Auteur Topic: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?  (gelezen 11595 keer)

Carlijn

  • Gast
Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Gepost op: 8-02-2005, 19:59:28 »
Het is echt waar maar elk jaar  >:( had ik gewoon de verkeerde mol in gedachten...  ::niet-ok:: :-\\
eerst wist ik 100% zeker het is sigrid...  :o daarna 100% chandrika :o
 de serie van george wist ik het niet helemaal maar had in ieder geval niet george in mijn gedachten...  :-X
alleen serie 1 heb ik niet gezien...

ik hoop dit jaar eens goed te gokken dus ik focus me nu op alle spelers!!!!

wat zijn jullie ervaringen  ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2005, 20:05:08 »
De eerste serie heb ik niet gezien,
de 2e serie zat ik vanaf het begin op Sigrid, fout dus,
de 3e serie dacht ik vanaf het begin Karen, tot ze eruit ging toen dacht ik Jantien, tot voor de finale toen wist ik George
de 4e dacht ik dacht ik de hele serie Elise en Ron, dus die had ik wel aardig goed ::regenboog::

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2005, 20:33:39 »
de eerste serie viel ik in de 3e aflevering en probeerde het spel te begrijpen  :P
ik zat wel op rebecca Deborah  al was dat pas tegen het einde toen ik het spel ook eindelijk snapte ;)

de tweede weet ik niet meer zo precies, ik had uiteindelijk wel de goede mol

de 3e, george, go george  ;D Had ik al heel snel als mol

de 4e, verblind door mijn geniale inzicht van afl 3 dacht ik tot aan de ontknoping ron  ::schaam:: en was zo verbaasd dat hij niet de mol was  ::oink::

nu ben ik wat minder gefocust op maar 1 persoon (maar het is lottie  :P )

(de belgische mol had ik de laatste serie ook de foute mol trouwens  :-X , maar niet alle afleveringen gevolgd  ;) )
« Laatst bewerkt op: 8-02-2005, 20:46:24 door Quuipo »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2005, 20:42:11 »
de eerste serie viel ik in de 3e aflevering en probeerde het spel te begrijpen  :P
ik zat wel op rebecca al was dat pas tegen het einde toen ik het spel ook eindelijk snapte ;)

die heette toch deborah ???

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #4 Gepost op: 8-02-2005, 20:45:31 »
sorry je hebt gelijk, deborah ja  ;D (lijkt op rebecca toch  ;)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2005, 22:22:49 »
Op de een of andere manier zie ik de winnaar als mol, en dat is vrij lastig, want je blijft overtuigd van je mol tot hij/zij eruit vliegt.

Ik dacht Sigrid ipv Nico
Ik dacht John ipv George
Ik dacht Stijn ipv Marc
Ik dacht Ron ipv Elise.

Ik heb besloten me zijdelings toe te laten door allerlei hints en onzin (ik probeer het,maar lukt niet aardig) en probeer me te focussen op molposities en aanverwante verdachte dingen en streep nu mensen weg niet mollig doen (zoals Victoria bijvoorbeeld, omdat ze vaak zo onaardig doet) PLUS ik laat me niet in met vage theorieen over nepmollen, medemollen, dubbele mollen en vervangende mollen.

Althans... ik probeer het...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2005, 22:58:09 »
Eerste reeks dacht ik Petra. Was de eerste reeks die ik ooit zag en eigenlijk was het duidelijk dat het Deborah was, aangezien er op een eiland (met een proef) duidelijk gesaboteerd was (dingen weggegooid en kapotgemaakt) en 2 kandidaten waren niet op dat eiland aanwezig. Juist die 2 kwamen in de finale dus moest het die derde wel zijn, die op dat eiland zat... maar ja ik kende het toen nog niet allemaal.
Tweede reeks: helemaal overtuigd van Sigrid!
Derde reeks: naar het einde toe begon ik George te verdenken en bleef er maar bij.
Vierde reeks: Ron  :-[

Reeks 1 België: pas gezien toen ik het al wist
Reeks 2 België: Had Hugo door vanaf aflevering 3
Reeks 3 België: Op het einde Marc beginnen verdenken en juist

Buitenlandse reeksen waarvan ik nog niet wist wie het was... geen enkele juist volgens mij  :-[

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2005, 23:01:03 »

