Auteur Topic: Mole Messenger  (gelezen 65411 keer)

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #80 Gepost op: 10-02-2005, 16:27:32 »
maar wat moeten we met die koptelefoon op de achtergrond?

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #81 Gepost op: 10-02-2005, 16:35:18 »
ik zat dit forum eens door te lezen en wat mij opviel was dat ik het sikje van Jim erg veel op dat van the messenger vind lijken!!
Is dit meer mensen opgevallen??? ???
to mole or not to mole that's the question

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #82 Gepost op: 10-02-2005, 17:36:30 »
Ik vind het wel vreemd dat hij precies hetzelfde soort baardje heeft als Jim. Dus zo'n vierkantje met een plukje in het midden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mole Messenger
« Reactie #83 Gepost op: 10-02-2005, 18:09:47 »
Ik ontdekte gister, dat bij het 'volgende week in widm'-stukje van aflevering 2, beelden van de mol messenger te zien is zonder ruis. Ik kan met mijn computer geen screenshots maken (ik weet niet waar ik mijn 3DFX uit moet zetten.) Als iemand de mogelijkheid heeft dit wel te doen, zou ik dat heel tof vinden.

(Ik heb wel een webcam waarmee ik het zou kunnen doen, maar ja dan komt er toch weer ruis in.)

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #84 Gepost op: 10-02-2005, 18:47:26 »
bij mij lukt het ook niet, ik heb hem wel heel duidelijk in beeld en het is idd zonder ruis.

Je kan ook zijn/haar wenkbrouw zien op een gegeven moment. Die is dun en donker
Ik begin steeds meer te denken dat het een vrouw is, en misschien wel elise ???  ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 18:54:45 door bastiano »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mole Messenger
« Reactie #85 Gepost op: 10-02-2005, 19:08:32 »
Het is toch over duidelijk Yvon, die nagesynchroniseerd is.
@Bastiano: Toen ik deze ^^ reactie plaatste was ik er nog niet helemaal uit (nu trouwens ook niet). Maar ik vindt het ook erg op een vrouw lijken. (Ik toen trouwens nog Lottie als mol.)

Al weet ik het nog steeds niet zeker (ik wil het zo graag, omdat het grappig zou zijn) maar ik zal toch even een aantal reden opsommen waarom ik toen even dacht dat het Yvon was (en nog steeds een beetje.)

- Ik begon het te denken door de manier waarop de mol messenger de telefoon vast had in het plaatje, waar deze topic mee start. (Helaas heeft mol messenger de telefoon later anders vast.)
- De neus lijkt er op.
- Het oor lijkt er ook een beetje op. (Heb het vergeleken met foto's van Yvons fansite, helaas is het oor van de mol messenger maar heel kort te zien. (Oren zijn uniek, net als vinger afdrukken.)
- Ook heb ik even een balkje over de ogen van Yvon gezet... Je kan dan amper zien of het een man of een vrouw is. (In elk geval met het plaatje dat ik daarvoor gebruikte.)

Maar ja, dit is dus absoluut geen 100% zekerheid.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #86 Gepost op: 10-02-2005, 19:34:34 »
Ik ontdekte gister, dat bij het 'volgende week in widm'-stukje van aflevering 2, beelden van de mol messenger te zien is zonder ruis. Ik kan met mijn computer geen screenshots maken (ik weet niet waar ik mijn 3DFX uit moet zetten.) Als iemand de mogelijkheid heeft dit wel te doen, zou ik dat heel tof vinden.

(Ik heb wel een webcam waarmee ik het zou kunnen doen, maar ja dan komt er toch weer ruis in.)

Ik heb het geprobeerd, met printscreen en plakken in Arcsoft Photostudio 5, maar het gekke is dat als ik het bestandje vervolgens wil saven, het op zwart gaat en de Mol messenger verdwijnt. Nu ben ik niet zo handig met dat programma. Heeft iemand een suggestie?
Het valt me wel op dat ie er zo heel anders uitziet dan in het andere beeldje. Duidelijk een opgeplakte sik en snor!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #87 Gepost op: 10-02-2005, 20:07:02 »
Ik ontdekte gister, dat bij het 'volgende week in widm'-stukje van aflevering 2, beelden van de mol messenger te zien is zonder ruis. Ik kan met mijn computer geen screenshots maken (ik weet niet waar ik mijn 3DFX uit moet zetten.) Als iemand de mogelijkheid heeft dit wel te doen, zou ik dat heel tof vinden.

