Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234771 keer)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #920 Gepost op: 11-03-2005, 13:26:17 »
Nou, dan nog maar een andere hint van WIDM.nl, ditmaal van popov:

Citaat
De groepsfotos, elke keer aan de start van de uitzending.
Er is alleen 1 maar bij, hoe kunnen ze weten bij het begin van deze foto wie afvalt.
Maar daar is vast wel een oplossing voor, misschien zijn de fotos na de testen genomen.
Daar komt hij:

Aflevering 2: Lottie staat naast gijs -> Gijs exit
Aflevering 3: -geen afvaller- (Ja roeland, staat niet op foto)
Aflevering 4: Lottie staat naast Yvonne -> Yvonne exit
Aflevering 5: Lottie staat naast Victoria -> Victoria exit
Aflevering 6: Lottie naast gijs -> Exit gijs (en jim)
Aflevering 7: Lottie naast Sander -> Sander exit
Aflevering 8: Lottie naast Isabel -> Isabel exit

::ok:: ::vergroot::

Offline mariejopie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #921 Gepost op: 11-03-2005, 13:31:16 »
haha..deze theorie heb ik idd vaker gelezen en we hopen dat ie klopt:)
Ik bedoel..je weet niet wanneer ze die groepsfoto hebben gemaakt, mss wel na de test..dus dat Lottie al weet waar ze moet gaan staan..Of mss maken ze wel meerdere fotos, zodat de mol vanzelf een keer naast de goede afvaller staat..

We zullen het zien:) Begint toch wel een beetje te kriebelen hier, zou ik heel de serie al goed zitten? Of val ik echt in een ontzettend zwart gat, omdat ik voor het eerst in een serie de verkeerde mol voor mn snufferd heb..

Ben benieuwd!
Mol: Lottie Hellingman, Winnaar: Yvon Jaspers, Verliezer: Marc- Marie Huijbregts

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #922 Gepost op: 11-03-2005, 15:16:49 »
En vandaag staat Lottie naast Marc-Marie.
Dus is Yvon de winnaar en Marc-Marie de verliezer.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #923 Gepost op: 11-03-2005, 15:42:37 »
Het ging wel om de groepsfoto's, Gotcha. ;)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #924 Gepost op: 11-03-2005, 15:47:42 »
Het ging wel om de groepsfoto's, Gotcha. ;)
Oops... shame on me (again)
thx, Heinz
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #925 Gepost op: 12-03-2005, 00:19:47 »
Goed, nu alles wetende, kan iemand mij nou nog even uitleggen wat de hint was die in de aflevering van vorig jaar zat (met het namen-karakter spel en het 'om half vijf/zes op het metrostation zijn) ???

Ik kan alleen bedenken dat die metro-opdracht gigantisch fout liep omdat de latere winnar (Ron) zelf de oorzaak daarvan was. Net als met de duik-strand opdracht en MM dus.

En ja, ik zat dus ook dit jaar weer met volledige overtuiging vanaf aflevering 2 op de winnaar i.p.v. op de Mol...  :-[ ::oink:: :-[

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #926 Gepost op: 12-03-2005, 13:38:33 »
Het enige dat ik kan vinden is dat het eerste lijstje perfect de eerste afvallers voorspelt als je respectievelijk van beneden naar boven en weer van boven naar beneden leest, de afgevallenen doorhaalt, en doortelt hoeveelste afvaller. Ik zal het proberen uit te leggen, onderaan staat :
1e van onder = Gijs = eerste afvaller (denk Gijs weg)
2e van boven = Roeland = 2e afvaller (denk Roeland weg)
3e van onder = Yvonne = 3e afvaller (let op Gijs is weggedacht dus je telt vanaf Isabelle)
Ga je nu door 4e van boven met Roeland weggedacht kom je uit op Victoria, zij zou dan de volgende afvaller moeten zijn. Daarna wordt het lastig, want Gijs is weer terug. dus moet je hem nu weer meerekenen of niet. De volgende kandidaten zouden dan Yvon of Sander moeten zijn, dat ligt eraan of je Gijs weer op de oude plek meerekent of niet. Het lijkt me dat dat wel weer moet, want anders zou je nooit bij Gijs uit kunnen komen om opnieuw af te vallen. Maar misschien betekent de verandering wel dat dit lijstje vanaf nu niet meer geldt, en hadden we met dit lijstje de eerste afvallers kunnen voorspellen, maar helaas we waren niet zo slim  :P
Omdat deze beredenering toch een aflevering vooruit voorspelt, immers bij de afvaller Yvonne wordt Gijs nog niet meegerekend, hoewel hij die aflevering wel weer terug in het spel was, zou het mogelijk nog kunnen gelden tot Victoria.
Indien dit allemaal een kloppende hint is natuurlijk...tja je probeert wat hè  ::trots::


Dit lijstje was naar aanleiding van de volgorde van de foto´s van de kandidaten op wieisdemol.nl welke later gewijzigd is. Hij blijkt idd wel degelijk op deze manier te kloppen. (hopelijk is het duidelijk...)

