Poll

Wat vonden jullie van widm5?

De allerleukste serie!
Leuk
Gaat wel
Best saai
Stom
Allerslechtste serie ooit!

Auteur Topic: Wat vonden jullie van widm5?  (gelezen 17631 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2005, 13:01:00 »
Leuk !!
Wat ik wel jammer vind is dat er zo overlegd wordt over wie de Mol kan zijn, en dt er ook diract aan mensen gevraagd wordt of ze de mol zijn. ( vond het in vorige series ook altijd jammer als iemand expres ging lopen mollen ).
Ik hoop dat men snel doorkrijgt dat dat in je nadeel werk, info delen ;)
Vind het leuker als ieder voor zich de mol opspoort in plaats van al dat complotten smeden.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2005, 13:13:44 »
Ik vind deze serie tot nog toe erg leuk, maar wat me een beetje tegenvalt is dat enorme gekakel af en toe.
er was eens......

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2005, 21:15:48 »
ik vond het gekakel vooral erg bij de executie van aflevering 2

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2005, 21:29:56 »
Tsjah.. opzich erg leuk natuurlijk.. maar.. dat gekakel/gekibbel en uitwisselingen van info en heeel erg bezig zijn met de mol ipv geld verdienen (zoals al genoemd) dat is toch jammer.
Neemt niet weg dat ik er met veel plezier naar kijk hoor. ::jaja::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2005, 21:30:48 »
Super :)

Leuke mensen én Marc-Marie. Niet dat hij geen mens is hahaha.  ;D
No Milk today???

kNoe

  • Gast
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2005, 22:01:04 »
Ik vind m toppie joppie  ::ok::

Verslavingopwekkend

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2005, 22:14:58 »
Ik vind m toppie joppie  ::ok::

Verslavingopwekkend

Wauw, Inge de Bruijn zoekt ook naar de mol  :P
No Milk today???

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #27 Gepost op: 25-01-2005, 01:23:57 »
Ik vind deze versie tot nu de leukste...Vorig seizoen was huilen met de pet op met Elise en Ferby...

George was alleen achteraf "leuk" in de serie zelf was hij toch ook redelijk fanatiek en heb ik weinig om hem kunnen lachen...
Enige die toen humor hadden waren Harry en John.

Ik heb nu in twee afleveringen al meer gelachen dan toen de gehele serie..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2005, 11:12:18 »
Hmm zelf ben ik van mening dat een molreeks avontuur en spanning moet zijn en geen komediestukje. Als ik wil lachen kijk ik wel naar iets anders.
Vind de huidige reeks nog niet zo heel geweldig, maar ach, er zijn nog maar 2 afleveringen geweest.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #29 Gepost op: 25-01-2005, 11:24:19 »
Deze reeks is goed begonnen.
Wat mij ook erg meevalt is dat de kandi's enorm bezig zijn met het zoeken naar de Mol (en hun eigen ego's als BN natuurlijk).
Ik heb de indruk dat dit een fantastische reeks wordt en dat de beperking van 2 opdrachten per aflevering eerder positief dan negatief is. 20 minuten per opdracht in beeld brengen is ideaal.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #30 Gepost op: 25-01-2005, 15:23:19 »
Leuke kandidaten en een leuke serie tot nu toe.
Alleen vind ik dat wij als speurders niet zoveel te doen hebben at the moment.
Er zijn amper cijfers in beeld gekomen, geen tijden, geen geschiedenisnamen (zoals in WIDM3).

We kunnen alleen wat met 2 muzikale hints, 34% en 39% en een paar banners :( .
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #31 Gepost op: 25-01-2005, 15:57:19 »
SUPER :D
Some light in your eyes...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #32 Gepost op: 25-01-2005, 16:05:10 »
Hmm zelf ben ik van mening dat een molreeks avontuur en spanning moet zijn en geen komediestukje. Als ik wil lachen kijk ik wel naar iets anders.
Vind de huidige reeks nog niet zo heel geweldig, maar ach, er zijn nog maar 2 afleveringen geweest.

