Auteur Topic: Reservemol  (gelezen 23398 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Reservemol
« Gepost op: 18-01-2005, 13:35:45 »
Stel dat de mol ziek wordt tijdens de opnames, of een been breekt o.i.d. waardoor hij of zij niet meer mee kan doen, óf alle overige kandidaten komen na dag 1 al erachter wie de mol is (bijvoorbeeld doordat ze zien hoe de mol overlegt met de regie): is er dan een reservemol?

Er gaan geruchten dat in WIDM2 (die in Schotland dus) Nico helemaal niet de mol was maar de kandidaat (ik ben z'n naam vergeten) die door iedereen verdacht werd maar er halverwege eerst uitvloog maar later een kans kreeg zich (ten koste van een andere deelnemer) alsnog terug te komen, hetgeen ook lukte.

Hierover is in een vorig seizoen uitgebreid over gediscusseerd; ik heb nog gezocht, maar niet meer terug kunnen vinden.

Vraag 1: is iemand bekend met het begrip reservemol en wordt dat ook toegepast?
Vraag 2: kan iemand (wellicht een moderator) die topic terug kunnen vinden in het archief?

Hoor gaarne jullie reacties!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reservemol
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2005, 13:48:37 »
Er gaan geruchten dat in WIDM2 (die in Schotland dus) Nico helemaal niet de mol was maar de kandidaat (ik ben z'n naam vergeten) die door iedereen verdacht werd maar er halverwege eerst uitvloog maar later een kans kreeg zich (ten koste van een andere deelnemer) alsnog terug te komen, hetgeen ook lukte.


dat was toch Dan??

persoonlijk geloof ik ook nog steeds dat Dick de mol was, na al die jaren nog steeds.. ;D

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reservemol
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2005, 13:50:56 »
O ja, dat was Dan ja!
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Reservemol
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2005, 15:46:34 »
Zou wel heel erg gecomliceerd worden als het gebeurt dat een mol afhaakt en de productie uit de overige kandidaten een nieuwe mol moet selecteren, die kan dan namelijk ook alleen maar 'ja' zeggen of ook gelijk vertreken om het spel niet te bederven.
Vorige keer heb ik ook even de indruk gehad dat er zoiets speelde met het vertrek van,....(*K..) kan even niet op haar naam komen, die een hele aflevering niet meedeed, in die blokhut zat en uiteindelijk met een geldbedrag naar huis ging.
Was iets raars mee, of zoiets als afvallende mol, of ze had info verkregen waar de productie niet verder mee kon, of gewoon heimwee wat ze zei maar daar geloof ik niet echt in, er was iets.
Denk wel dat ze een noodscenario in draaiboek hebben staan want halverwege uit Australië terugkomen zonder serie zal de producent wel niet pikken.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reservemol
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2005, 15:47:39 »

Vorige keer heb ik ook even de indruk gehad dat er zoiets speelde met het vertrek van,....(*K..) kan even niet op haar naam komen, die een hele aflevering niet meedeed, in die blokhut zat en uiteindelijk met een geldbedrag naar huis ging.
Was iets raars mee, of zoiets als afvallende mol, of ze had info verkregen waar de productie niet verder mee kon, of gewoon heimwee wat ze zei maar daar geloof ik niet echt in, er was iets.

kkkkkkkkkkkkerstin!!! ;D

Offline dingeling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reservemol
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2005, 15:51:17 »
Volgens mij bedoel jij Chandrika, toch, Lodewijk??
Mollius esse quam videri

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reservemol
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2005, 15:52:25 »
Ik denk dat hij KKKKK...Astrid bedoelt... ::rofl::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Reservemol
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2005, 15:53:01 »
Volgens mij bedoel jij Chandrika, toch, Lodewijk??

