Auteur Topic: The Mole: In Paradise (Australië 4)  (gelezen 33559 keer)

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #60 Gepost op: 7-04-2005, 16:59:48 »
Hmmm. Ik ga maar voor Petrina denk ik. Moet toch minstens 1 dame tot het eind inblijven :-)

Shaun heb ik op de reserve-mol plek staan.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #61 Gepost op: 14-04-2005, 00:28:27 »
Nee, ik heb er nog geen nieuwe aflevering opstaan, maar heb wel een leuke clip voor jullie (geen zin om hem op m'n site te zetten, aangezien het nog van aflevering 3 is)

Het betreft één van de leukere shock momenten in deze reeks (vind ik). Alleen weet ik niet of het  ::oink:: - effect even groot is als je enkel dit stukje te zien krijgt. Ik denk dat het  ::oink::-er is als je het in totaal ziet. Dus denk erbij: de andere chips zijn nagekeken en de foto's en filmpjes goedgekeurd. Ze zijn aan de winnende hand en er moet nog maar één chip nagekeken worden! En dan...

http://users.pandora.be/august.wynen1/mol/ep3.wmv
(hij is ook wat betere kwaliteit dan die anderen, plusminus 800 kb groot)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #62 Gepost op: 14-04-2005, 22:44:49 »
Nee, ik heb er nog geen nieuwe aflevering opstaan

He, jammer.

maar heb wel een leuke clip voor jullie (geen zin om hem op m'n site te zetten

Als dit een actie van de Mol is dan hebben ze wel lef daar in Australie. Ik kan me niet voorstellen dat ze in de Nederlandse reeks zo'n stunt met een dergelijk klein groepje zouden durven uithalen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #63 Gepost op: 15-04-2005, 11:45:01 »
Leuk filmpje ::ok::, ik blijf nu bij Petrina, haar gezichtsuitdrukking, ik vertrouw het voor geen meter ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #64 Gepost op: 25-04-2005, 13:41:32 »
Eindelijk staat de nieuwe aflevering er op! En een nieuw filmpje dat bij die aflevering hoort (hier te vinden)

Wie zijn de drie finalisten? In de volgende aflevering wordt De Mol bekend gemaakt!

En ook nieuw op de site: Celebrity Mole Hawaii
Je kan de kandidaten alvast zien. De volgende keer, als Mol in Paradise gedaan is, begin ik met de Celebrity Mole Hawaii reeks.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #65 Gepost op: 25-04-2005, 15:20:37 »
Super Robbie ::ok:: Ik heb m weer gelezen en ik begin nu ernstig het vermoeden te krijgen dat ik verkeerd zit.  ::) Maar goed, we shall see, iig is wel degene afgevallen die ik het minst verdacht, dat maakt weer wat spannender ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #66 Gepost op: 25-04-2005, 16:00:06 »
Waarom het vermoeden dat je verkeerd zit? Tussen wie twijfel je nu dan? :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #67 Gepost op: 25-04-2005, 17:32:38 »
Ik dacht ik laat t weg om voor mensen die t verhaal nog willen lezen niet te spoileren...

.
.
.
.
.
.
.

Ik zit al weken op Petrina, omdat ik haar zo raar vind en ze heeft best wel wat streken uitgehaald. En die €50.000,= eruit om haar terug te laten komen, dat zou ik een superstreek vinden. Maar Nathan was wel erg verdacht, hij speelde vals, wat de groep alsnog de €5000,= koste, zou ik iets typisch mollerigs vinden. Shaun is het denk ik niet, maar Cam was het zeker niet (hij was nl. afhankelijk van anderen of hij terug mocht komen of niet), dus het is goed dat hij er voor de finale uit is, dat maakt t spanneder ::ok::. Ik ben heel benieuwd ;D

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #68 Gepost op: 25-04-2005, 17:34:35 »
Ja..het was weer een interessante afleving  ::ok::

Bij mij is de twijfel ook toegeslagen..ik blijf weliswaar bij Nathan, maar nu nog maar voor 99% i.p.v. 100%. Vind het een beetje gek dat hij door niemand verdacht wordt, in ieder geval niet in beeld. Lijkt me sterk dat de mol werkelijk iedereen te slim af is... maar aan de andere kant vind ik zijn acties boekdelen spreken, maar dat kan natuurlijk ook zo zijn, omdat ik dat nu eenmaal wil zien  ;)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #69 Gepost op: 25-04-2005, 20:41:46 »
Eindelijk staat de nieuwe aflevering er op!
Jippie! Leuke aflevering weer ::ok:: maar wel jammer dat geen van de kandidaten nog voor het geld gaat. En oei, deze afvaller had ik niet verwacht. :-X

En een nieuw filmpje dat bij die aflevering hoort

Mooie actie van Nathan en fantastisch dat het op band staat!

