Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234330 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #140 Gepost op: 16-01-2005, 00:12:51 »
Wat was dat met dat knippen? ??? Kan me er niks van herinneren...

Er was als ik me goed herinner ergens een plaatje waar Elise in haar handen knipte. Op het bandje van de Mol zei ze destijds : Als ik 1 maal in mijn vingers knip is er ruzie, en als ik nogmaals knip zitten we weer gezellig aan tafel (oid)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #141 Gepost op: 16-01-2005, 12:55:53 »
Ik kwam net iets vreemds tegen op de site. Wanneer je voor kandidaten kiest en met je muis langs alle foto's beweegt, gebeurt er helemaal niks, Behalve....... bij Yvonne van den Hurk. Haar foto wordt namelijk groen. Betekent dit dat zij de winnaar zal zijn?

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #142 Gepost op: 16-01-2005, 13:02:41 »
Alle kandidaten worden gewoon groen hoor...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #143 Gepost op: 16-01-2005, 13:03:53 »
Ik kwam net iets vreemds tegen op de site. Wanneer je voor kandidaten kiest en met je muis langs alle foto's beweegt, gebeurt er helemaal niks, Behalve....... bij Yvonne van den Hurk. Haar foto wordt namelijk groen. Betekent dit dat zij de winnaar zal zijn?

Bij mij worden ze allemaal groen
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #144 Gepost op: 16-01-2005, 13:36:15 »
Alle kandidaten worden groen...


En voor de liefhebbers nog de bg_hints van vorige keer toegevoegd:
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #145 Gepost op: 16-01-2005, 13:39:45 »
Ja, die hints. Geven ze een hint naar de winnaar, terwijl het spel toch 'wie is de mol' heet. Dus als je al iemand herkent in een lastig plaatje weet je nog steeds niet zeker of dat wel de mol is dan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #146 Gepost op: 16-01-2005, 13:40:23 »
Ja, dat is 'm.

Leuk want ik herken hem gelijk weer net zoals die andere plaatjes die wel hetzelfde gebleven zijn.

Intrigeert me toch waarom ze nou 1 plaatje veranderen.

game on.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #147 Gepost op: 16-01-2005, 13:43:13 »
Intrigeert me toch waarom ze nou 1 plaatje veranderen.
Buiten die van de kandidaten en afleveringen dan zijn de dagboeken,  statistieken, forum en links inderdaad hetzelfde. ECHTER zit er in de hints van 2003 een soort landschap, waarschijnlijk iets in Canada. Dus die moesten ze wel veranderen... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #148 Gepost op: 16-01-2005, 14:03:23 »
Buiten die van de kandidaten en afleveringen dan zijn de dagboeken,  statistieken, forum en links inderdaad hetzelfde. ECHTER zit er in de hints van 2003 een soort landschap, waarschijnlijk iets in Canada. Dus die moesten ze wel veranderen... ;)

Zit wat in.
In 2003 heb ik me helemaal suf zitten staren op de amerikaanse onafhankelijkheidsverklaring vanwege dat 'we the',..(people) boven het forum.

Het hints plaatje van de vorige hebben ook veel mensen uiteraard uitgelegd als zijnde dat de mol er in stond en dat zal nu wel niet anders zijn.

Het hints plaatje van deze keer heb ik uitgebreid bekeken en je kan er met veel fantasie weer van alles inzien als je het opblaast.
Zo heb ik al een zeehond, een ijsbeer en diverse paren ogen of halve gezichten gezien. En oh ja ook een soort Gremlin achtig wezentje.

Maar je moet wel veel fantasie hebben hoor.

Mol ze,
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #149 Gepost op: 16-01-2005, 14:36:55 »
Staat geloof ik bij aflevering 1: Drie mollen, drie winnaars en drie verliezers in 1 ruimte. Tenminste ik denk  dat daarop wordt gedoeld?

Lijkt me eerder een algemene aanwijzing en niet richting iemand wijzen .. ::ohno::



Hmm zou kunnen. Nog eens naluisteren .. maar riekt mij iets te veel naar een Verraad hing in de lucht actie :P

Daar bedoelen ze mee dat robin, jantien en iemand van de nieuwe serie de3 verliezers zijn.
Nico, George en nog iemand uit de nieuwe serie de 3 mollen zijn en Sigrid, Ron en nog iemand uit de nieuwe serie de 3 winnaars zijn.
DaT bedoelen ze met 3 mollen, 3 verliezers en 3 winnaars in een ruimte ;)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2005, 14:40:39 door ikkuhhh »

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #150 Gepost op: 16-01-2005, 15:12:15 »
Bij mij worden ze allemaal groen

Ik weet zeker dat ik het gezien heb, maar hoe dan ook het is nu in ieder geval verdwenen....... zal wel een foutje zijn geweest.

