Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234337 keer)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #260 Gepost op: 19-01-2005, 12:58:52 »
Ik heb even een vraagje:

ergens heb ik gelezen dat er ook op de site van de AVRO hints verstopt zijn. Ik ben daar dus even gaan kijken, wat mij opviel was de foto van alle kandidaten. Dit was dezelfde foto als op www.wieisdemol.nl alleen dan met een andere achtergrond.

De ene is idd met 'Blue Sky' zou je kunnen zeggen (hint?)

heeft iemand misschien hints gevonden op de AVRO-site???

Je staat hier in een topic met 14 pagina's discussie over deze site, hints genoeg maar nog geen enkele met onweerlegbaar bewijs richting mol/verliezer/winnaar/afvaller.

Mol ze


Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline MOLhunter007

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #261 Gepost op: 19-01-2005, 13:07:08 »
Citaat
Je staat hier in een topic met 14 pagina's discussie over deze site, hints genoeg maar nog geen enkele met onweerlegbaar bewijs richting mol/verliezer/winnaar/afvaller.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt....ik bedoel de echte AVRO site ....niet die van Wie Is De Mol.(Dus: http://central.avro.nl/index.asp) ::ok::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #262 Gepost op: 19-01-2005, 13:27:52 »
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt....ik bedoel de echte AVRO site ....niet die van Wie Is De Mol.(Dus: http://central.avro.nl/index.asp) ::ok::

Sorry,.. ::schaam::

Alleen dan die 'Blue sky' als achtergrond van de foto, meer hints heb ik er niet over gehoord.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Domien

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #263 Gepost op: 19-01-2005, 14:14:20 »


Ehm... Is dit niet meer boeiend (ik zie er DUIDELIJK een gezicht in) of is dit plaatje al als hint behandeld en afgeschreven?

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #264 Gepost op: 19-01-2005, 14:15:12 »


Ehm... Is dit niet meer boeiend (ik zie er DUIDELIJK een gezicht in) of is dit plaatje al als hint behandeld en afgeschreven?

Dat gezicht stond er in 2003 ook al in...
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline Domien

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #265 Gepost op: 19-01-2005, 14:16:25 »
Dat gezicht stond er in 2003 ook al in...
Afgeschreven dus  ::tandpastasmiley::

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #266 Gepost op: 19-01-2005, 14:17:01 »
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #267 Gepost op: 19-01-2005, 14:36:58 »
Kan iemand dan nog een keer posten welke nog wel de moeite van het bestuderen waard is?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #268 Gepost op: 19-01-2005, 14:38:09 »
Kan iemand dan nog een keer posten welke nog wel de moeite van het bestuderen waard is?




Dat is de enige nieuwe, dus degene van de Hints-pagina.
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #269 Gepost op: 19-01-2005, 14:42:04 »
Als je het hele topic doorleest, zal blijken dat er al gezien is dat er een paar ogen in is verwerkt. Nu alleen nog de vraag (of eigenlijk het antwoord): Van wie ?
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #270 Gepost op: 19-01-2005, 15:00:14 »
Ben ik nou de enige die in het samengeperste hints-pagina plaatje een M ziet staan?
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Timon2004

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sander is.... de mol!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #271 Gepost op: 19-01-2005, 15:17:37 »
Nee ::tandpastasmiley::

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #272 Gepost op: 19-01-2005, 16:02:56 »
Ik zie een W, van Wie is de mol...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Timon2004

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sander is.... de mol!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #273 Gepost op: 19-01-2005, 16:14:25 »
Rechts in het plaatje staan wel van die verdachte rode vlekken.. ::vergroot::
Kan iemand die duidelijker krijgen!? ???

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #274 Gepost op: 19-01-2005, 17:06:30 »
Op de officiele site www.wieisdemol.nl is het mogelijk de test te maken. Ik heb die test geanalyseerd en daar komen interessante feiten naar boven!

Bij vraag 3:
Gijs Staverman is 38 jaar, dus geboren in 1966. Ook Marc-Marie Huijbregts komt uit dat jaar. Isabelle Brinkman, Roeland Fernhout en Jim de Groot zagen het levenslicht in 1972. Lottie Hellingman komt uit ’77. Sander de Heer werd geboren in 1975, Victoria Koblenko in 1980, Yvon Jaspers in 1973 en Yvonne van den Hurk in 1959. Bij de test staan deze jaartallen natuurlijk bij de vraag “Wat is het geboortejaar van de Mol?” (vraag 3)Maar het jaartal 1964 staat er ook tussen. Vreemd. Aanwijzing?