En ook nieuw op de site: Celebrity Mole Hawaii. Je kan de kandidaten alvast zien. De volgende keer, als Mol in Paradise gedaan is, begin ik met de Celebrity Mole Hawaii reeks.

Ja, die ga ik ook nog bekijken. Ik ben nu bezig met de Amerikaanse reeks op dvd.

Ik heb m weer gelezen en ik begin nu ernstig het vermoeden te krijgen dat ik verkeerd zit.
??? Maar dat snap ik niet. Als je al weken op dezelfde Mol zit dan ga je toch niet veranderen als er plotseling 1 of 2 rare dingen gebeuren? Denk aan Shadia en Isabelle!
Erik blijft bij Petrina... 8)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #70 Gepost op: 26-04-2005, 22:42:07 »
Erik blijft bij Petrina... 8)

Daisy ook hoor 8) ... maar ik ben nu eenmaal een twijfelaar, maar dit keer houd ik voet bij stuk en we zien wel of het goed is ;D

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #71 Gepost op: 27-04-2005, 15:13:15 »
Ben ondertussen wel superbenieuwd naar de laatste aflevering. Ik blijf toch bij Petrina, maar raak wel steeds meer aan het twijfelen. Shaun zou het ook heel goed kunnen zijn.

En dan blijkt het natuurlijk Nathan te zijn die ik het minst verdenk.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #72 Gepost op: 3-05-2005, 10:32:59 »
DE FINALE STAAT ER!!  ::regenboog::

En in plaats van te gaan klikken wie De Mol is, kan je voorlopig ook de videoclips kijken: http://www.geocities.com/robbieazertyui/video.htm
Heb videoclips waar eerst de winnaar bekend gemaakt ordt, vervolgens eentje waar De Mol bekend gemaakt wordt en dan nog 2 clips over sabotages van de Mol.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #73 Gepost op: 3-05-2005, 18:49:14 »
Dus toch goed ::tandpastasmiley::

Misschien alleen idioot, maar ik zie alleen de nieuwe video's niet. Ik zie alleen video's uit aflevering 4, 8 en 9 staan. ???

Verder bedanken voor het posten van deze serie, was leuk om zo te volgen ::bravo:: ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #74 Gepost op: 3-05-2005, 20:57:48 »
Hmmm inderdaad, schijnbaar vergeten up te loaden.

Ze staan er nu!

En graag gedaan, zoek je ook mee met de volgende reeks?  ::regenboog::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #75 Gepost op: 3-05-2005, 22:42:33 »
104.000 dollar ::oink:: my goodnes, da's een hoop!

Ik speur zeker weer mee de volgende reeks ::ok::

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #76 Gepost op: 3-05-2005, 23:57:50 »
DE FINALE STAAT ER!!

Dit is een unieke dag: net hiervoor heb ik de ontknoping van de eerste Amerikaanse reeks op dvd gezien en nu de finale van de vierde Australische reeks. Geen verrassingen voor wat de Mollen betreft. Leuke ontknoping bij de Australiers. En dan de winnaar bij de Amerikanen: hoe die het spel heeft aangepakt!  ::oink::

Robbie: bedankt voor de verslagen en de videoclips! ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #77 Gepost op: 4-05-2005, 17:04:08 »
Haha ja Amerika is een en al alliances en weet ik wat nog met eender welk reality programma.  ::)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #78 Gepost op: 9-05-2005, 17:32:18 »
Dus TOCH Petrina....geweldig!

Robbie, thanx voor het online zetten van de serie ::ok:: , erg veel plezier aan beleefd!
Ga zeker meezoeken in de volgende reeks...(hopelijk dan wel goed  ;D )

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole: In Paradise (Australië 4)
« Reactie #79 Gepost op: 1-07-2005, 11:27:18 »
Nou, ben eindelijk begonnen met Celebrity Mole Hawaii online te zetten. Aflevering 1 staat er nu en er is ook een videoclip van!  ::regenboog::

Wie's de mol? (ni spoilen als je't weet ;) )