Offline kaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #151 Gepost op: 16-01-2005, 15:51:13 »
Als jullie goed naar de eerste aflevering hebben gekeken,zie je bij de binnenkomst van Sander dat hij zijn mobieltje pakt en op zijn display verschijnt het woord :DE MOL!



Had hem ook al in de algemene gezet, maar 3 kandidaten kijken op de foto een andere kant uit dan de rest ( Marc Marie, Lottie en Sander ..) -> Mol Winnaar en Verliezer ?



Hoewel, Victoria kijt ook niet echt rechtuit en de rest wel...
Dus zo zou ook kunnen



Edit : onderste lijkt me waarschijnlijker .. en dan Lottie als mol ?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #152 Gepost op: 16-01-2005, 15:51:45 »
myrthe - als je een wat tragere verbinding hebt ( of tegelijk aan het downloaden bent ) duurt het wat langer voor alle groene plaatjes geladen zijn en heb je bij sommigen geen mouse over in het groen :)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #153 Gepost op: 16-01-2005, 15:54:05 »
Kan een foutje weer zijn van de avro, ze maken er wel meer en over de schrijffouten in de paspoorten is al veel geschreven maar dit is toch wel een slordige dus wellicht toch een hint?

In het paspoort van Marc Marie staat dat hij geboren is in 1964.
Dit moet echter 1966 zijn!

Er waren al wat mensen aan het rekenen gegaan maar ik weet niet meer precies waarover en waar maar 2 jaar verschil kan natuurlijk een uitkomst behoorlijk beďnvloeden.

Ik vind het vreemd, vooral als het er na het weekend gewoon blijft staan.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #154 Gepost op: 16-01-2005, 15:54:51 »
Als jullie goed naar de eerste aflevering hebben gekeken,zie je bij de binnenkomst van Sander dat hij zijn mobieltje pakt en op zijn display verschijnt het woord :DE MOL!
Yup... hij maakte een foto van het De Mol lgo op een van de "passpoortborden" ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #155 Gepost op: 16-01-2005, 16:41:21 »
Is het niet zo dat alle mollen tot nu toe Angela persoonlijk kent? Ze schrijft in haar dagboek dat ze alleen Yvon en Isabelle niet goed kende wat dus zou betekend dat zij iig geen mol zijn?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #156 Gepost op: 16-01-2005, 16:49:31 »
Angela weet in deze serie ook niet wie de mol is...
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #157 Gepost op: 16-01-2005, 17:12:37 »
Ik heb wat zitten photoshoppen met dat plaatje op de hints pagina. Zie het resultaat. Helaas weet ik niet precies meer hoe ik hier kwam. Ik geloof eerst omgezet naar Lab color, iets met lightness uitzetten, nog een keer omgezet naar Multichannel, op het laatst weer naar lab en weer lightness uitgezzet, en toen had ik dit.

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #158 Gepost op: 16-01-2005, 17:41:07 »
Ik heb wat zitten photoshoppen met dat plaatje op de hints pagina. Zie het resultaat. Helaas weet ik niet precies meer hoe ik hier kwam. Ik geloof eerst omgezet naar Lab color, iets met lightness uitzetten, nog een keer omgezet naar Multichannel, op het laatst weer naar lab en weer lightness uitgezzet, en toen had ik dit.

Ik zie er niks in.....

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #159 Gepost op: 16-01-2005, 17:57:39 »
Vergelijk het maar eens met het origineel. De maker heeft volgens mij moeite gedaan om een foto in dit plaatje te verbergen. Het cirkelvormige object rechtsboven zit alleen in het rode en blauwe kanaal, niet in het (voor het menselijk oog veel belangrijker) licht/donker kanaal. Ik zie dus duidelijk twee ogen. De afstand ertussen vind ik wel vrij groot, maar er is een kandidaat die inderdaad een vrij grote afstand tussen de ogen heeft. Leg die er maar eens naast, en dan blijken de irissen kwa grootte behoorlijk overeen te komen met de cirkels links en rechts.