Nou, komediestukje vind ik dan weer wat overdreven!
Ze spelen allemaal lekker mee en er komt ook nog de nodige humor bij kijken. :D

Ik heb niet het idee dat deze celebs er een 'act' van maken.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #33 Gepost op: 25-01-2005, 16:57:32 »
Nee ik vind deze reeks ook geen komediestukje. ;)
Bedoel alleen maar dat ik meer kijk voor het thriller aspect. Andere reeksen zijn al wel lachertjes geworden door de humor. Echt komediestukken, maar dan flauwe. :(

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #34 Gepost op: 25-01-2005, 19:59:42 »
Ben ik dan de enige die de nieuwe mol een beetje vindt tegenvallen? A die ego's bijelkaar zorgt kennelijk alleen maar voor een hoop doorelkaar geouwehoer en ruzies. Iedereen is zo ontzettend bezig met de mol opsporen, zelf verdacht worden of heel erg overdreven z'n best doen dat het wat dat betreft niet eens leuk is om naar te kijken. Daarnaast zijn de opdrachten ook nog eens zo ontzettend onhandig gemonteerd, dat je echt na 30 seconden de draad al kwijt bent. Nee, ik WAS een hele grote molfan, maar ik schaam me er bijna voor dat ik dit jaar anderen heb aangeraden ook eens te kijken. Ik hoop dat het snel beter wordt...

En ja, ik ben die ene persoon die "best wel saai" heeft ingevuld.  ::jaja::
Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline mirni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #35 Gepost op: 25-01-2005, 20:52:25 »
Leuk!

Wat ik heel prettig vind is dat je direct iedereen herkent en niet drie of vier afleveringen bezig bent om de namen en personen te leren kennen.

Offline Ilaya

  • Forumlid
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #36 Gepost op: 25-01-2005, 20:58:59 »
Eigenlijk baalde ik ervan toen ik hoorde dat ze BN-ers gingen gebruiken. Maar nu ik inmiddels twee afleveringen heb gezien vind ik het weer geweldig! Scheelt misschien ook dat ik de meesten niet eens ken (ik kijk niet zo veel tv).

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2005, 21:27:07 »
ik vind het meeeeega phet :D echt ik kan niet w88 tot het vrijdag is, als ik de dvds van portugal heb ga ik eeeeeecht een maraton houden :D met lau
dennis for mole !

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2005, 13:23:59 »
Ben ik dan de enige die de nieuwe mol een beetje vindt tegenvallen? A die ego's bijelkaar zorgt kennelijk alleen maar voor een hoop doorelkaar geouwehoer en ruzies. Iedereen is zo ontzettend bezig met de mol opsporen, zelf verdacht worden of heel erg overdreven z'n best doen dat het wat dat betreft niet eens leuk is om naar te kijken. Daarnaast zijn de opdrachten ook nog eens zo ontzettend onhandig gemonteerd, dat je echt na 30 seconden de draad al kwijt bent. Nee, ik WAS een hele grote molfan, maar ik schaam me er bijna voor dat ik dit jaar anderen heb aangeraden ook eens te kijken. Ik hoop dat het snel beter wordt...

Nee Webbie, je bent niet de enige die het vindt tegenvallen. Ik ben ook erg verbaasd dat niet meer mensen het wat vinden tegenvallen. Het is nog steeds erg leuke televisie deze serie is zeker niet De Mol waarvoor ik in het verleden heb geprobeerd colleges te verzetten (voor de vrijdagochtendherhaling).
Ik heb tot nu toe in twee afleveringen  maar 1 goede opdracht gezien, dat mijnenvegerspel maar dat was inderdaad erg onhandig gemonteerd zodat het eigenlijk niet te volgen was.
Ik blijf het wel volgen want het is toch De Mol, maar er knaagt een gevoel van teleurstelling.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Joya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2005, 17:22:11 »
Ik heb het nog nooit eerder gekeken en kan dus niet vergelijken.
Ik vind het leuk, maar (nog) niet super. Erg rommelig nog en ik zou niet weten waar ik op moet letten om de mol te ontdekken. Ik laat 't dus allemaal maar over me heen komen,
Wat ik wel merk, is dat ik het tot nu toe zeker niet zo leuk vind als Expeditie Robinson of Peking Expres, want tijdens wie is de mol neem ik wél de telefoon aan....

Even off-topic, maar wel heel nieuwsgierig:
@ Pierce_Brosnan: Waarom noem jij de vrouwen bij hun achternaam en de man bij zijn voornaam?

Door Van den hurk en Helingman word nog niet veel gezegd en ze komen niet zo veel in beeld. Voor de rest word er veel geluld door met name Jaspers en Roeland.
Dat is wel een beetje jammer aan de ene kant,omdat je niet echt bezig kan zijn op de wel  bekende vraag.