Bij vraag 4:
Gijs Staverman is geboren in Alkmaar, Jim de Groot in Amsterdam, Lottie Hellingman in Middenbeemster, Marc-Marie Huijbregts in Tilburg, Victoria Koblenko werd geboren in Oekraïne in het plaatsje Vinnitsa en Yvon Jaspers in Boxtel. Al deze plaatsen zijn keuzes bij de test. Nu komt het belangrijkste! Isabelle Brinkman is geboren in Antwerpen. Antwerpen staat niet bij de keuzemogelijkheden. Conclusie: Isabelle is NIET de mol. Roeland Fernhout werd geboren in Den Haag. Den Haag staat ook niet bij de keuzemogelijkheden. Conclusie: Roeland is NIET de mol. Over Yvonne van den Hurk kan ik niets vinden waar zij geboren is. Maar, bij de test blijven nog twee keuzemogelijkheden over, te weten Nijmegen en ’s-Hertogenbosch. Yvonne zal dus waarschijnlijk in één van deze twee plaatsen zijn geboren. Nu nog Sander de Heer. Over hem is bekend dat hij “diep in het katholieke zuiden is geboren”. In de eerste aflevering zegt hij dat hij de “afzeiklimbo” van Ruud de Wild was. Sander was immers de side-kick van hem bij Radio 3FM. Nijmegen en Den Bosch liggen niet in Limburg. Conclusie: Sander is NIET de mol.

Bij vraag 6:
Victoria: Jantien - George - Sigrid. Kan gekozen worden bij test.
Yvon: Nico - Robin -George. Kan gekozen worden.
Jim: Nico – Jantien – Robin. Kan gekozen worden.
Isabelle: George – Ron – Jantien. Kan gekozen worden.
Roeland: Nico – Sigrid – Jantien. Kan gekozen worden.
Sander: Ron – Robin – George. Kan gekozen worden.
Yvonne: Ron – Nico – Robin. Kan gekozen worden.
Gijs: Ron – George – Robin. Kan gekozen worden.
Marc-Marie: Jantien – Sigrid – George. Kan gekozen worden.
Lottie: Robin – George – Ron. Kan gekozen worden.
Bij deze vraag is niets verdacht. Van alle kandidaten staat de gekozen jury bij de antwoordmogelijk heden en alle mogelijkheden zijn bij iemand voorgekomen.

Bij vraag 8:
Lottie geeft zichzelf een 8 voor incasseringsvermogen, Roeland een 9, Yvon een 2, Sander een 7, Victoria een 8, Marc-Marie een 7, Yvonne een 5/6, Jim een 10, Isabelle een 8 en Gijs een 9. Bij deze vraag ook niets verdacht. (Zie vraag 6, laatste stukje)

Samenvattend:
- Het jaartal 1964 bij vraag drie is verdacht. Geen van de kandidaten is in dat jaar geboren. Wellicht een aanwijzing.
- Isabelle, Roeland en Sander de Heer zijn geboren in plaatsen, die geen keuzemogelijkheden waren bij de test. Zij zijn dus NIET de mol.

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #275 Gepost op: 19-01-2005, 17:11:10 »
Samenvattend:
- Het jaartal 1964 bij vraag drie is verdacht. Geen van de kandidaten is in dat jaar geboren. Wellicht een aanwijzing.
- Isabelle, Roeland en Sander de Heer zijn geboren in plaatsen, die geen keuzemogelijkheden waren bij de test. Zij zijn dus NIET de mol.


MM is in 1964 geboren volgens z'n paspoort, maar volgens de verschillende biografiën op internet in '66.
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #276 Gepost op: 19-01-2005, 17:11:24 »
Bedankt voor het uitzoeken!! Zouden we dus al 3 mensen weg kunnen strepen die niet de mol zijn?

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #277 Gepost op: 19-01-2005, 17:34:11 »
Bedankt voor het uitzoeken!! Zouden we dus al 3 mensen weg kunnen strepen die niet de mol zijn?

Ja, dat zouden dan Sander, Roeland en Isabelle zijn. Wellicht hebben 1964, Den Bosch of Nijmegen (in één van de twee steden woont hoogstwaarschijnlijk Yvonne) betrekking op de mol. Ik ga in ieder geval nog even verder Googlen...

Offline MOLhunter007

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #278 Gepost op: 19-01-2005, 17:43:47 »
Sander de Heer komt toch gewoon uit Nijmegen??? of volg ik het verhaal nou niet helemaal ??? (en Yvonne is geboren in Den Bosch). En Isabelle is gewoon in Amsterdam geboren...
Klopt het nu wel?????
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 17:46:08 door MOLhunter007 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #279 Gepost op: 19-01-2005, 17:46:03 »
Nu komt het belangrijkste! Isabelle Brinkman is geboren in Antwerpen. Antwerpen staat niet bij de keuzemogelijkheden. Conclusie: Isabelle is NIET de mol.

In haar paspoort staat dat zij geboren is Amsterdam.


Citaat
Roeland Fernhout werd geboren in Den Haag. Den Haag staat ook niet bij de keuzemogelijkheden. Conclusie: Roeland is NIET de mol.
Bij hem staat als geboorteplaats Tilburg.

 
Citaat
Over Yvonne van den Hurk kan ik niets vinden waar zij geboren is.
Staat ook in haar paspoort: Den Bosch.
En Sander in Nijmegen.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation