Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208716 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #400 Gepost op: 19-02-2005, 02:59:25 »
Juist daarom verdenk ik haar niet meer, en dat ze speelt in de gelukkige mandarijn was NA het meedoen in de mol..
En ook het stemmen van Victoria kan nog steeds zijn dat se op Lottie stemdde, ze stemdde immers daarvoor ook op Lottie, en het stemmen word zo gemanipuleerd dat het niet duidelijk is wie op wie stemt..

De muzikale hints zijn van nu, dus dat maakt niet uit volgens mij wanneer de mol precies wat doet.
Omdat Jim en Gijs ook beide beweren op dezelfde mol gestemd te hebben (las ik hier ergens), is het duidelijk dat we het stemgedrag dat ze ons laten zien niet kunnen vertrouwen.
Het zal mij niets verbazen als blijkt dat Lottie idd. de mol is, dat iedereen al heel vroeg op de juiste mol zat, en dat dat hele hulpmollen gedoe alleen maar bedoeld was om verdenkingen op andere kandi's te krijgen. (rookgordijn indeed)

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 19-02-2005, 12:43:36 »
Ik dacht vanaf het begin het is lottie... En marc-marie wint. Maar hoe verdachter lottie in beeld komt hoe minder ik erin ga geloven. Gekgenoeg begin ik te denken dat het misschien wel omgekeerd is... Vooral door dat gedoe met die gejatte foto. Haar reactie is niet ze heftig als van die anderen, alsof zij gezien heeft dat marc marie het gedaan heeft en dat voor zich wil houden...
En de makers laten marc marie vervolgens vrolijk vertellen dat hij die foto heeft gejat, zodat wij gaan denken dat hij de mol niet is... "want dan zouden ze dat nooit zo in beeld brengen"... Jaaa duhuh

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #402 Gepost op: 19-02-2005, 13:03:38 »
Lottie wordt teveel in beeld gebracht. Het zou gewoon zó opvallend zijn als zij de mol zou zijn. De eventuele 'molacties' die zij uitvoerd zou hebben, naar mijn mening, gewoon echt klunzig. En worden dan als 'molacties' in beeld gebracht door de montage...
Ik geloof voorlopig dus niet meer dat zij de mol is. ::ohno::

Mol, Mollig, Molst!

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #403 Gepost op: 19-02-2005, 14:11:20 »
Jullie moeten niet vergeten dat we hier maar met een select groepje doorgedraaide molfans bij elkaar zitten. Wanneer het te moeilijk wordt voor de gemiddelde kijker dan haakt ie af. Kijk maar topseries als 24 en twin peaks. Lage kijkcijfers maar superseries.

Omdat het dit keer gaat om bekende nederlanders is er ook een grote catagorie "niet freaks" bijgekomen die na afloop van een aflevering weer gewoon verder gaan met hun leven en niet de hele dag aan het zoeken zijn naar eventuele soms wel heeeel ver gezochte aanwijzingen.

De gemiddelde kijker moet het gevoel hebben dat ie slimmer is dan de kandidaten. Dit jaar is het gewoon makkelijker als vorige keren. En wat blijkt, een slimme zet, de kijkcijfers zijn hoog. Dus Lottie is gewoon de mol en naarmate de serie volgt wordt dat steeds duidelijker gemaakt. Ik hoop voor 1 keer dat ik het mis heb maar ik denk het niet. ::)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 14:56:42 door Elisefan »
To the batmobile let's go!!

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #404 Gepost op: 19-02-2005, 14:25:37 »
Ze had natuurlijk weer 'n heeeeeel verdachte uitspraak bij 't stuntvliegen: "Nu heb ik ik een keer écht mijn best gedaan, geloven ze het niet!"  Een keer m'n best gedaan? Dat zou je altijd moeten doen!  ;)

Juist vind ik ook een vreemde uitspraak. Wat ik trouwens ook vreemd vond was bij die tv-opdracht. Angela had gezegd dat hoe later het werd hoe meer beestjes er zouden fladderen etc. Lottie moest als eerste en had er volgens mij het meest last van. Vond ik heel vreemd.

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #405 Gepost op: 19-02-2005, 15:37:15 »
Apart dat iedereen bij Goat Island TV een film of documentaire kreeg over krokodillen en Yvonne keek naar aflevering twee van het eerste Nederlandse seizoen WIDM. En wat gebeurde er in aflevering twee toen? (Met dank aan http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep2.htm!)