Nee, Cora heeft gelijk ik bedoelde,.
kkkkkkkkkkkkerstin!!! ;D

Dank je CCCCCCCCCCCCCCCCCora.
 ::zwaai::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reservemol
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2005, 15:53:54 »
Nee was niet kerstin, maar Astrid, die toen alleen in de blokhut zat en geld kon kiezen. Vond het destijds ook errug vreemd maar ja..... ze kon het goed gebruiken zei ze. Ik weet niet of er een reserve mol is, maar noodscenario is er denk ik wel, zou alleen niet weten hoe en wat.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reservemol
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2005, 15:54:16 »
Ik denk dat hij KKKKK...Astrid bedoelt... ::rofl::

Pcies, het was Astrid. Ik baalde toen nog zo, want ik zag haar als mijn mol!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reservemol
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2005, 15:56:09 »
nou het was toch echt kerstin die de hele dag en nacht afgezonderd zat en ontvoerd was oid. maargoed, daarging de dicussie niet over.

ontopic mensen: was miss kerstin stiekum de mol?? ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Reservemol
« Reactie #11 Gepost op: 18-01-2005, 16:05:06 »
Astrid  ::)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reservemol
« Reactie #12 Gepost op: 18-01-2005, 16:06:38 »
Was inderdaad Astrid. In het archief van 2003 is d'r zelfs een hele topic over.

En ik ga er ervan uit dat de reservemol van tevoren al geselecteerd en ingelicht is.
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Reservemol
« Reactie #13 Gepost op: 18-01-2005, 16:12:00 »
Was inderdaad Astrid. In het archief van 2003 is d'r zelfs een hele topic over.

En ik ga er ervan uit dat de reservemol van tevoren al geselecteerd en ingelicht is.

Dat laatste betwijfel ik ten zeerste, hooguit dat er in het contract met alle kandi's staat dat er in noodgevallen een dergelijk beroep op ze gedaan zou kunnen worden maar er is vast niet 1 reservemol van tevoren aangewezen en oook als zodanig bekendgemaakt bij de betreffende kandi.
Zou de boel wel heeeeel erg moeilijk maken als dat wel zo was.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reservemol
« Reactie #14 Gepost op: 18-01-2005, 16:13:19 »

Vraag 2: kan iemand (wellicht een moderator) die topic terug kunnen vinden in het archief?

Tadaaaa... Dan; de echte mol van tweede seizoen?  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Reservemol
« Reactie #15 Gepost op: 18-01-2005, 16:19:16 »
ja, dat was dus een prank.  :) Een hele goede,dat wel, later nog herhaald met Astrid ja...maar er is niks bewezen (behalve dat het pranks waren), ik heb nog even het weer terug gelezen, was wel lachen. Of het de echte Dan is? Wie weet?  ::rofl:: Een grap die opeens bevestigd werd als waarheid.  ::rofl::

Ik geloof er zelf niks van, omdat het spelvervalsing is. Wie kan er nu een reservemol herkennen als die in het begin niet gemold heeft?


Het enige wat ik wel weet is dat Harry voor Portugal gevraagd is als Mol, maar dat niet wou, toen is het George geworden. (gelukkig  :D )
« Laatst bewerkt op: 18-01-2005, 16:29:22 door Chriz »

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reservemol
« Reactie #16 Gepost op: 18-01-2005, 16:20:17 »
Ah... super Han!  ::bravo::

Wist wel dat ik op je kon rekenen!
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Reservemol
« Reactie #17 Gepost op: 18-01-2005, 16:32:54 »
In de vlaamse mol had Corry had enkelbanden gescheurd of zo ( en was daardoor meteen mol-optie nummer 1...) - die ging gewoon op krukken verder...
Denk niet dat er een reservemol is eigenlijk.
Just my 2 cents
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reservemol
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2005, 16:33:38 »
ja, dat was dus een prank.  :) Een hele goede,dat wel, later nog herhaald met Astrid ja...maar er is niks bewezen (behalve dat het pranks waren).

Was daar ook 'n topic over?  ???  Die kan ik niet vinden.  :-\\

Jammer dat we dat oorspronkelijke topic, waarin dan zogenaamd Dan in gepost had, van serie 2 niet meer hebben.   ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2005, 16:35:49 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reservemol
« Reactie #19 Gepost op: 18-01-2005, 16:38:57 »
In de vlaamse mol had Corry had enkelbanden gescheurd of zo ( en was daardoor meteen mol-optie nummer 1...) - die ging gewoon op krukken verder...

Dit topic is toen geopend nav wat er met Corry gebeurde: Wat als de mol gekwetst raakt?. Is misschien ook interessant om nog 'ns te bekijken.  :)