De 1e afvaller (1): van rechts naar links tellen:
Lottie (10) - Roeland (9) - Yvon [8] - Sander (7) - Victoria (6) - Marc-Marie (5) - Yvonne (4) - Jim (3) - Isabelle (2) - Gijs (1)

De 2e afvaller (2): van links naar rechts:
Lottie (1) - Roeland (2)  - Yvon (3) - Sander (4) - Victoria (5) - Marc-Marie (6) - Yvonne (7) - Jim [8] - Isabelle (9) - Gijs

3e: van rechts naar links:
Lottie [8] - Roeland - Yvon (7) - Sander (6) - Victoria (5) - Marc-Marie (4) - Yvonne (3) - Jim (2) - Isabelle (1) - Gijs

4e: van links naar rechts:
Lottie (1) - Roeland  - Yvon (2) - Sander (3) - Victoria (4) - Marc-Marie (5) - Yvonne - Jim (6) - Isabelle (7) - Gijs (terug in het spel!)

5e: van rechts naar links:
Lottie (7) - Roeland - Yvon (6) - Sander (5) - Victoria - Marc-Marie (4) - Yvonne - Jim (3) - Isabelle (2) - Gijs (1)

6e: van links naar rechts:
Lottie (1) - Roeland  - Yvon (2) - Sander - Victoria - Marc-Marie (3) - Yvonne - Jim (4) - Isabelle (5) - Gijs (6)

7e: van rechts naar links (en je begint na Lottie gewoon weer bij Isabelle door te tellen!:
Lottie (5) - Roeland - Yvon (4) - Sander   - Victoria - Marc-Marie (3) - Yvonne - Jim (2) + (7) - Isabelle (1)+ (6) - Gijs

8e: van links naar rechts:
Lottie (1) + (5) - Roeland  - Yvon (2) + (6) - Sander - Victoria - Marc-Marie (3) + (7) - Yvonne - Jim - Isabelle (4) + [8] - Gijs

9e: van rechts naar links:
Lottie (3) + (6) + (9) - Roeland - Yvon (2) + (5) + [8] - Sander   - Victoria - Marc-Marie (1) + (4) + (7) - Yvonne - Jim  - Isabelle - Gijs

10e: van links naar rechts:
Lottie - Roeland  - Yvon (1) + (3) + (5) + (7) + (9) - Sander - Victoria - Marc-Marie (2) + (4) + (6) + [8] + (10)  - Yvonne - Jim - Isabelle - Gijs


Blijft over Yvon als mol.
Snappie  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 13:43:15 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #927 Gepost op: 12-03-2005, 13:48:15 »
Blijft over Yvon als mol.
Snappie  ::vergroot::



Ja, behalve dat nu de volgorde van afvallen niet helemaal klopt, je laat Sander nu afvallen als 5e, vóór Jim en Gijs, maar hij viel daarna pas af.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #928 Gepost op: 12-03-2005, 13:54:12 »
Ja, behalve dat nu de volgorde van afvallen niet helemaal klopt, je laat Sander nu afvallen als 5e, vóór Jim en Gijs, maar hij viel daarna pas af.

oeps ja  ::schaam::
Toch is het wel opvallend dat ie wel heel erg bijna klopt...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #929 Gepost op: 12-03-2005, 14:00:38 »
oeps ja  ::schaam::
Toch is het wel opvallend dat ie wel heel erg bijna klopt...

Ja vind ik ook hoor  :)
Ik had in mijn theorie natuurlijk ook moeten meenemen dat je weer overnieuw kunt beginnen met tellen, maar daar heb ik nooit aan gedacht! Dus dat is toch goed gevonden  ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #930 Gepost op: 12-03-2005, 19:57:07 »
De theorie stopte bij de mol, de mol kan er nml. niet uit.  :)

Offline egel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #931 Gepost op: 14-03-2005, 15:40:44 »
Ik had het al eerder gezien maar omdat ik me helemaal op Lottie zat wilde ik het denk ik niet zien.
Bij het plaatje op de Hints pagina, staan er 2 getallen met een lichtte vlek erom de 25 en de 10, tja dat zijn dus de Y en de J.....Ik had het dus kunnen weten, maar wilde het niet weten.....tja....

