Auteur Topic: Mole Messenger  (gelezen 65430 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mole Messenger
« Reactie #140 Gepost op: 13-03-2005, 14:07:06 »
ik vind ook dat we voor vrijdag de oplossing moeten hebben :)

zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben ben ik nie zo slim en tochnisch aan gelegd, maar kan iemand misschien het ook van de molemessenger en het oor van yvon naast elkaar zetten, dan is het het beter te vergelijken.. het zou helemaal top zijn als je zoiets kan maken als op blz 6....

sorry ik wil het heel graag zelf fixen maarja ik ken ut egt niej
Volgens mij heb ik die vergelijking nog ergens liggen... zal even kijken.

Sorry, heb me nooit gesaved... en de molemessenger met oor heeft die ruis erdoor dus echt goed is het niet te vergelijken.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 14:14:31 door Rat »

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #141 Gepost op: 15-06-2006, 17:34:47 »
sorry dat ik heeel laat ben maar ik moet het weten ik begin steeds meer te geloven dat het roeland fernhout is wat jullie?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #142 Gepost op: 17-06-2006, 11:42:43 »
ik weet niet of hij toen op de tv kwam maar ik vind hem lijken op roderick veelo zijn stem lijkt er ook het meest op en iemand zei hier "jim vraagt met wie hij spreekt return of the mole messenger!"en in de 6e serie denkt chris dat roderick veelo de mole messenger is dus moeten we hem koppelen aan roderick en wie was hier niet bij juist milouska meulens hint naar de mol 6?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #143 Gepost op: 17-06-2006, 21:06:35 »
Maar toen ze serie 5 opnamen, monteerden en uitzonden wisten ze nog niet wat er allemaal in Argentinië ging gebeuren.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mole Messenger
« Reactie #144 Gepost op: 18-06-2006, 23:16:36 »
Sterker nog, toen wisten ze nog niet eens of het geld voor WIDM 6 op tafel zou komen. Ik vind het eerlijkgezegd een beetje vergezocht om molseries onderling met elkaar in verband te brengen. Het enige wat je nu met een beetje goed fatsoen kan concluderen, is dat de mol nu een man moet zijn. Dat kun je dan weer opvangen, door alleen mannelijke kandidaten te nemen.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mole Messenger
« Reactie #145 Gepost op: 18-06-2006, 23:29:15 »
Sterker nog, toen wisten ze nog niet eens of het geld voor WIDM 6 op tafel zou komen. Ik vind het eerlijkgezegd een beetje vergezocht om molseries onderling met elkaar in verband te brengen. Het enige wat je nu met een beetje goed fatsoen kan concluderen, is dat de mol nu een man moet zijn. Dat kun je dan weer opvangen, door alleen mannelijke kandidaten te nemen.

*zucht* waarom gaat iedereen toch zo serieus in op die Levi?

Maareh Jos, dat laatste wat je noemt...alleen mannelijke kandidaten, dat lijkt me voor de onderlinge verhoudingen in zo`n groep toch minder leuk dan een gemengde groep...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mole Messenger
« Reactie #146 Gepost op: 18-06-2006, 23:43:00 »
Ik snap ook eigenlijk niet wat de bedoeling van die opmerking van hem was hoor, en wat doet het ertoe wie de figurant was?

Ik zat te denken: geeft een serie met alleen mannen of alleen vrouwen het spel niet een extra dimensie?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mole Messenger
« Reactie #147 Gepost op: 18-06-2006, 23:57:36 »
Hmmm...op zich wel. Al moet ik niet denken aan een mol met alleen maar vrouwen hoor, dan krijg je van dat gezeur onderling hahaha. Ik weet niet, het geeft wel een extra dimensie, vraag is of die dimensie leuk is  ;).

  ::zwaai::::slaap::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #148 Gepost op: 19-06-2006, 00:51:36 »
Er kunnen uiteraard wel hint zijn die verwijzen naar een oudere molserie. Maar een hint die wijst naar een vólgende serie lijkt me meer dan onwaarschijnlijk.
The British are not impressed.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #149 Gepost op: 19-06-2006, 17:03:26 »
er valt me wel op dat alleen mannen de telefoon opnemen dus moet de volgende mol wel een man zijn zo nu jullie weer hahahahahahaha
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #150 Gepost op: 19-06-2006, 17:06:54 »
Yvon werd in serie 5 ook gebeld met een bericht van de mol. Zij is toch geen man, dunkt me.
The British are not impressed.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #151 Gepost op: 19-06-2006, 17:14:53 »
ja maar niet door de mole messenger toch?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mole Messenger
« Reactie #152 Gepost op: 19-06-2006, 18:48:30 »
Maar er is sowieso maar 1 mole messenger geweest, dus dan is het lastig daar conclusies uit te trekken. Dan kun je niet echt goed zeggen dat hij alleen maar mannen belt  ;).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mole Messenger
« Reactie #153 Gepost op: 19-06-2006, 19:08:56 »
Was er, in een andere vorm, in serie 4 niet ook een molemessenger? De videoboodschap die Ron net miste omdat ie al sliep? Dat was Elise zelf. Ik snap overigens nog steeds niet de bedoeling van dit topic.

Overigens: Daedalus: een verwijzing naar de vorige mol is inderdaad gebruikt ergens in serie 5. Toen kreeg je een filmpje te zien, met de opdrachten die Rene, Chandrika, Elise, Ron en Ferdi moesten doen in Montreal. Wat daarmee gedaan kon worden, is me nog steeds een raadsel.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mole Messenger
« Reactie #154 Gepost op: 19-06-2006, 19:12:31 »
Was er, in een andere vorm, in serie 4 niet ook een molemessenger? De videoboodschap die Ron net miste omdat ie al sliep? Dat was Elise zelf. Ik snap overigens nog steeds niet de bedoeling van dit topic.

Overigens: Daedalus: een verwijzing naar de vorige mol is inderdaad gebruikt ergens in serie 5. Toen kreeg je een filmpje te zien, met de opdrachten die Rene, Chandrika, Elise, Ron en Ferdi moesten doen in Montreal. Wat daarmee gedaan kon worden, is me nog steeds een raadsel.

Laat serie 4 nou net de enige zijn die ik nog moet kijken haha. Ik ga er op letten in ieder geval. `t Doel van dit topic is me ook niet echt duidelijk, maar in de context van een lopende serie was dit natuurlijk een mogelijke hint, dus misschien is dat het. Raarder is waarom we hier nog reageren  ::schaam::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #155 Gepost op: 19-06-2006, 20:34:31 »
Doel van dit topic is simpel. Het mogelijk identificeren van de mole messenger uit serie 5 en daar een hint uit proberen te halen die zou leiden tot de mol uit serie 5.
Reageren heeft totaal geen nut, want we wisten vorig jaar al dat het uiteindelijk niks bleek te zijn.
The British are not impressed.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #156 Gepost op: 22-06-2006, 17:22:00 »
hee seraphina waarom schreef je dat over mij en ff ontopic(wat jullie niet doen)ik weet wie die mole messenger is eindelijk ik heb het aan yvon (ja de mol 5 ik ken haar)gevraagd en ze zei dit ben ik hahahaha dus sluit dit topic maar want het antwoord is yvon jaspers
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #157 Gepost op: 22-06-2006, 17:37:34 »
(...) en ff ontopic(wat jullie niet doen)
Sorry?
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mole Messenger
« Reactie #158 Gepost op: 22-06-2006, 17:55:37 »
Iets dat niet direct over de topic-titel gaat is niet meteen off topic.

En om dan even on topic te blijven: de mole messenger is natuurlijk niet Yvon Jaspers. Praat geen onzin.

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Mole Messenger
« Reactie #159 Gepost op: 15-07-2006, 14:01:54 »
ik heb het haar zelf nog gevraagd en ze zei ja en wie moet het anders zijn als yvon de mol was in dat jaar
mijn beroep? mole hunter!!!