Ik citeer:
"Willy gets a question and he must decide who has to answer it, Petra or Robin. The answers of the questions that were answered wrong have to be collected afterwards. There are five questions. The first question is answered by Petra and she answers it right. Then it's Robin, who answers wrong. The next 2 are right and the last question is answered wrong by Petra. So Willy has to collect 2 answers. But he doesn't know where. They are in a zoo. Willie has to search the answers in a cage with 2 crocodiles. We see a piece of an interview he did that evening:"My wife knows it, my children know it, daddy's only afraid of one thing and that's crocodiles. Every time we're in a zoo I walk past those animals. They just lie there silently and then suddenly when you least expect it… 'TCHAK' their mouths open up." So it's very brave of him that he tries to do it. And he succeeds. But the money isn't won yet. The other group (Wilmie, Deborah and Warner) has to do almost the same. They have to answer other questions. Warner has to decide who answers. Deborah gets 2 question and answers 1 right. Wilmie gets the other 3 and answers them all wrong. So Warner has to get 4 answers. He has to dive them out of a fish-tank with sharks. He does it and finds all the answers very very quickly. So the money is won."

Willy is dus bang voor krokodillen en waarom? Omdat ze op onverwachte momenten ineens hun bek opentrekken. TCHAK! Wie zie zoiets ook in deze aflevering? LOTTIE!

P.S. Wie ging er dezelfde aflevering uit in seizoen één? Diezelfde Willy. Ook apart!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 15:40:23 door Kuikentje »

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #406 Gepost op: 19-02-2005, 16:26:50 »
hee goed gevonden van je kuikentje!
Slim om te kijken waar die aflevering toen over ging :D

lottie oh lottie, als jij het niet bent, wie moet het dan zijn?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #407 Gepost op: 19-02-2005, 16:49:02 »
Wat ik heel apart vond was dat ze op een gegeven moment in een biecht zei : 'Maar niemand zegt tegen mij : volgens mij ben jij het '(wijst met vinger).

Kreeg ineens een serieuze George-regressie.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #408 Gepost op: 19-02-2005, 17:38:50 »
Wat ik heel apart vond was dat ze op een gegeven moment in een biecht zei : 'Maar niemand zegt tegen mij : volgens mij ben jij het '(wijst met vinger).

Kreeg ineens een serieuze George-regressie.

Ja idd, ik ook  :o Maar George zou zelfs toiletdeuren open doen ;)
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #409 Gepost op: 19-02-2005, 19:21:00 »
En ook het stemmen van Victoria kan nog steeds zijn dat se op Lottie stemdde, ze stemdde immers daarvoor ook op Lottie, en het stemmen word zo gemanipuleerd dat het niet duidelijk is wie op wie stemt..

Victoria verklaarde in 't interview met Angela op widm.nl dat ze gestemd had op iemand waarop ze nog niet eerder gestemd had en hierdoor 'n te groot risico had genomen. Ze heeft dus waarschijnlijk niet op Lottie gestemd, want daar stemde ze immers al eerder op.

Wat ik heel apart vond was dat ze op een gegeven moment in een biecht zei : 'Maar niemand zegt tegen mij : volgens mij ben jij het '(wijst met vinger).

Kreeg ineens een serieuze George-regressie.

Dat had ik idd ook! Was 't weer effe vergeten, maar ik moest ook gelijk aan George denken.  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #410 Gepost op: 19-02-2005, 19:42:39 »
Ik denk dat Lottie gewoon die aflevering gezien heeft waarin George dat zei. In aflevering 1 zegt Lottie trouwens over of ze de Mol zou kunnen zijn: "Als ze me zouden prikken, zou ik rood worden" (oid) dus nog duidelijker de George uitspraak.

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #411 Gepost op: 19-02-2005, 20:25:30 »
Ik ben er nog steeds (sinds afl. 1) van overtuigd dat Lottie de mol is  ;D

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #412 Gepost op: 19-02-2005, 22:17:30 »
Ik weet het niet, het ligt er gewoon net iets te dik boven op... of, wat zeg ik, het ligt er niet NET IETS te dik bovenop, het ligt er ONGELOVELIJK dik bovenop with a cherry on top. Daarom denk ik al bijna niet dat Lottie de mol kan zijn, maar ze heeft inderdaad wel een hele hoop molacties. Maar om maar met de woorden van Marc-Marie te spreken: als zij de mol is, moet ze het iets genuanceerder doen...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #413 Gepost op: 20-02-2005, 08:37:01 »
Heeft er iemand op het T-shirt van Lottie gelet ?

De print :
Crazy Clothes
33

cc = 10 cc, I'm not in love (muzikale hint)
33 = eveeens cc (3e letter van alfabet)

Mijn "gelijke kansen" theorie gaat bovendien ook richting Lottie.
Ik ben er uit, Lottie is de Mol.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #414 Gepost op: 20-02-2005, 08:57:16 »
Heeft er iemand op het T-shirt van Lottie gelet ?

