Auteur Topic: Julien's verhaal  (gelezen 37832 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Julien's verhaal
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2005, 10:41:14 »
Wat is dit leuk!!! Eindelijk eens echt een kijkje achter de schermen. Julien bedankt en schrijf nog maar even door! ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....


Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Julien's verhaal
« Reactie #22 Gepost op: 2-02-2005, 20:01:27 »
Wederom erg leuk om te lezen! Ik vraag me alleen af waarom Julien dit wel doet en het tot nu toe (naar mijn weten) nog nooit is gebeurd... Misschien omdat het dit jaar echt de laatste is? :\'(
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Julien's verhaal
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2005, 01:43:37 »
Wederom erg leuk om te lezen! Ik vraag me alleen af waarom Julien dit wel doet en het tot nu toe (naar mijn weten) nog nooit is gebeurd... Misschien omdat het dit jaar echt de laatste is? :\'(

Het is op initiatief van Julien zelf, dus niet n.a.v. een  officiële aankondiging dat dit écht de laatste is. Wie weet wat ze doen als de serie goed blijft liggen qua kijkcijfers ;)

Maar ja het kan best eens de laatste zijn ja :(

Iig, Julien ik heb weer erg gelachen om je subtiele humor en vlotte schrijfstijl.. ik kreeg zowaar bijna medelijden met het verfomfaaide verraste boek ;D

Keep up the good work ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Julien's verhaal
« Reactie #24 Gepost op: 3-02-2005, 23:23:56 »
 ::ok:: ::bravo:: :)
kijk alweer uit naar het volgende deel  ::jaja::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Parli

  • Forumlid
Re: Julien's verhaal
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2005, 11:45:20 »
Cool !!

wanneer deel 3 ???


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Julien's verhaal
« Reactie #27 Gepost op: 11-02-2005, 00:43:46 »
Heerlijk om te lezen !!! Met de nodige humor ::rofl::Terminaal ondergoed en geroosterde trui  ::ok:: ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Julien's verhaal
« Reactie #28 Gepost op: 11-02-2005, 01:21:45 »
Geweldig dat verhaal Juliën  ::ok::

Niet alleen komen de zoete herinneringen van de vorige serie weer haarscherp op je netvlies te staan, het is heerlijk om het spel op zo'n manier eens van de andere kant te horen.

Het geeft me wel te denken dat de eerste opdracht die je zo uitgebreid beschrijft echt een perfecte eerste opdracht is om de saamhorigheid in een groep te kweken. Jammer is het dat ze niet ook deze serie zo'n 'team-building-opdracht' als eerste hebben gebruikt.
Nu was het alleen maar even 200 meter rennen van de helicopter naar het strand, 50 meter door het water waden en dan een beetje met schepjes en zand spelen.
En dat dan ook nog gelijk in drie groepjes! Gevolgd door een chaotische 'tonnen' opdracht en gezellie kamperen op het strand.

Het zou volgens mij voor het groepsgevoel bij deze BN-ers veel beter zijn geweest als ze als eerste opdracht iets vergelijkbaars hadden gekregen als de groep van 2003. Fysiek zwaar (het liefst geen 3 maar 6 uur lang) en duidelijk iets samen met de hele groep presteren en elkaar nodig hebben.
Dat zou de nodige torenhoge ego's van onze bn'ers wel wat geknakt hebben zodat ze in het vervolg op een iets respectvollere, vriendelijkere en sympathiekere manier met elkaar zouden omgaan.
Het is dan ook niet verbazingwekkend dat de productie er alles aan doet om zo'n eerste zware beproeving voor de hele groep te laten slagen en zelfs de mol de opdracht heeft om vooral z'n best te doen om alles goed te laten aflopen.

Maar goed, we doen het hier maar mee en we redden het wel.
Alleen, Gijs, Jim, Lottie, Yvon en de anderen staan nog heel erg in de schaduw van Ferdi, Elise, Chandrika, Ron en de rest en door jou verhaal Juliën zullen ze nog meer, en heel erg hun best moeten gaan doen om daar uit te komen.

L.
::vergroot::

::bravo::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Julien's verhaal
« Reactie #29 Gepost op: 11-02-2005, 01:30:26 »
Dat zou de nodige torenhoge ego's van onze bn'ers wel wat geknakt hebben zodat ze in het vervolg op een iets respectvollere, vriendelijkere en sympathiekere manier met elkaar zouden omgaan.
Het is dan ook niet verbazingwekkend dat de productie er alles aan doet om zo'n eerste zware beproeving voor de hele groep te laten slagen en zelfs de mol de opdracht heeft om vooral z'n best te doen om alles goed te laten aflopen.

