Poll

Wat vinden jullie de leukste,grappigste en spannendste aflevering tot nu toe?

Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8
Aflevering 9
Aflevering 10

Auteur Topic: Leukste aflevering  (gelezen 20938 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Leukste aflevering
« Gepost op: 5-02-2005, 18:39:42 »
Wat vinden jullie de meest leukste, spannendste en grappigste aflevering tot nu toe?
Ik vind aflevering 3 tot nu toe de leukste omdat ik in die aflevering t meeste heb gelachen en ik vond die treinopdracht heel leuk :)
Daarna komt aflevering 4 en daarna 1 en 2 :)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2005, 18:42:38 door ikkuhhh »

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2005, 19:11:06 »
Weet niet waarom, maar vond aflevering 3 het leukst.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Leukste aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2005, 19:19:23 »
1. Aflevering 4: Helemaal op en top de mol. Kandidaten fanatiek, intriges, leuke, moeilijke opdrachten, lijstjes alles zat erin.
2. Aflevering 3: De eerste opdracht was de mooiste tot nu toe, maar wie van de 3 was een beetje huppelkutterig.
3. Aflevering 2: Leuke aflevering, maar na de opdracht op het strand is de mol niet meer in actie geweest.
4. Aflevering 1: Dit zag ik meer als een introductie. Langdradige opdracht die geen inzichten gaf over de mol, maar het was het begin, altijd leuk..

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2005, 20:35:58 »
4. Leuke opdrachten en een weer eens een echte executie
3. De eerste opdracht was leuk, de tweede wat minder... jammer van Roeland alleen
2. Strandopdracht vond ik wel leuk, de grotkruip opdracht ook wel, maar wat minder
1. Veel te veel introductie en te weinig actie, maar toch ook wel leuk

Ik spot hier een stijgende lijn! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2005, 02:45:07 »
Kan het alleen maar met Chris en Firefoot eens zijn, aflevering 4 was weer heerlijk MOLS!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Leukste aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2005, 11:20:18 »
Aflevering 3 denk ik! Die opdrachten vond ik net iets leuker dan aflevering 4!
Some light in your eyes...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2005, 17:27:21 »
Ik vond de groep in aflevering 4 heel grimmig, maar die 2e opdracht was idd weer heerlijk mols ::ok::

Offline Buskruid

  • Forumlid
Re: Leukste aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2005, 18:41:37 »
aflevering drie, en waarom?
door marc marie  ::rofl::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Leukste aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2005, 19:17:15 »
Aflevering 3!!! Waarom?? Omdat Marc-Marie legendarisch was!! "hello... i'm lottie... from holland... ik zeg nog: ga oe eigen nou niet voorstellen"  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leukste aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2005, 20:00:28 »
Eigenlijk vind ik het alle 4 geweldige afleveringen, en heb ik vooral getwijfeld tussen aflevering 1 (schitterende introductie van de kandidaten met die geweldige muziek en paparazzi-foto's, en het 'het is weer begonnen'-gevoel dat het oproept) en aflevering 3, fantastische eerste opdracht, een hele leuke 2e opdracht en ontzettend verwarrend met de telefoontjes, terugkeer Gijs en het afvallen van Roeland. Uiteindelijk heb ik voor aflevering 3 gekozen.
Het ultieme Mol-moment tot nu toe vind ik trouwens het wisselen van de koffertjes van Isabelle en Jim uit aflevering 4. Heerlijk!! 8)
Maar ik ben er van overtuigd dat er nog vele heerlijke afleveringen en Mol-momenten zullen komen! ::jaja:: ::trots:: :P

Offline denollie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2005, 20:55:28 »
Welwel, ben ik dan de enige die aflevering 4 iets minder goed vond?

Ik bleef vooral op mijn honger tijdens de eerste opdracht met de trucks.  Als er maar twee opdrachten zijn per aflevering, vind ik het bijzonder jammer dat één van die opdrachten eigenlijk enkel 4 personen betrekt (lottie, jim, mm en sander). 

Ik wacht dus nog steeds op die ene opdracht waarbij ik tegen mijzelf kan zeggen: "hier werd stevig gemold, maar in gods naam door wie dan wel?!" ???

Maar op deze ene kleine kritiek na, ben ik natuurlijk weer uitermate verslaafd en kan ik amper nog wachten op vrijdag...




Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Leukste aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2005, 21:08:50 »
ik heb tot nu toe nog niet echt gesmult, ik vond de series in Portugal en Canada veel leuker dan deze, de opdracht waren toen veel leuker!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 10-02-2005, 11:46:16 »
Aflevering 2 vond ik het leukste, alhoewel aflevering 1 er ook wel mocht wezen, alleen al vanwege het (door Heinz al aangehaalde) 'het is weer begonnen'-gevoel.
Aflevering 3 ook wel okay, alleen begint me die drukdoenerij ('egootjes') langzamerhand te storen, iets wat me nog iets meer stoorde in aflevering 4. Maar goed, had dat bij voorgaande series ook wel: de eerste afleveringen te gek, aflevering 3/tm 5 minder, omdat er nog teveel kandi's zijn, en vanaf aflevering 6, 7 werd het dan weer geweldig (en vond ik de juiste mol  ;D )

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Leukste aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 10-02-2005, 12:47:51 »
ik heb tot nu toe nog niet echt gesmult, ik vond de series in Portugal en Canada veel leuker dan deze, de opdracht waren toen veel leuker!

Meen je dat nou??? Ik vind dat ze nu best origineel zijn met hun opdrachten hoor, en ik had nóóit verwacht dat die BN-ers zo fanatiek zouden zijn!!! Verder vond ik persoonlijk Canada tegenvallen, maar dat kwam misschien door het feit dat Elise George als mol moest 'overtreffen' en dat is haar niet gelukt  ::ohno::. De mol daarna (nu dus) kan alleen maar beter zijn qua mollenstreken etc. En de mol is grappiger (MM)  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Leukste aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 11-02-2005, 17:54:35 »
Heb nog niet echt een favoriete aflevering tot nu toe.. wel een paar hoogtepuntjes, maar ik hoop dat het snel iets minder chaotisch wordt en dat er wat minder geruzied wordt ook..Fanatiek is leuk, maar het moet wel een beetje gezellig blijven.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #15 Gepost op: 11-02-2005, 21:30:51 »
Je kan nu weer opnieuw stemmen en nu ook op aflevering5 :)
Ik vond het een erg leuke aflevering en die 2e opdracht was ook weer heerlijk mols :D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste aflevering
« Reactie #16 Gepost op: 11-02-2005, 22:36:55 »
Aflevering 5 gestemd. :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #17 Gepost op: 12-02-2005, 00:48:21 »
Mijn stem naar aflevering 5!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste aflevering
« Reactie #18 Gepost op: 12-02-2005, 02:42:51 »
Heb nog niet echt een favoriete aflevering tot nu toe.. wel een paar hoogtepuntjes, maar ik hoop dat het snel iets minder chaotisch wordt en dat er wat minder geruzied wordt ook..Fanatiek is leuk, maar het moet wel een beetje gezellig blijven.

Zo denk ik er ook over, ik vind een serie waar geen BNN ers aan meedoen een stuk leuker omdat "gewone" kandidaten het mollenvangspel veel subtieler spelen, ik vind het nu zo'n fanatiek zooitje dat ik me er steeds meer aan ga ergeren. Echt alles, elk woordje, iedere handeling wordt verdacht gevonden. Bleef het daar nou bij dan was het nog geen probleem maar het wordt ook gewoon meteen tegen de persoon in kwestie gezegd wat duidelijk zn invloed heeft op de sfeer en dat vind ik niet leuk om naar te kijken.

Wat er aan vooraf is gegaan hebben wij niet te zien gekregen maar aan de manier waarop Victoria zich gedroeg toen ze zich bij de anderen in de kamer voegde kon je wel op maken dat er iets gebeurd moet zijn en ook dat ze dat niet hebben uitgepraat want een dag later liep ze tijdens de opdracht ook voortdurend met een smoelwerk rond waar de irritatie van afdroop. Toen ze afscheid had genomen was ze de kamer nog niet uit of Jim deelde mee dat hij er niet mee zat dat ze weg was dus die 2 hebben ongetwijfeld flink bonje met elkaar gehad.

En dat grimmige sfeertje vind ik nou juist niet bij een serie als deze passen dat heeft dit programma helemaal niet nodig, iets wat bv bij Exp Robinson duidelijk wel het geval is. Maar de Mol was zo al boeiend genoeg, voorheen was de aandacht gewoon veel meer gericht op het uitvoeren van de opdrachten en het mollenvangen verliep meer op de achtergrond, als een kandidaat afzonderlijk vd anderen werd gefilmd werd er bv pas gesproken over wie en wat diegene verdacht had gevonden, dat soort dingen zorgden er voor dat er vaak een beetje geheimzinnige sfeer hing, iets waar ik dol op ben en in deze reeks heel erg mis.   

Ik blijf het volgen hoor, daar niet van maar ik hoop wel dat de volgende serie weer gewoon als vanouds zal zijn.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2005, 02:45:14 door Miek »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering
« Reactie #19 Gepost op: 12-02-2005, 17:28:24 »
Aflevering 5! De kunstopdracht en de links/rechtsopdracht vond ik erg leuk!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)