Auteur Topic: Kleding van De Mol  (gelezen 17664 keer)

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kleding van De Mol
« Gepost op: 22-01-2005, 00:39:32 »
In vorige afleveringen heb ik nooit zo op de kledingkeuze's gelet van de kandidaten en de mol.
Misschien omdat het teveel werk was, ik weet het niet.

Maar misschien is het nu wel leuk/interessant om te kijken wat voor kleding iedereen aanheeft.
George (Mol 2e seizoen) had bijvoorbeeld als enige een lange broek aan toen ze door de struiken moesten struinen.

De Mol weet natuurlijk alle opdrachten van tevoren. Als ze bijvoorbeeld gaan klimmen dan is het verstandig om warme kleding aan te doen (frisse wind op de top). Gaan ze in het water dan is verstandig om wat luchtigers aan te trekken.

Máár, het kan natuurlijk ook andersom zijn. Bij opdrachten die gehinderd kunnen worden door de kleding kan de mol juist die kleding aan doen.

Daarom dit topic, ik zet morgen een overzicht neer van de 1e 2 afleveringen.
Misschien kunnen jullie ook wat ideeën geven etc...
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2005, 10:00:24 »
Toen ze de grotten ingingen zag ik dat Lottie maar een dun t-shirtje aan heeft. Ik hoorde dat de grotten 30 m diep waren, dus zo'n dun t-shirtje lijkt me erg koud daar... :o

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #2 Gepost op: 22-01-2005, 10:01:52 »
ja wel koud,
maar je komt wel weer gemakkelijk door een spleet van 40 cm

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #3 Gepost op: 22-01-2005, 10:05:09 »
ja wel koud,
maar je komt wel weer gemakkelijk door een spleet van 40 cm
Ja dat is wel waar...Maar als zij de mol was en dus al geweten had dat ze de grotten ingingen had ze zich wel wat dikker aangekleed lijkt me...

Offline DeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die ene vraag, waar we weken over nadenken...
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #4 Gepost op: 22-01-2005, 10:08:42 »
Je moet natuurlijk wel rekening houden met dat het ook hun gewoonte kan zijn. In mijn klerenkast ligt geen enkele korte broek. Ik prefereer nou eenmaal lange broeken. Ik heb wel heel wat hele dunne lange broeken. Dat hoeft niets te maken te hebben met de mol zijn of niet. Wat je wel kan doen is over een grote periode kijken naar wat de mol aandoet. Over een paar weken hebben we meer afleveringen gehad en kunnen we kijken of het gewoonte of toeval is.
Wie is... de mol?

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #5 Gepost op: 22-01-2005, 10:13:52 »
Wat te denken van de witte broek van Jim?
Als je weet dat je op je buik door een donkere grot gaat kruipen, doe je toch geen witte broek aan?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #6 Gepost op: 22-01-2005, 10:44:17 »
Wat te denken van de witte broek van Jim?
Als je weet dat je op je buik door een donkere grot gaat kruipen, doe je toch geen witte broek aan?

mwah dat zegt niks.. Jim lijkt me niet t type dat zich druk maakt om een vieze broek ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2005, 13:03:08 »
Toen ze de grotten ingingen zag ik dat Lottie maar een dun t-shirtje aan heeft. Ik hoorde dat de grotten 30 m diep waren, dus zo'n dun t-shirtje lijkt me erg koud daar... :o
Volgens mij stond op de .nl site dat het daar eigenlijk wel lekker warm was diep onder de grond en dat ze dus niet zulke dikke kleren aan hoefden ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2005, 13:14:02 »
Volgens mij stond op de .nl site dat het daar eigenlijk wel lekker warm was diep onder de grond en dat ze dus niet zulke dikke kleren aan hoefden ?

Ja dat klopt, er staat letterlijk:
 
Het klinkt gek, maar zo diep onder de grond is het heel erg warm, dus het is zelfs in de winter niet nodig om extra warme kleren aan te trekken.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #9 Gepost op: 22-01-2005, 13:33:46 »
Ja dat klopt, er staat letterlijk:
 
Het klinkt gek, maar zo diep onder de grond is het heel erg warm, dus het is zelfs in de winter niet nodig om extra warme kleren aan te trekken.
Ohw dat wist ik niet...Ik ben namelijk ook al eens in grotten geweest en daar was het ijskoud :\'(

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #10 Gepost op: 22-01-2005, 13:36:52 »
Ja dat klopt, er staat letterlijk:
 
Het klinkt gek, maar zo diep onder de grond is het heel erg warm, dus het is zelfs in de winter niet nodig om extra warme kleren aan te trekken.

In de theorie van Suske zou Lottie dan wel eens een verdachte persoon kunnen zijn met haar dunne T-shirtje ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #11 Gepost op: 22-01-2005, 13:38:08 »
In de theorie van Suske zou Lottie dan wel eens een verdachte persoon kunnen zijn met haar dunne T-shirtje ::jaja::
Yvon had geloof ik ook niet echt dikke kleding aan... ::ohno::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #12 Gepost op: 22-01-2005, 13:44:21 »
Ik ga vanmiddag nog 1x kijken en dan zal ik er eens goed op letten, klinkt namelijk best interessant en erg aannemelijk om er op te letten. :)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #13 Gepost op: 22-01-2005, 13:55:32 »
Maar je moet wel letterlijk door rotsen kruipen. Als ik de Mol was en ik wist dat deed ik iets aan waarmee ik mijn knieen en ellebogen niet al te veel mee zou beschadigen  ;)
Ma how, zeg!

Offline GTi

  • Forumlid
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #14 Gepost op: 22-01-2005, 13:58:20 »
In de theorie van Suske zou Lottie dan wel eens een verdachte persoon kunnen zijn met haar dunne T-shirtje ::jaja::

Of het is logisch nadenken, het was zeer benauwd daar in de grot, soms waren de kruipgaten maar 40 centimeter hoog/breed. Dan ga je toch niet dikke winterkleren aandoen waarmee je je nauwelijks kunt voortbewegen daaronder, ongeacht of het daar nou ijskoud was.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #15 Gepost op: 22-01-2005, 14:21:24 »
Als DeMol zijnde zou je juist extra dikke winterkleding aandoen, onder het mom van "Het is winter in Australië, steenkoud, vooral na een koude nacht, 'niet wetende' wat de volgende opdracht zal zijn...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #16 Gepost op: 22-01-2005, 14:22:28 »
Ik heb net de uitzending nog een keer zitten bekijken maar kon niets verdachts vinden aan kleding. Heb er wel erg op zitten letten, maar niets is me opgevallen.  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #17 Gepost op: 22-01-2005, 14:29:25 »
Terwijl ze in de grot kroop, zei Lottie wel een keer (bij een krap stukje grot) dat haar broek op haar knieen hing, ik geloof als Yvon aangeeft dat ze een beetje op moet schieten.

Ik weet alleen niet of dit nou in haar voordeel of in haar nadeel werkt
Of is het gewoon stom toeval
 

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #18 Gepost op: 22-01-2005, 14:48:27 »
In mijn ogen gewoon stom toeval, want Yvon vroeg juist aan Lottie of het ging, waarop zij antwoorde dat het ging, maar dat haar broek op haar knieën hangt. NIks bijzonders jammer genoeg.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2005, 15:56:01 »
wat wil je met heupbroeken  :)
overigens wel opvallend dat victoria een spijkerbroek aan had, meestal zijn ze vrij duur, ik zou voor zo'n opdracht echt niet mn goeie kloffie aantrekken