Auteur Topic: Wie is de Mol? op de lokale radio.  (gelezen 1857 keer)

Offline Rut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wie is de Mol? op de lokale radio.
« Gepost op: 6-01-2005, 00:36:47 »
Lieve molfans,

Sinds de derde Nederlandse serie ben ik verknocht aan Wie is de  :)? Ik ben zo'n fan dat ik zelfs voor de reunie van mijn vriendengroep twee jaar geleden een Kerstvariant hebt gemaakt. Toen bleek maar weer hoe verdomde moeilijk het is om dat spel goed in elkaar te zetten. Ik heb daarom ook grote bewondering voor de mensen die zo'n programma toch maar weer weten te maken.

Vanaf aanstaande zaterdag presenteer ik samen met een vriendin van mij het radioprogramma "Smits en Smoor" bij het lokale radiostation Omroep Valkenswaard (klein stadje in Brabant vlak onder Eindhoven). Het programma wordt elke zaterdag tussen 14:00 en 16:00 live uitgezonden en gaat over Theater, Film, Televisie en Nieuwe Media.

Als fan wil ik natuurlijk graag de vijfde serie van Wie is de  :)? onder de aandacht brengen. Daarom zijn wij voor onze tweede uitzending (15 januari) op zoek naar een fan van het eerste uur die voor ons naar de eerste uitzending (14 januari) wil kijken en ons daarover zijn/haar mening wil vertellen. En die persoon hopen we hier op het forum te vinden. (Moet lukken toch, met al die fans hier?  ;) )Het gaat dan om een telefoongesprek (live in de uitzending) van ongeveer 4/5 minuten dat ergens tussen 15:30 en 16:50 zal plaatsvinden.

Geinteresseerden kunnen een email sturen naar smitsensmoor@omroepvalkenswaard.nl met daarin je naam, telefoonnummer (liefst mobiel en vast) en (heel beknopt) waarom je fan bent van Wie is de :)? Wij nemen dan z.s.m. contact met je op per e-mail of telefoon.

Tot slot wensen wij iedereen veel plezier en spanning bij de zoektocht naar de :).

Groet,

Rutger Smoorenburg (smitsensmoor@omroepvalkenswaard.nl)
Good morning! And in case I don't see you: Good afternoon, good evening and good night!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de Mol? op de lokale radio.
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2005, 00:42:03 »
Nou, met zoveel fans hier zal dat heus wel goedkomen denk ik. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? op de lokale radio.
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2005, 12:53:49 »
He das toevallig, iemand van de VOS! En dan ook nog over de mol! Das helemaal te gek. Ik kom ook uit Valkenswaard en vind het super dat de mol aandacht krijgt op onze zender! Ga zeker luisteren hoor en als je niemand vind dan kan ik misschien wel iets betekenen. Ben namelijk al eventjes mol-fan!

Offline Rut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? op de lokale radio.
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2005, 19:56:27 »
Hey Pommes!

Heb je nog steeds zin om aan onze uitzending mee te werken? Reageer dan even op mijn email.

Veel molplezier!

Rutger Smoorenburg
Good morning! And in case I don't see you: Good afternoon, good evening and good night!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? op de lokale radio.
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2005, 23:18:14 »
tip: misschien kun je onze site ook noemen? ;D
er was eens......