Maar goed, we doen het hier maar mee en we redden het wel.
Alleen, Gijs, Jim, Lottie, Yvon en de anderen staan nog heel erg in de schaduw van Ferdi, Elise, Chandrika, Ron en de rest en door jou verhaal Juliën zullen ze nog meer, en heel erg hun best moeten gaan doen om daar uit te komen.

L.
::vergroot::

::bravo::
Nah sorry heur maar dit meen je toch niet echt hoop ik  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Julien's verhaal
« Reactie #30 Gepost op: 11-02-2005, 01:36:39 »
Nah sorry heur maar dit meen je toch niet echt hoop ik  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hmmm,...

eigenlijk wel hoor.
Ik vind het echt af en toe tenenkrommend hoe onze kandi's zich gedragen.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Julien's verhaal
« Reactie #31 Gepost op: 11-02-2005, 01:39:33 »
Hmmm,...

eigenlijk wel hoor.
Ik vind het echt af en toe tenenkrommend hoe onze kandi's zich gedragen.

Dat had ik dus met de kandi's van de mol 2003 :P
Van de bn'ers kan ik het nog wel hebben, daar was ik op ingesteld...Maar een Ferdi die het heeft over een B actrise..Brrrrrr
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Julien's verhaal
« Reactie #32 Gepost op: 11-02-2005, 02:20:08 »
Maar een Ferdi die het heeft over een B actrise..Brrrrrr

Ik herken Ferdi heel erg in het verhaal van Julien, en net zoals Julien mocht ik zijn cynische humor wel. Idd, hij dacht dat de mol een slechte B actrice was en dacht het spel wel even te gaan winnen met de kennis die hij dacht te hebben. Ondertussen sloot hij een verbond met de echte mol en vloog er linea recta uit. Dat vond ik nou humor! , heb kromgelegen van het lachen, ook omdat ik het destijds op het .nl forum stevig aan de stok had met de Ferdianen.
Niet alleen Ferdi maar ook een hoop forummers keken toen sip en beteuterd.
Maar vooral de sfeer was destijds veel beter binnen de groep, veel meer ontspannen en met meer saamhorigheid. Dat mis ik tot nu toe in de huidige serie, het is alleen maar hard tegen hard.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Julien's verhaal
« Reactie #33 Gepost op: 11-02-2005, 09:55:21 »
Jeetje Julien, het blijft echt ontzettend leuk om te lezen! Ik zit hier echt zwaar geboeid te lezen en dat terwijl ik op mijn werk zit ;D Erg jammer dat je al zo vroeg het programma hebt moeten verlaten. Ik had veel liever gehad dat je tot de finale was gekomen, had een hoop meer leesvoer opgeleverd voor ons ;)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Julien's verhaal
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2005, 02:20:03 »
 ::bravo:: ::bravo:: en wéér een heel leuk verhaal van het grote MOL-avontuur!!
Op naar het volgende.....  ::ok::
Mol moet, mol doet je goed!


Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Julien's verhaal
« Reactie #36 Gepost op: 16-02-2005, 20:13:53 »
Geweldig, wat een verhaal weer. ::bravo::
 ::ok::

En dan te bedenken dat het eigenlijk 1 verhaal is en nog lang niet afgelopen (hoop ik).
Je kan er bijna een boek van schrijven, 'mijn 2 afleveringe in widm 2003, door Julien'.

Citaat
Natuurlijk kan de productie niet alles voorzien en vooraf alles perfect plannen. Een beetje bijsturen buiten het zicht van de televisiekijker moet kunnen. Het spel en programma draait immers niet om de opdrachten maar om de mol. Astrid en ik vinden elkaar in de verontwaardiging dat je als kandidaat hier vooraf niet tegen wordt gewaarschuwd. Het beledigt je intelligentie en je eergevoel omdat je niet als figurant mee wil doen, maar als iemand die een verschil kan maken. En het zet de opmerking van Ferdi op zijn plek dat het spel een desillusie is.

Hier hebben we het in verschillende topics de laatste tijd ook over gehad!!

Zo werkt het dus (ongetwijfeld nog steeds).

Ben alweer benieuwd naar het volgende deel.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Julien's verhaal
« Reactie #37 Gepost op: 16-02-2005, 21:04:39 »
::ok::

Jammer dat Julien er al vrij snel uitging, anders hadden we nog veel meer mooie verhalen en achter-de-scherm-dingen kunnen horen!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Julien's verhaal
« Reactie #38 Gepost op: 16-02-2005, 23:30:49 »
klapklapklap!  ::ok:: Leuk om te lezen wederom Julien!  ::bravo::
When God created man, she was only joking!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Julien's verhaal
« Reactie #39 Gepost op: 17-02-2005, 00:55:29 »
 ::ok:: ::ok:: thanks Julien  ::bravo::
Mol moet, mol doet je goed!