De print :
Crazy Clothes
33

cc = 10 cc, I'm not in love (muzikale hint)
33 = eveeens cc (3e letter van alfabet)

Mijn "gelijke kansen" theorie gaat bovendien ook richting Lottie.
Ik ben er uit, Lottie is de Mol.


Ik heb al een hoop onzin voorbij zien komen, maar dit snijd tenminste hout. Heel scherp! ::ok:: ::ok:: ::ok::
To the batmobile let's go!!

Offline EricOE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #415 Gepost op: 20-02-2005, 11:10:24 »
Ik heb nog een hint die zegt dat Lottie voor mij de mol is.
Tijdens afl 6. Op een gegeven moment in de nacht tijdens de tv-kijkopdracht pakt Gijs een verrekijker en zegt dat het een mollenkijker is. Hij kijkt er mee naar Yvon en zegt dat hij de mol ziet. Naast Gijs zit Lottie. Op het moment dat Gijs zegt dat ie de mol ziet vertrekken de mondhoeken van Lottie en je ziet een heel zuinig lachje. Je ziet haar denken "ik weet wel beter Gijs ....."
Mee eens?????????
Eric.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #416 Gepost op: 20-02-2005, 11:21:44 »
Ik heb nog een hint die zegt dat Lottie voor mij de mol is.
Tijdens afl 6. Op een gegeven moment in de nacht tijdens de tv-kijkopdracht pakt Gijs een verrekijker en zegt dat het een mollenkijker is. Hij kijkt er mee naar Yvon en zegt dat hij de mol ziet. Naast Gijs zit Lottie. Op het moment dat Gijs zegt dat ie de mol ziet vertrekken de mondhoeken van Lottie en je ziet een heel zuinig lachje. Je ziet haar denken "ik weet wel beter Gijs ....."
Mee eens?????????
Eric.

Ik denk niet dat Sander de Mol is, maar het volgende viel mij op in afl6:

Gijs kijkt door een verrekijker en zegt: "Met deze kijker kun je zien wie de Mol is." Waarop Jim: "Als je kijkt en je ziet niemand, dan is het de Mol." Dan zien we Gijs door de kijker kijken en vervolgens een shot van een donker bos (zogenaamd een point of view shot van Gijs?) met de stem van Yvon die vraagt: "Is daar een Sander?" En vervolgens komt Sander het donkere bos uitgewandeld met een fakkel. Sander was dus eerst onzichtbaar.

Leuk stukje montage of hint? Ik denk het eerste. ;D

Een derde variant.
Ik heb nog een hint die zegt dat Lottie voor mij de mol is.
Tijdens afl 6. Op een gegeven moment in de nacht tijdens de tv-kijkopdracht pakt Gijs een verrekijker en zegt dat het een mollenkijker is. Hij kijkt er mee naar Yvon en zegt dat hij de mol ziet.

En zo komen we er wel.  ::rofl:: ;)

MIsschien een item voor de veiling: een kijker waarmee je gegarandeerd de mol ziet.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #417 Gepost op: 20-02-2005, 11:47:25 »
Ik denk dat Lottie gewoon die aflevering gezien heeft waarin George dat zei. In aflevering 1 zegt Lottie trouwens over of ze de Mol zou kunnen zijn: "Als ze me zouden prikken, zou ik rood worden" (oid) dus nog duidelijker de George uitspraak.

En toen zij in het hotel als control-freak was, werd zij knalrood toen er aan haar gevraagd werd hoe Marc-Marie aan het nummer kwam. Dit was zij duidelijk vergeten goed te vragen en vond zichzelf niet slim op dat moment. En dat heeft iedereen, als je een fout begaat en-publique, dan krijg je een rood hoofd...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #418 Gepost op: 20-02-2005, 12:23:51 »
Heeft er iemand op het T-shirt van Lottie gelet ?

De print :
Crazy Clothes
33

cc = 10 cc, I'm not in love (muzikale hint)
33 = eveeens cc (3e letter van alfabet)

Mijn "gelijke kansen" theorie gaat bovendien ook richting Lottie.
Ik ben er uit, Lottie is de Mol.

dit vind ik altijd een beetje gewaagde theorieen, want je moet maar net een shirtje vinden waar toevallig iets op staat wat naar jouw mol-zijn kan verwijzen..
en wat dan te denken van marc-marie's 8181?  :)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #419 Gepost op: 20-02-2005, 13:57:15 »
Ze was ook heel erg op de achtergrond nadat gijs en jim weggingen.
Isabelle en sander zitten te overleggen en yvon staat er wat bij en lottie en mm zitten op een stoel. Beetje vaag want lottie is vaker op de achtergrond.