Poll

Wat vonden jullie van widm5?

De allerleukste serie!
Leuk
Gaat wel
Best saai
Stom
Allerslechtste serie ooit!

Auteur Topic: Wat vonden jullie van widm5?  (gelezen 17632 keer)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #40 Gepost op: 26-01-2005, 18:02:10 »
Geweldig!

Was eerst een beetje sceptisch over dat BN-concept, maar blijk de meeste BN-ers ook niet eens te kennen....
Vind dat gekibbel en gekakel juist wel een meerwaarde, ook al is het wel wat erg overdreven soms.
Daarnaast blijft het natuurlijk zo dat de leukste BN-er in deze serie, Angela herself is, vind dat ze het weer superleuk doet. Ze draagt zeker een steentje bij, in mijn lofrede omtrent de 5e serie!

 

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #41 Gepost op: 26-01-2005, 18:16:47 »

Even off-topic, maar wel heel nieuwsgierig:
@ Pierce_Brosnan: Waarom noem jij de vrouwen bij hun achternaam en de man bij zijn voornaam?

Laat me raden: om geen verwarring te hebben tussen Yvon en Yvonne? Hij heeft het enkel over de twee Yvon(ne)s met de achternamen. In de reeks zelf ook, daar zeggen ze de achternaam er ook altijd bij.

Zo, alweer een mysterie opgelost volgens mij.:) Nu De Mol nog!

Offline Joya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #42 Gepost op: 26-01-2005, 19:09:26 »
Laat me raden: om geen verwarring te hebben tussen Yvon en Yvonne? Hij heeft het enkel over de twee Yvon(ne)s met de achternamen.

Nee dus, hij heeft het over Van den Hurk (yvonne) en Hellingman (lottie) en verderop over Jaspers (yvon) en Roeland (Fernhout).  :-\\

Offline hettoverheksje

  • Forumlid
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2005, 19:20:32 »
ik vind deze serie erg leuk en ik vind ook eigelijk alle kandidaten leuk.Sander en isabel kende ik nog niet.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #44 Gepost op: 26-01-2005, 20:45:26 »
Nee dus, hij heeft het over Van den Hurk (yvonne) en Hellingman (lottie) en verderop over Jaspers (yvon) en Roeland (Fernhout).  :-\\

Oh... dan zal hij gewoon vrouwen haten en ze zo vaak mogelijk zo diep mogelijk de grond in boren. ::)

Offline Joya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2005, 15:54:34 »
Oh... dan zal hij gewoon vrouwen haten en ze zo vaak mogelijk zo diep mogelijk de grond in boren. ::)

 ;D
Of juist adoreren.  :P

Offline rutje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2005, 16:07:35 »
Ook nu weer fantastisch spannend, hoewel ook bij mij de vraag of soms kandidaten wel serieus hun best doen, of het moet wat opvallen Mollengedrag zijn.
Dat het in Australië is vind ik prachtig, bijna net zo mooi als destijds Portugal, waar ik nog meer bekende plekken zag dan bij Australië.
Angela blijkt werderom een supertalent voor WIDM te hebben !

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2005, 12:04:32 »
Geweldig!

Mm, nu heel wat weekjes verder, denk ik er toch wat anders over. Het gaat wel, vind uiteindelijk toch dat het anders is met BN-ers dan met gewone kandi's. Vind ze zo druk, beetje aanstellerig ook (niet altijd, niet allemaal, maar in het algemeen).
De opdrachten wel weer okay...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2005, 14:09:43 »
Ik vind op zich de serie wel leuk. Bekende Nederlanders of niet, maakt me niet zoveel uit (tenslotte had ik nog nooit van Sander en Isabelle gehoord  ::) )

Ik vind het alleen irritant dat ik er maar niet achter kom wie de mol is.

Ik zit liever met de volle 800% procent op de verkeerde dan dat ik het gewoon helemaal niet weet. en ik weet het gewoon helemaal niet.
Alle hints wijzen vooralsnog op MM, maar in het spel lijkt het meer Lottie en dus zal het Yvon wel zijn.

MIsschien dat de allerlaatste aflevering me nog kan verbazen...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #49 Gepost op: 10-03-2005, 05:13:15 »
Ik vind op zich de serie wel leuk. Bekende Nederlanders of niet, maakt me niet zoveel uit (tenslotte had ik nog nooit van Sander en Isabelle gehoord  ::) )

Ik vind het alleen irritant dat ik er maar niet achter kom wie de mol is.

Ik zit liever met de volle 800% procent op de verkeerde dan dat ik het gewoon helemaal niet weet. en ik weet het gewoon helemaal niet.
Alle hints wijzen vooralsnog op MM, maar in het spel lijkt het meer Lottie en dus zal het Yvon wel zijn.