(Ik heb wel een webcam waarmee ik het zou kunnen doen, maar ja dan komt er toch weer ruis in.)

Als iemand even wil zeggen na hoeveel minuten het komt wil ik het ook even proberen, vorige keer lukte het namelijk ook ::tandpastasmiley::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #88 Gepost op: 10-02-2005, 20:12:27 »
Als iemand even wil zeggen na hoeveel minuten het komt wil ik het ook even proberen, vorige keer lukte het namelijk ook ::tandpastasmiley::

helemaal aan het eind, bij het stukje 'volgende week'

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #89 Gepost op: 10-02-2005, 20:12:53 »
Ik heb het geprobeerd, met printscreen en plakken in Arcsoft Photostudio 5, maar het gekke is dat als ik het bestandje vervolgens wil saven, het op zwart gaat en de Mol messenger verdwijnt. Nu ben ik niet zo handig met dat programma. Heeft iemand een suggestie?
Het valt me wel op dat ie er zo heel anders uitziet dan in het andere beeldje. Duidelijk een opgeplakte sik en snor!
In Windows media player naar extra gaan, dan opties, en dan prestaties, dan videoversnelling op geen zetten, en dan kan je als het goed is gewoon printscreen doen en dan plakken in photoshop ofzo!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #90 Gepost op: 10-02-2005, 20:14:14 »
Mij lukt het niet om het bestandje te openen. Hij zegt dan dat de fout niet te omschrijven is. Ik ga het proberen met Windows Movie Maker 2.1

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #91 Gepost op: 10-02-2005, 20:16:54 »
alstublieft ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #92 Gepost op: 10-02-2005, 20:20:28 »
alstublieft ;)
Die neus die past meer bij een man dan bij een vrouw vind ik...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mole Messenger
« Reactie #93 Gepost op: 10-02-2005, 20:24:41 »
alstublieft ;)
Dank je wel  ::ok::

T'is wel jammer dat het balkje hier groter is maar ja, je kan niet alles hebben.


@Marloezzel - Ik ben er ook niet heel zeker van dat het een vrouw is, maar sluit het ook absoluut niet uit.
Ook bedank voor hoe ik de versnelling uit moet zetten.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #94 Gepost op: 10-02-2005, 20:25:19 »
alstublieft ;)
   Bedankt JvB!!!  ::oink:: ::oink::    Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar  ???

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #95 Gepost op: 10-02-2005, 20:25:53 »
Dank je wel  ::ok::

T'is wel jammer dat het balkje hier groter is maar ja, je kan niet alles hebben.


@Marloezzel - Ik ben er ook niet heel zeker van dat het een vrouw is, maar sluit het ook absoluut niet uit.
Ook bedank voor hoe ik de versnelling uit moet zetten.
Nee weet ik, het kan ook wel een vrouw zijn, dat zou me niet verbazen maar ik denk eerder dat het een man is.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #96 Gepost op: 10-02-2005, 20:32:42 »
   Bedankt JvB!!!  ::oink:: ::oink::    Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar  ???

Vraag ik me self ook af ::trots::

kheb een programma gedownload........en daar gaat het goed mee in real player ;D
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 20:41:35 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #97 Gepost op: 10-02-2005, 20:36:53 »
In Windows media player naar extra gaan, dan opties, en dan prestaties, dan videoversnelling op geen zetten, en dan kan je als het goed is gewoon printscreen doen en dan plakken in photoshop ofzo!

Dank, handig voor de volgende keer. Ik durf nu ook niet meer uit te sluiten dat het een vrouw is. Maar een messenger is slechts een boodschapper en hoeft dus NIET de Mol zelf te zijn (maar heeft vast wel een link met diegene)!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #98 Gepost op: 10-02-2005, 20:37:55 »
Als het al een vrouw is en een uit de groep is het of Isabelle of Lottie, uitgaande van kin en wenkbrouw op deze foto...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #99 Gepost op: 10-02-2005, 20:46:55 »
De snor en sik zitten zelfs scheef geplakt...

Maar misschien vinden we hem/haar wel op deze site: http://www.angelagroothuizen.nl/index2.asp, waar (achtergrond)foto's (kennelijk crewleden) te vinden zijn. Ook hier lijkt het erop dat ze ook in Bali zijn geweest. Krijgen we dat nog te zien op TV?