Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234339 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #360 Gepost op: 25-01-2005, 11:50:32 »
Ik zei het al eerder... je bent GEWELDIG!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

wat is er aan te zien dan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #361 Gepost op: 25-01-2005, 12:00:10 »
Der zit iets rechtsonder in het laatste plaatje.
Ik ben er nog niet achter wat. Ik moet het nog even bestuderen..

Het lijkt op de bovenste helft van een hoofd.
"Only thing to do is jump over the moon"

kNoe

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #362 Gepost op: 25-01-2005, 14:08:09 »
Wat vinden we hiervan?
Op de site van WIDM.nl staat op de startpagina: Wat doet de mol daar onder de grond(Zie afbeelding), en in het openingsfilmpje zie je één iemand onder de grond: Roeland

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #363 Gepost op: 25-01-2005, 15:28:20 »
kNoe - ik vind dat dat veeel te simpel zou zijn :) !
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #364 Gepost op: 25-01-2005, 15:44:13 »
IDD, er staat ook iets over ketchup en als Gijs er nog ingezeten had, was het waarschijnlijk 'Daar staat ketchup,dus Gijs is de mol.' wat we nu zouden horen.

kNoe

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #365 Gepost op: 25-01-2005, 15:50:02 »
IDD, er staat ook iets over ketchup en als Gijs er nog ingezeten had, was het waarschijnlijk 'Daar staat ketchup,dus Gijs is de mol.' wat we nu zouden horen.

Tis een hinthae

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #366 Gepost op: 25-01-2005, 16:20:44 »
Tis een hinthae
Ik stem voor spellingscontrole op dit forum  :-X :-X :-X >:D  ( en een limiet op het totaal aantal smiley is ook wel handig misschien)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #367 Gepost op: 25-01-2005, 16:25:22 »
IDD, er staat ook iets over ketchup en als Gijs er nog ingezeten had, was het waarschijnlijk 'Daar staat ketchup,dus Gijs is de mol.' wat we nu zouden horen.

Ik heb daarnet de band nog eens bekeken en Yvon J. staat bij het bbq'en met een fles ketchup in haar hand  ::jaja::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

kNoe

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #368 Gepost op: 25-01-2005, 16:26:03 »
Ik stem voor spellingscontrole op dit forum  :-X :-X :-X >:D  ( en een limiet op het totaal aantal smiley is ook wel handig misschien)

Een emoticonblocker?:P, maar nu weer ff on-topic

Offline boba

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #369 Gepost op: 25-01-2005, 19:51:49 »
De neus van Gijs.

Nog een hersenspinsel. Vorig jaar waren op de site hints te vinden over de afvallers. Ik ben er dit jaar eigenlijk ook weer naar op zoek. Nu viel me op de homepage de neus van Gijs op. Ik meen daar een profiel in te herkennen. Na de profielen van de kandidaten op de site er eens overheen gelegd te hebben blijkt die van Victoria (gespiegeld) perfect te passen. Victoria de volgende afvaller???

 ::vergroot::


Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #370 Gepost op: 25-01-2005, 21:55:45 »
Nu je het toch over gijs hebt.
Ik was net aan het werk en bedacht me ineens iets... Het kan natuurlijk ook onzin zijn maargoed.....

De 2e vragenronde moesten de antwoorden beter zijn als 34%
ALs de mol wil saboteren en al zijn vragen fout beantwoord, dan is de kans groot dat er 2 personen uitgaan....dus minder geld te verdienen....
Gijs had dus de minste vragen goed en de hint Never say goodbye.....

Ik weet het niet want aan de andere kant moeten er meer in het spel blijven zodat de mol niet zo snel ontdekt wordt.. maargoed dit wou ik even kwijt  :P :-*
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #371 Gepost op: 26-01-2005, 00:56:08 »
De 2e vragenronde moesten de antwoorden beter zijn als 34%
ALs de mol wil saboteren en al zijn vragen fout beantwoord, dan is de kans groot dat er 2 personen uitgaan....dus minder geld te verdienen....

Meestal is het zo dat zodra de groep kleiner wordt er minder individuele opdrachten komen en vooral groepsopdrachten. Dus gewoon : als de opdracht lukt krijgen jullie 10,000,- lukt het niet leveren jullie 5000,- in (bijvoorbeeld). Per saldo blijven de opdrachten dan evenveel geld opleveren/kosten, ongeacht het aantal kandidaten.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #372 Gepost op: 26-01-2005, 01:38:09 »
De neus van Gijs.

Nog een hersenspinsel. Vorig jaar waren op de site hints te vinden over de afvallers. Ik ben er dit jaar eigenlijk ook weer naar op zoek. Nu viel me op de homepage de neus van Gijs op. Ik meen daar een profiel in te herkennen. Na de profielen van de kandidaten op de site er eens overheen gelegd te hebben blijkt die van Victoria (gespiegeld) perfect te passen. Victoria de volgende afvaller???

 ::vergroot::



Helemaal duidelijk Victoria  ::jaja::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #373 Gepost op: 26-01-2005, 21:09:29 »
Wat vinden we hiervan?
Op de site van WIDM.nl staat op de startpagina: Wat doet de mol daar onder de grond(Zie afbeelding), en in het openingsfilmpje zie je één iemand onder de grond: Roeland
Dat slaat uiteraard op de 2e opdracht.  8)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline pika

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #374 Gepost op: 26-01-2005, 21:50:41 »
Er werd gegraven en onder de grond gekropen: ook al is de Mol een bekende Nederlander, de Mol voelt zich thuis...

Bovenstaande komt van de .nl site, is er een kandi die een tijdje in Australie heeft gewoond of gewerkt of wat dan ook.
Er staat zo expliciet;..... Mol een bekende Nederlander...voelt zich thuis
Volgens mij heeft dit niet alleen met het onder de grond zijn te maken.
Talpa ..................who are you

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #375 Gepost op: 26-01-2005, 21:59:33 »
Pieter moet voor zijn werk naar Nepal, Vietnam en Australië. Ik ga met hem mee. (Dit was eind 2003 begin 2004.)
Stond op een fan-site van Yvon Jaspers is een link op de .nl
site. Is trouwens ook de enige waarvan links staan op de nl. site.

Offline MelanieV

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #376 Gepost op: 27-01-2005, 15:44:04 »
Nog even over het plaatje bovenaan de hintspagina van widm.nl als je naar de hintfoto's kijkt onder het plaatje zijn er twee bij waarbij er naar het plaatje wordt gewezen, twee waar ik niets van kan maken ( yvonne en yvon) en de rest heeft allemaal een zoeklicht op... misschien een hint vd makers dat er wel een hint in het plaatje zit......

pfff...ik word een beetje moe van mezelf... ;)

Offline mariejopie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #377 Gepost op: 27-01-2005, 19:13:42 »
kijk even naar het plaatje..mss ligt het aan mij, is het allang gezegd..maar ik snap gewoon even niet wat die ketchup erbij doet..
of is het gewoon heel simpel dat daar de verwonding van Gijs mee bedoelt wordt?
Ik wil hier niet mee zeggen dat het een hint is, dat is het niet..Maar wil gewoon even weten waarom er ketchup staat:)
Mol: Lottie Hellingman, Winnaar: Yvon Jaspers, Verliezer: Marc- Marie Huijbregts

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #378 Gepost op: 27-01-2005, 20:01:09 »
Ketchup is een verwijzing naar Heinz ketchup. Jullie moeten allemaal Heinz geloven want hij weet wie de Mol is. ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #379 Gepost op: 27-01-2005, 20:06:03 »
Ketchup ---> catch up?
No Milk today???