijk uit ligt zullen ze bij de AVRO er ook wel over nagedacht hebben dat er zulke die-hard fans zijn (lees: wij) die dit na proberen te gaan.
Hoe hebben ze dat met vorige seizoenen gedaan dan? Want als je als kandidaat na een paar dagen weer op de stoep staat weet ook de hele buurt dat je er alweer snel uitlag!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2005, 20:24:41 »
Voorlopig zie ik in hem het minste een mol. Nergens op gebaseerd, maar toch.

Ik vond het wel raar dat je toen Sander werd voorgesteld, zeg maar, dat je toen zo'n geluid hoorde wat je hoort als je een geluidsbox aan hebt staan en je mobiel gaat af.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 20:26:55 door Citizen Erased »

Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2005, 22:03:45 »
De reacties die hij tijdens de uitzending gaf waren typisch 'echt' voor mijn gevoel. Hij komt voor mij als minste mol-'kandidaat' over. Ik heb hem al helemaal van mijn lijstje gehaald.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2005, 22:05:35 »
Hoe hebben ze dat met vorige seizoenen gedaan dan? Want als je als kandidaat na een paar dagen weer op de stoep staat weet ook de hele buurt dat je er alweer snel uitlag!

Ik denk dat de buurt normaal gesproken überhaupt niet weet dat je meedoet aan De Mol, dat zou ik in ieder geval geheim houden. Tegen de tijd dat het programma op TV komt zijn ze waarschijnlijk al weer vergeten wat er een half jaar geleden is gebeurd. Bij bekende Nederlanders ligt dat natuurlijk anders, daar valt het sneller op als ze eerder terugkomen.

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2005, 22:10:23 »
Hoe hebben ze dat met vorige seizoenen gedaan dan? Want als je als kandidaat na een paar dagen weer op de stoep staat weet ook de hele buurt dat je er alweer snel uitlag!
Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat alle kandidaten (in ieder geval in de eerste serie) gewoon de rest van de reis meegingen, maar simpelweg niet meer aan het spel deelnamen.

Weet niet of dat waar is, maar klinkt wel aannemelijk. Iedereen gewoon even lang weg. Hoef je je als maker dáár in elk geval al niet meer druk om te maken.
Achteloos...

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2005, 06:39:13 »
Ik zag dat er bij de links geen fansite van Sander staat vermeld, nou weet ik niet of je dit een fansite kan noemen maar hij is elk geval wel geheel gewijdt aan Sander en heeft de gewaagde titel "Verraden door De Heer" http://sander.kwurgh.com/index.php

wat verder nog opvalt is dat de url die naar deze site leidt afkomstig is van Realitynet ....      http://sander.kwurgh.com/Realitynet.html ::tandpastasmiley::





Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2005, 07:04:40 »
Ik zag dat er bij de links geen fansite van Sander staat vermeld, nou weet ik niet of je dit een fansite kan noemen maar hij is elk geval wel geheel gewijdt aan Sander en heeft de gewaagde titel "Verraden door De Heer" http://sander.kwurgh.com/index.php

wat verder nog opvalt is dat de url die naar deze site leidt afkomstig is van Realitynet ....? ?? ?http://sander.kwurgh.com/Realitynet.html ::tandpastasmiley::


Die staat er wel hoor :) Bij de fansites ;)

Die Url is door betreffende personen speciaal daarvoor aangemaakt ::trots:: Omdat ook zij molfans zijn en zeer frequente bezoekers van de site ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2005, 13:15:24 »
Weet niet of dat waar is, maar klinkt wel aannemelijk. Iedereen gewoon even lang weg. Hoef je je als maker dáár in elk geval al niet meer druk om te maken.
Klinkt wel logisch... ook als je dat linkt aan de vorige Expeditie Robinson, waar de oud deelnemers ook steeds bij de executie zaten...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2005, 13:20:12 »
Ik zag dat er bij de links geen fansite van Sander staat vermeld, nou weet ik niet of je dit een fansite kan noemen maar hij is elk geval wel geheel gewijdt aan Sander en heeft de gewaagde titel "Verraden door De Heer" http://sander.kwurgh.com/index.php

wat verder nog opvalt is dat de url die naar deze site leidt afkomstig is van Realitynet ....      http://sander.kwurgh.com/Realitynet.html ::tandpastasmiley::
::trots:: Dat is mijn site :) En er staat inderdaad wel een link op de linkpagina van WIDM.Com hoor ::jaja::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2005, 18:12:03 »
Zag een van jullie overigens dat nadat Sander juicht omdat hij door is, hij snel eventjes opzij kijkt naar links en naar rechts? Alsof hij wil weten of diegenen naast hem hem wel hebben zien juigen... zo kwam het iig over.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 16-01-2005, 18:12:48 »
Zag een van jullie overigens dat nadat Sander juicht omdat hij door is, hij snel eventjes opzij kijkt naar links en naar rechts? Alsof hij wil weten of diegenen naast hem hem wel hebben zien juigen... zo kwam het iig over.

maar hij was niet de enige die dat deed geloof ik
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 18-01-2005, 10:59:56 »
Wat ik nog even kwijt wil is dat Sander dan wel gepot heeft, maar omdat Angela hem daar op wees. Hij was het zelf niet van plan/ vergeten. Hij had natuurlijk kunnen zeggen dat hij gokte op meer geld maar dan zou hij aangeven dat hij goed kon liegen. Door te potten leidde hij de aandacht van zichzelf af. Hier zou dus de eerder besproken held-mol-theorie op kunnen gaan; hij is de held want hij wint geld en dus is de verdenking er niet of nauwelijks.

Een subvraagje n.a.v. van deze opmerking; Angela weet dit jaar toch niet wie de Mol is?


Daarnaast, maar dat moet ik nog even terug zien, was er volgens mij een slowmotion te zien toen Sander in beeld was. Ik heb aflev 1 nog niet voor de 2e keer bekeken dus ik weet niet of er meer slowmotions waren.

Als laatste vond ik Sander's reaktie op de vraag van george ("Zou mijn spel jouw spel zijn?")  ook enigzins verdacht; Sander ontkende dit maar ontkende niet dat hij de Mol was. Een natuurlijke reaktie zou toch twijfel zijn lijkt mij, willen ontkennen dat je de mol bent als je 'm wel bent.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 18-01-2005, 11:26:19 »
vanaf nu af aan wordt dit mij stekje!

want: ik ben er van overtuigd: sander is de mol..  ::tandpastasmiley:: ::jaja::

hier zijn mijn (sterke) bewijsvoeringen:

  • sander had de ideale positie tijdens de eerste opdracht om zowel goed te mollen en om er uit te komen als de held van het spel.


  • sander heeft een bril ::trots::


  • de muzikale aanwijzing slaat nergens op (zoals altijd), enige op wie sowiezo een        muzikale aanwijzing kan slaan is op DJ sander.


  • d**n denkt dat hij de mol is


  • ik weet zeker dat er nog meer bewijs volgt..  ;D

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 18-01-2005, 11:31:14 »
Ik begin iets meer te twijfelen over mijn verhaal dat sander niet ontkent dat hij de mol is. Zoals ik ook al opmerkte bij Yvon; ik neem aan dat een oude mol de nieuwe mol kent en waarom zou George het Sander dan moeilijk maken met zo'n vraag. Of is dit ook afleiding...