MIsschien dat de allerlaatste aflevering me nog kan verbazen...

Mee eens ;)

Ik vind de serie erg leuk, echt met heel veel plezier gekeken - leuke (soms wel low budget maar desalniettemin slimme en originele) opdrachten,mooie suspense,  leuke kandidaten.

Wel veel chaos en ja soms teveel mensen die teveel hun zin door willen drijven maar liever dat dan mensen die op de achtergrond zich stil houden en afwachtend/ passief het spel spelen ;) De kandidaten zijn bijna allemaal lekker fanatiek en speelden op hun manier het spel. Uiteindelijk verschilde het voor mij weinig vwb 'gewone'kandidaten, een aantal kende ik niet en diegenen die ik wel van gezicht kende, kende ik niet op de manier waarop je ze nu leert 'kennen'- en bij de mol ga je aan alles twijfelen... ;D

Het enige dat ik idd miste was het gevoel helemaal voor iemand te gaan. Ik heb nog steeds het gevoel dat het ze ook in dit stadium allemaal wel zouden kunnen zijn. Idd lijken de hints meer een kant op te wijzen terwijl je instinct wat anders zegt dus, tja niemand zou me echt verbazen. En het is toch wel heel uniek, dat gevoel helemaal in iemand te 'geloven' (hoe fout je miss ook zit ;D) miss dus dat de betrokkenheid op dat vlak minder is, de felheid wat minder is dan vorige jaren.

Verder heb ik echt genoten en heel erg veel gelachen in deze serie :D :D ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2005, 09:34:06 »
Ik heb er precies 't zelfde gevoel over als Lorelei. Geweldige serie, leuke opdrachten, leuke kandidaten enz. Maar idd niet echt 't gevoel om volledig voor 1 mol te kunnen gaan. Ze zijn gewoon allemaal té verdacht hiervoor. En hierdoor is de serie wel weer 'n hele andere ervaring geworden dan de vorige series. Toen had ik telkens wel 1 mol waar ik volledig voor ging. Wat voor mij ook de serie anders maakt is dat ik dit keer in de crew zit en niet alleen 'n fanatieke molspeurder ben. Daardoor ben ik meer bezig geweest met ervoor te zorgen dat de site zo compleet mogelijk is ipv zelf actief mee te speuren naar de mol hier op 't forum. Wellicht dat ik daardoor ook niet echt 1 mol had de hele serie.

Kortom: super serie, maar wel op 'n hele andere manier dan andere reeksen.  :)

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #51 Gepost op: 10-03-2005, 11:43:58 »
Nadeel wel vind ikd at de kandi's allemaal acteer ervaring hebben en dit ook dagelijks hebben gebruikt. Als je een groep 'gewone' mensen bijelkaar zet krijg je toch een ander beeld. Die mensen kunnen wel gaan acteren maar op een gegeven moment komt hun ware aard naar boven en krijg je strubbelingen die echt zijn en waar de mol op in kon haken zonder dat hij bang hoefde te zijn dat de andere kand's een spelletje speelden en dat hun pet de volgende dag weer anders zou staan. Deze groepen waren puurder in hun reacties dus ook beter voor ons, als kijker, om je oordeel te vellen. George en Elise had ik dus al vrij snel door. Heb ook met Elise gesproken op de moldag en zij vertelde ook dat zij eigenlijk de enige was die toneel heeft gespeeld en nooit haar ware aard kon tonen en dat dat moeilijk is. Deze serie echter heeft persoonlijkheden die gewend zijn aan aandacht en toneel/acteer/presenteer 'werkzaamheden'.
Vind het daarom moeilijk om in deze groep hun echte karakters naar boven te halen waardoor ik vind dat het spel nadelig beinvloed wordt door het acteertalent/presenteer talent van de kandi's. Neemt niet weg dat de serie prachtig is opgenomen, schitterende omgeving, leuke opdrachten, enig commentaar MM dus het blijft heerlijk om naar te kijken. Het mol zoeken is echetr moeilijker dan t ooit is geweest. Ik denk dat t MM is maar...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2005, 13:47:34 »
pfffieuw ik ben blij dat ik niet de enige ben....

Ik mis gewoon het fanatieke.
Ik mis het om onzinnige dingen (Titanic) uit te spitten omdat er een Elisa op deck 5 gezeten zou kunnen hebben en daarom wel eens de winnaar zou kunnen zijn omdat ze het overleefd heeft.... ofzo

Daarom ging ik tegen beter weten in maar voor Sander en hoopte ik dat Isabelle de finale zou halen.