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #932 Gepost op: 14-03-2005, 16:37:39 »
off topic: ik twijfelde waar ik hem zou posten(aangezien ik niets dubbels wilde doen omdat ik het zelf ook irri vind als ik in 3 topics dezelfde berichten lees) en aangezien ik hem van dat forum op .nl gehaald heb....  :-X

maargoed ik denk dat het wel een hint kan zijn naar marc marie.. en het plaatje op widm.nl bij hints zie je rechtsonder iets liggen... ik vind het lijken op marc marie met zijn hoedje op..

http://www.wieisdemol.nl/gfx/04hints/bg_hints.jpg





ok nu denk ik dus dat het yvon is met het hoedje waarmee ze uit haar tentje kwam de allereerste n8 ze had toen een grijs hoedje op... hmzz een goede misleiding aangezien marc-marie van de hoedjes is..
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline muismuizenis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm suffering... neverending moldreams
Re: Hints op WIDM.nl...de 81-theorie
« Reactie #933 Gepost op: 17-03-2005, 18:45:20 »
Het is dus Yvon, prima gedaan: ik zat er VET naast.

Maar wel leuk is altijd om nog te proberen om voor de verklap-aflevering van morgenavond te bedenken wat dan de hints waren.

Voor mij is de 81-theorie in de .nl website te vinden: we zijn steeds vergeten om de 8 en de 1 ook nog op te tellen!
8 + 1 = 9 en wie staat er bij het voorstellen van de kandidaten op de negende plaats in de pasfoto rij? Wie is er als negende te zien in de leader? Precies!

Dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Sjonge jonge jonge...

Nog anderen die met de Mol-kennis die we nu hebben, denken hints te doorzien?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #934 Gepost op: 17-03-2005, 22:39:27 »
Jamaar, is die hele 81 theorie niet ingegeven door het feit dat MM in de eerste aflevering cijfers op zijn shirt had staan? Dus ... eh ... dan wist hij het toen dus al?

Offline monkeytail

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #935 Gepost op: 18-03-2005, 18:06:33 »
Jamaar, is die hele 81 theorie niet ingegeven door het feit dat MM in de eerste aflevering cijfers op zijn shirt had staan? Dus ... eh ... dan wist hij het toen dus al?

Maar in het speelveld van de mijnenvegeropdracht zat bijv ook een 9 verborgen, en in de line-up na de koffertjesopdracht waren de 4 en 5 (4+5=9) iets groter en stond Yvon op de 9e plaats. Ik denk dat iedereen een beetje is doorgeslagen met rekenen met de MM cijfers, maar dat er toch wel een soort 9-theorie in het programma zat... We weten het vanavond...

Offline mollenbril

  • Forumlid
  • Marc-Marie is grappig, Marc-Marie is de mol.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #936 Gepost op: 18-03-2005, 18:11:52 »
En ik heb vanavond een feestje :\'( Normaal moet ik blij zijn maar nu..... :\'(

Mn ouders zeggen: Je vind je vrienden toch wel belangrijker dan een TV programma?

Nah ja...  Ik kijk morgen wel  ::trots::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #937 Gepost op: 18-03-2005, 22:38:23 »
Mn ouders zeggen: Je vind je vrienden toch wel belangrijker dan een TV programma?

Jouw ouders snappen er werkelijk niks van hè?!? ::niet-ok::

;D ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #938 Gepost op: 18-03-2005, 23:16:58 »
Beste webredactie van WIDM.nl, ::joehoe::

Jullie kijken vast ook wel mee met deze site. ;) Zouden jullie ons alsjeblieft willen vertellen wat van onze gezoek in dit topic naar hints op de nl.site klopt? Enne, welke hebben we misschien gemist?

En ook, zat er idd een oog in de vingerafdruk (zie het topic daarover)?

Offline mollenbril

  • Forumlid
  • Marc-Marie is grappig, Marc-Marie is de mol.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #939 Gepost op: 22-03-2005, 15:16:33 »
Beste webredactie van WIDM.nl, ::joehoe::

Jullie kijken vast ook wel mee met deze site. ;) Zouden jullie ons alsjeblieft willen vertellen wat van onze gezoek in dit topic naar hints op de nl.site klopt? Enne, welke hebben we misschien gemist?

En ook, zat er idd een oog in de vingerafdruk (zie het topic daarover)?


PRECIES!!!! WAT WAREN NOU DE AANWIJZINGEN OP WIEISDEMOL.NL ???????