Auteur Topic: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?  (gelezen 3185 keer)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Gepost op: 27-01-2005, 23:09:56 »
Er staat mij zoiets bij dat deze keer angela niet zou weten wie de mol is, aangezien bekende nederlanders onder elkaar anders zijn en doen, dus zou het erg opvallen dat angela anders zou reageren mbt de mol.

Weet iemand dit te bevestigen dan wel te ontkennen?


Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2005, 23:21:06 »
Ze wist inderdaad tijdens de opnames niet wie van de kandidaten de mol was. Ze heeft dit tijdens verschillende interviews bevestigd. Het was overigens haar eigen keuze, om het spel in onwetendheid te spelen.
Helaas vond ze het niet zo succesvol, omdat ze al zeer snel in de gaten had wie de mol speelde. Ze heeft gewoon te veel routine met het programma om 'ontwetend' te zijn.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 23:32:00 door Eirc »
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2005, 23:30:15 »
dank voor het bevestigen :)


Helaas vond ze het niet zo succesvol, omdat ze al zeer snel in de gaten had wil de mol speelde.

aargh! Dus het blijft opletten op hoe angela doet -- als ze het al snel in de gaten had zal ze toch wel anders reageren lijkt me  :P


Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #3 Gepost op: 28-01-2005, 08:37:36 »
Ze wist inderdaad tijdens de opnames niet wie van de kandidaten de mol was. Ze heeft dit tijdens verschillende interviews bevestigd. Het was overigens haar eigen keuze, om het spel in onwetendheid te spelen.
Helaas vond ze het niet zo succesvol, omdat ze al zeer snel in de gaten had wie de mol speelde. Ze heeft gewoon te veel routine met het programma om 'ontwetend' te zijn.
Ik denk niet dat dit zuiver op routine en/of kennis is gebaseerd.
Angela is namelijk ganse dagen samen met de groep, ziet echt iedereen constant aan het werk en is dan 's avonds samen met de rest van de crew, waar ook wel eens wat wordt gepraat veronderstel ik.
Toch petje af voor Angela omdatdat ze
1) Het aandurft om het programma aan te vatten zonder de Mol de kennen
2) Zo snel de Mol ontmaskerd geeft
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Angela [mogelijke spoiler!?]
« Reactie #4 Gepost op: 28-01-2005, 08:59:52 »
In haar dagboek geeft Angela aan dat zij een bepaalde actie van een zekere kandidaat verdacht vond (ik noteer hier niet welke actie en van wie voor mensen die dit niet willen weten mócht het een aanwijzing zij). Er van uitgaande dat dit dagboek ná de opnames is geschreven - in ieder geval gepubliceerd - hoop iik niet dat dit een aanwijzing is.

Daarnaast heeft Angela natuurlijk - net als de Mol - contacten met de crew. Hier kan zij natuurlijk ook dingen hebben ontdekt.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 09:09:47 door lynnlynn »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #5 Gepost op: 28-01-2005, 10:05:31 »
aargh! Dus het blijft opletten op hoe angela doet -- als ze het al snel in de gaten had zal ze toch wel anders reageren lijkt me  :P

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ze is zo professioneel, die zou nooit daardoor een hint weggeven. En trouwens.. misschien zit ze ook wel op de winnaar...

... net als ik 3 jaar achtereen... behalve dit jaar natuurlijk!  ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #6 Gepost op: 28-01-2005, 12:54:36 »
Angela lijkt me iemand die een iets meer terug getrokken Mol makkelijker ontmaskerd of helpt.

Zo denk ik dat zij meer een Band had met Deborah & Elise dan met George & Nico.
Als ik naar dit seizoen kijk,dan denk ik dat ze echt iets meer heeft met Lottie & Jim .

Voor mijn gevoel,had Lottie ook tussen normale kanidaten gepast.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2005, 15:43:19 »
In haar dagboek op de site www.wieisdemol.nl schrijft ze ook dat ze het (nog) niet wist
Some light in your eyes...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Weet Angela nu wel of niet wie de mol is dit keer?
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2005, 15:54:00 »
Angela lijkt me iemand die een iets meer terug getrokken Mol makkelijker ontmaskerd of helpt.

Zo denk ik dat zij meer een Band had met Deborah & Elise dan met George & Nico.
Als ik naar dit seizoen kijk,dan denk ik dat ze echt iets meer heeft met Lottie & Jim .

Voor mijn gevoel,had Lottie ook tussen normale kanidaten gepast.

Dat klopt, veel van de kandidaten kent ze al persoonlijk (zie haar dagboek). Alleen yvon en (? - ff vergeten) kende ze nog niet, de rest kent zij. Zou de regie nu bewust een van de 2 mensen die angela nog niet kent als mol hebben aangewezen of een van de reeds gekende? In het laatste geval is het dan wel heel makkelijk voor A. om de mol te herkennen.


edit: quote van angela's dagboek op wieisdemol.nl - bold door mij toegevoegd.
Citaat
Zeven maanden later hadden we een fijne groep kandidaten bij elkaar waarvan we wisten dat ze èchte Molfans waren en dat ze het spel goed zouden spelen. Allemaal bloedfanatiek. Ik kende de meerderheid al min of meer. Lottie Hellingman was een half jaar lang mijn dochter in een musical. Victoria speelde óók een dochter van mij in Costa. Yvonne van den Hurk ken ik privé. Alleen Yvon Jaspers en Isabelle Brinkman kende ik nog niet echt heel goed. Jimmy de Groot was 19 toen hij me elke dag bediende in een eetcafé en hij is altijd mijn favoriete roodharige monster gebleven. Gijs Staverman’s tante heeft ooit voor mijn zieke vader gezorgd, dus dat schept ook een band. Roeland Fernhout ken ik van vroeger toen ik nog wild uitging (en natuurlijk van zijn superrollen bij toneelgroep Amsterdam) en Sander de Heer had ik wel eens gesproken toen hij nog side-kick van Ruud de Wild was. Marc-Marie is een soort sinterklaas, wie kent hem niet?

yvon en isabel (en marc-marie?) kent ze dus niet persoonlijk -- zou als redactie voor mij een reden zijn om een van die drie als mol aan te wijzen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 16:00:41 door Quuipo »