Maar goed misschien dat ik morgen wel  ::oink:: zit, dat zou veel goed maken.

Verder leuke serie, leuke kandidaten, leuke opdrachten en veel humor. Echt een real life programma, maar geen mol.....  :-X
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2005, 14:50:43 »
Ik heb persoonlijk al heel wat betere series gezien, zowel VL-NL.
- Opdrachten zijn niet steeds super-origineel of niet al te best in beeld gebracht.
- Kandi's "kakelen" net iets te veel.
- Spanning blijft wel erg lang, het is moeilijk om de meeste kandi's zomaar af te schrijven (behalve dan Yvonne, Gijs en Victoria welke duidelijk geen Mollen waren)

... gelukkig is er nog Marc-Marie die met zijn quotes steeds onverwacht en grappig uit de hoek komt.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe serie?
« Reactie #54 Gepost op: 24-03-2005, 14:43:38 »
Nu we de serie hebben gezien, kunnen jullie nog eens stemmen wat jullie ervan vonden :)
Dit was de uitslag tijdens het programma

Super!!!   48 (55.2%)
Leuk   28 (32.2%)
Leuk maar de kandi's maken best veel ruzie   5 (5.7%)
Gaat wel   5 (5.7%)
Best wel saai   1 (1.1%)
Stom   0 (0%)   
Totaal aantal stemmen: 87

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vonden jullie van widm5?
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2005, 15:57:49 »
MArc-MArie zogde voor de leuke serie ::jaja::
Maar na de 10e aflevering, vond ik dat het een slechte mol was ::jaja::
DAt was weer jammer....
Al met al een: 6,5

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vonden jullie van widm5?
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2005, 18:55:26 »
Benieuwd of het vervangende programma voor widm evenveel kijkers lokt. Wie is er nou niet geïnteresseerd in het leven van Jantje Smit?  ;D

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Wat vonden jullie van widm5?
« Reactie #57 Gepost op: 24-03-2005, 20:16:29 »
de aller leukste serie!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat vonden jullie van widm5?
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2005, 11:58:21 »
ik vond serie 3 en 4 beter (serie 2 minder, 1 heb ik niet gezien) maar hij was natuurlijk wel leuk, maar dat waren alle series :)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vonden jullie van widm5?
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2005, 18:19:13 »
Achteraf gezien vond ik het een leuke serie  ::bravo::
Ten eerste vanwege een redenering waarbij ik Annemieke volg: 'het is widm, DUS het is leuk!!!'
Het 'nieuwe mollen' is in deze serie geintroduceerd, en ik denk niet dat we daar nog van af gaan komen. De nieuwe generatie kandidaten zal er meer voor gaan zelf verdacht over te komen en daarbij niet schuwen er voor te zorgen dat er minder geld in de pot komt.
Dit vind ik aan de ene kant jammer, want het fanatisme voor de opdrachten verdwijnt een beetje. Aan de andere kant is het ook wel erg interessant en komt er een heleboel fanatisme om het mol-spel te spelen voor in de plaats.
Van tevoren was ik heel sceptisch over bn-ers, maar met deze groep is een groot deel daarvan weggenomen. Het waren stuk voor stuk leuke, fanatieke kandidaten. Jammer was wel dat ze in het begin niet als groep konden samenwerken en dat de sfeer daardoor ook een beetje werd verpest. Maar dat is natuurlijk ook weer interessant om te zien. Ik heb voor een nieuwe serie nog steeds het liefst ON-ers, maar deze groep heeft er wel voor gezorgd dat er veel mensen keken en er dus een nieuwe WIDM komt.  ::bravo::
Ook ik heb dit jaar het gevoel gehad geen moment zekerheid gehad te hebben over wie de mol is. Eeuwige twijfel over Lottie en MM en de rest ook nog in de gaten houden. Uiteindelijk was ik erg verbaasd over Yvon, wat ik wel cool vond, maar ik denk dat Lottie en MM bijna net zoveel hebben gemold. Ik vind het wel stoer dat ze zo open durfde te mollen, recht in je gezicht. Daar heb je wel lef voor nodig. En omdat het zo'n nieuwe manier is, was het voor ons mollenvangers weer extra moeilijk. Maar zo wordt het iig niet saai. Als iemand op dezelfde manier als Elise en George had gemold, hadden we diegene er ws heel snel uitgepikt.

Maar ik heb op de een of andere manier het meest genoten van WIDM3, dus niet de allerleukste serie.
O ja, de titel van de poll klopt niet, daar staat wat we van WIDM6 vonden. Weet ik nog niet, behalve dan dat het WIDM is, en dus leuk  ::tandpastasmiley::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)