Buitenlandse reeksen waarvan ik nog niet wist wie het was... geen enkele juist volgens mij  :-[

ik had op jouw site gekeken vandaag bij de amerikaanse mol en bij een andere waar je alleen foto's van had staan (duitse dacht ik) en ik had allebei op het gevoel de mol gekozen alleen van de foto's ;D (bij de ene uit 10 foto's en de andere uit 3 foto's) Dat vond ik toch wel even het vermelden waard ;)

Carlijn

  • Gast
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2005, 23:13:42 »
heb echt al vaak gehoord dat mensen sigrid dachten wel grappig :D

maar de grap is ik hoorde dat geluids fragment en dacht echt dat ik nico hoorde dat klopte dus ook maar het was me 1e mol dus ja... ik deed er niet veel mee :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2005, 23:18:47 »
1e serie : ongeveer na 3 afleveringen dacht ik Deborah

2e serie : op een gegeven moment dacht ik Sigrid en bleef dat denken tot aan het eind. Dit kwam vooral omdat in de eerste serie de hint was dat degene die eruit ging nooit op de mol gestemd kon hebben en zo kon je er achter komen wie de mol was. In het begin stemde iemand die eruit ging op Nico (dacht ik), dus die had ik weggestreept. Het spelletje was toen al niet zo simpel meer  ;)

3e serie : van het begin af aan verdacht ik George en halverwege wist ik het gewoon zeker! (mmm nou ja wat is zeker)

4e serie : Ik wist het eerst gewoon niet, dacht na de lintjesopdracht Elise, maar verdacht ook nog wel anderen. Pas halverwege zat ik definitief op Elise.

De laatste Belgische serie had ik helemaal fout met eerst Shadia en daarna Stijn.

De andere Belgische molseries heb ik niet helemaal kunnen volgen, helaas.


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2005, 23:58:39 »
Nico en George had ik niet goed, maar bij serie iets voor de helft had ik Elise in m'n hoofd en het bleek nog goed ook! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2005, 00:01:29 »
 ::rofl:: wat een opluchting, ik ben niet de enige speurder, die er niks van bakt.
Ik hebt het elk jaar nog fout gehad :P Soms zat ik op het goede spoor, maar kwam dan toch weer in de verleiding om in de finale mijn mol naar iemand anders te verschuiven  ::ohno::

1e belgische reeks -> heb ik niet helemaal gezien (ik snapte het nog niet)
1e nederlandse -> Petra
2e belgische -> de winares (ik ben d'r naam kwijt)
2e nederlandse -> Met volle overtuiging op de gemene sigrid (die helemaal niet gemeen bleek te zijn)
3e belgische -> Stijn, het kon gewoon niet anders dan Stijn  ???
3e nederlandse -> lange George verdacht, maar in de finale toch Jan10, want die deed niks goed
4e             -> weer lang Elise, maar toch switchen naar Ron (ik ben in middels zo goed in dit spel)
NU             -> Yvon (maar uit mijn verleden beredenerende zal het wel Sander zijn, want die laat ik vrijuit gaan)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2005, 00:37:05 »
Eerste Vlaamse reeks had ik helaas niet gezien, dus ook niet goed of fout.

Eerste Nederlandse serie, zat ik vlgs mij al vanaf afl4 op Deborah. Dit mede doordat ik zag dat in de intro steeds de afvaller op het eind stond. Ik vond dit irritant, gaf teveel weg over verloop van het spel. Later bleek dit een "Verborgen" aanwijzing te zijn.

Tweede Vlaamse reeks, ook rond afl. 4 kwam ik op Hugo uit, mede door wegstrepen van andere kandidaten. 2 uit 2, niet slecht...

Toen de tweede Nederlandse serie. Compuart kwam toen net met deze site, met daarop alleen nog het forum + de overzicht-pagina's. Ik hoopte hier sneller tot de juiste Mol te komen. En die had ik, in de persoon van Sigrid. Ik was zo overtuigd, als hier de stoplichten op rood stonden, dacht ik meteen aan het rode haar van Sigrid: hier zat zij dus achter...
Later bleek het dus Nico te zijn.

