Auteur Topic: Oproep krant 1 in 3 mini  (gelezen 3274 keer)

Offline Victor

  • Forumlid
Oproep krant 1 in 3 mini
« Gepost op: 11-02-2005, 14:06:34 »
Misschien een heel klein beetje arrogant om een nieuw topic te starten, maar.....we zitten op een spoor.

De muzikale aanwijzingen:

In de derde muzikale hint kregen we de fabeltjeskrant mee. De vierde muzikale hint gaf de letters A & C ( ofwel 1 & 3).

Kortom: Een oproep in de 1 in 3 mini's in de krant!!!

Hoe de eerste twee muzikale aanwijzingen hier in passen zijn we nog niet uit. Maar, let op..... wij kopen zojuist de Volkskrant van vandaag, kijken op pagina 6 en daar staat onder het kopje mededelingen;

"Geen. Nooit gewerkt, niks gedaan en dus beginnen we weer van voren af aan. crcr"

Wat kunnen we hier eventueel mee?
Is er misschien iemand die de Volkskrant, Trouw en/of NRC van afgelopen maandag en vorige week maandag nog heeft? Bij mij heeft de kat daar intussen op gepist!

Denk aub eens met ons mee!!

Penelope en Victor ::vergroot::

Offline Fries

  • Forumlid
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2005, 14:28:46 »
Echt Toppie! ::ok::

Akelig gewoon.
Nu wordt het pas echt spannend!
Ik ga meteen op zoek in de krantenbak.
Kan effe duren.
Greetz

Offline pika

  • Forumlid
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2005, 14:36:40 »
Heb het NRC van maandag hier voor mij liggen. Mededelingen, levert niets op. Advertentie van een kliniek, nog een kliniek, schizofrenie en een onderwijssymposium. Niets dus ::ohno::
Talpa ..................who are you

Offline deBuurvrouw

  • Forumlid
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2005, 14:59:35 »
 ::bravo::

goed gevonden zeg, ik ga op zoek.
Wordt vervolgd.

Offline treble

  • Forumlid
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2005, 16:06:49 »
Ik hoop niet dat ik jullie al te veel teleur stel, maar dit soort cryptische oproepen met als afzender crcr staan al tijdenlang in de krant. Ik kom ze in ieder geval in het NRC redelijk vaak tegen. Geen hint van de Mol dus, hoewel ik me wel eens heb afgevraagd wie er dan achter deze geheimzinnige crcr berichten schuilgaat.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2005, 16:07:51 »
:-\\ Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar gaan jullie nu werkelijk alle kranten van de afgelopen vier weken doorspitten? En dan te bedenken dat die boodschap misschien nog komen moet. En in welke rubriek dan? Zouden jullie niet eerst eens kijken of er in andere hints data te vinden zijn en rubrieken? Want, hoe leuk ook gevonden, tot nu toe klinkt het toch nog erg als een fabeltje...  

PS. Om de pret niet helemaal te bederven: muzikale hint 1 zou kunnen duiden op een oproep voor een schoolreunie.

Offline Victor

  • Forumlid
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2005, 16:17:02 »
Nou krijgen we allemaal vragen terug!?!?
Ok crcr kunnen we dus waarschijnlijk loslaten.
Tja en welke rubriek? Als we dat wisten dan zouden we niet om hulp vragen!!
Maar zelf dachten we bijv aan de rubrieken "Mededelingen" of anders "Vakantie/Australie"....
Maar het idee was nou juist dat jullie misschien nog een andere invalshoek hebben.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Oproep krant 1 in 3 mini
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2005, 17:50:17 »

"Geen. Nooit gewerkt, niks gedaan en dus beginnen we weer van voren af aan. crcr"

Jammer, dat dat 'crcr' losgelaten wordt. 'Dus beginnen we weer van voren af aan, klinkt aardig Sandriaans.  ::)