In de derde serie had ik het forum achter me gelaten en speculeerde volop mee op de chat. Meen al vrij snel een waterdicht bewijs te hebben tegen Prince. De deceptie was groot, toen hij het spel moest verlaten. Heb toen lang rondgedraald rond Jantien, want George kon het in mijn ogen gewoon niet zijn, te duidelijk. Ja dus..

De derde Vlaamse reeks zat ik al vanaf de openingsscene op Marc. Ik zag hem lopen op de achtergrond toen een medekandidaat werd geïntroduceerd. De SanMarcoPlein versterkte mijn vermoeden en kon vervolgens overal Mollenacties van Marc verklaren. Eindelijk weer goed, stand is nu 3 uit 5!

De vierde Nederlandse serie heb ik wat minder fanatiek gevolgd. Deze kwam vlak na de Vlaamse reeks, had ook druk met andere activiteiten, kan me van deze serie het minst herinneren. Weet niet meer wie ik dacht, maar zat volgens mij wel fout..

En nu deze VIP-reeks: Had aanvankelijk DeHeer in gedachten, want als radiopresentator was hij net zo onzichtbaar als DeMol. Dit in tegenstelling tot de andere kandidaten, die wel iets op TV, in theater of film zichzelf hebben tentoongesteld. Na aflevering 2, de eerste met echte opdrachten, zat ik op Jim. En dat doe ik nog steeds, blijf volharden, tot hij weggeëxecuteerd wordt...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2005, 08:22:31 »
Ned 2: Sigrid, tot het einde
Ned 3: Ellen tot ze eruit lag, laatste aflevering George
Ned 4: Astrid tot ze eruit lag, daarna Elise
Bel 3: Sandra tot het einde

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2005, 08:46:36 »
BE 1: niet gezien
NL 1: te laat ingestapt (en daardoor te weinig begrip van 't programma  ;) ) om serieus 'n verdachte te hebben
BE 2: Hugo vrij snel (vanaf aflevering 3 of iets)
NL 2: Dan, toen die voor de 2de keer vertrok Nico
NL 3: heel snel George (vanaf aflevering 2)
BE 3: Shadia, later Stijn
NL 4: René, later Ron

Ook pas 2 keer dus dat ik vrij vanaf 't begin op 't goede spoor zat.  :-\\

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2005, 11:09:59 »
Ik dacht dat het dit jaar Yvonne was... Helaas :P
Some light in your eyes...

Offline hettoverheksje

  • Forumlid
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2005, 12:20:29 »
ik heb de mol helaas pas bij het derde seizoen ontdekt, toen heb ik ellen verdacht totdat ze eruit vloog en ben toen george gaan verdenken (omdat ik die niet geloofwaardig vond als mol, maar wat een supermol!) Het vierde seizoen had rtl boulevard al verpest door van te voren te zeggen wie de mol was (Elise dus) Overigens hebben ze het voor dit jaar weer verklapt, maar ik heb heb de hoop dat ze er dit jaar naast zitten en dat het toch iemand anders blijkt te zijn.

Carlijn

  • Gast
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2005, 12:36:43 »
ik kijk heel vaak boulevard maar heb dat toen van elise en van nu gelukkig niet gehoord  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2005, 12:37:30 »
Ned 1: Deborah vanaf aflevering 3 ongeveer.
Ned 2: Dan en Doortje, totdat Doortje exit moest, toen wist ik dat het Nico was
Ned 3: Ik wist zeker dat George het NIET was, maar Prince en later Ellen, tot ik tijdens de stierenopdracht George wel opzichtig zag mollen :-[
Ned 4: Vanaf de ik ga op reis en neem mee opdracht verdacht ik Elise, daarvoor niet echt, meer Astrid en Aafke (maar die gingen er al snel uit)

Bel 1: niet gezien
Bel 2: Totaan het laaste moment overtuigd van Nicky :o
Bel 3: Tot aan de laatste opdracht overtuigd van Stijn, toen zag ik pas in dat het toch Marc moest zijn.

Geen briljante score :-\\

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hebben jullie ook elk jaar de foute mol gekozen?
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2005, 14:39:10 »
Te herkenbaar....
serie 2 NL: geen flauw idee
serie 3 NL: Ik dacht eerst Kerstin!!
serie 4 NL: iedereen behalve Elise
serie 3 BE: Sandra of anders Inge
serie 5 NL: voorlopig Jim... :-\\
Tell me what your telescope says