Auteur Topic: [Moldromen]  (gelezen 24175 keer)

Offline lisa_robbenfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 100% duidelijk...
[Moldromen]
« Gepost op: 16-02-2005, 19:37:48 »
Hallo0waaa mede-molfanaten.

Iedereen heeft wel eens een droom over 'de Mol' toch?
Het is best leuk om ander mans dromen te lezen :)
heb je een leuke mol-droom gehad.
Plaats die dan hier  :)
( Je mag ook gewoon een verhaal verzinnen )

 ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2005, 17:26:43 door lisa_robbenfan »
IK HAD HET GOED !!!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2005, 20:54:48 »
Wat ik nog steeds wil is met de mol mee doen en zo lang mogelijk in het spel blijven :) Het lijkt me ook wel leuk om de mol te spelen maar ik kan niet zo goed acteren, ik ga liever mee als kandi :)

Offline tante anka

  • Forumlid
Re: [Moldromen]
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2005, 10:42:26 »
Ik heb vanacht gedroomd dat MM eruit moet! 
Telkens als MM langs kwam was ie wittig (zoals de afvaller op de foto)
Heel vreemd want normaal droom ik nooit, dus...
vervelend allemaal... :\'(

tante Anka zegt: toeval bestaat niet...
en dropmentos is heel erg vies!!!
tante Anka zegt: toeval bestaat niet...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #3 Gepost op: 17-02-2005, 10:52:54 »
Neee, hou eens op met die enge dromen hier te zeggen, MM mag er niet uit!! ::oink:: :\'(


;D ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: [Moldromen]
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2005, 11:23:02 »
 :D hoera voor dit topic  ::bravo:: ik droom regelmatig van de Mol, zelfs als het helemaal niet meer op tv is  ;D (lol dan droom ik dat ik de mol ben  ::trots:: )

Laatste mol droom was dat ik meedeed met de mol als kandidaat en ik verdacht Lottie, ik ging haar de hele tijd lastig vallen zo van: jij bent de mol he? ja, he, ik weet het wel, jij bent het he? En ze kijkt me zo'n beetje vaag aan.

Er was een opdracht dat we een lange weg over moesten lopen en plotseling realiseerde ik me dat die dingen in de paspoorten van 'zou 2 voor 12 kunnen winnen' etc, hadden te maken met de hulpmol. Er waren veel meer hulpmollen en die waren allemaal in groepjes verdeeld, dus elk groepje had een hulpmol. Ik werd wakker en echt met zo'n gevoel van: "JA nu heb ik het allemaal ontrafeld!"  ::rofl::

Verder weet ik niet zo heel veel meer van (heb hem niet opgeschreven die ochtend, en tsja, dan vergeet je dus heel veel) - maar met dit topic in gedachten, mochten er meer mol dromen komen dan zal ik het hier posten :)

voor de andere mol dromers, je kunt ook een droom incuberen over dat je wilt dromen over de mol, of leuker nog, dat je in een droom de mol wil ontmaskeren :) Incuberen gaat zo: je gaat voordat je gaat slapen ontspannen, let op je ademhaling en dan zeg je tegen je zelf: Ik ga vannacht dromen wie de mol is, oid. Het helpt ook wel als je een aflevering gaat terugkijken voordat je gaat slapen  ;)

« Laatst bewerkt op: 17-02-2005, 11:32:31 door Quuipo »

Offline lisa_robbenfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 100% duidelijk...
Re: [Moldromen]
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2005, 15:48:01 »
Whaha dat zou ik doen als ik een kandi was ;) (dat proberen te dromen wie de mol is) als meerdere mensen dat nou is proberen ;) als r dan t zelfde wordt gedroomd...

 ::joehoe::
IK HAD HET GOED !!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Moldromen]
« Reactie #6 Gepost op: 17-02-2005, 15:51:25 »
Vannacht nog zei Gijs tegen mij dat hij de mol is ::rofl::
That's all

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: [Moldromen]
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2005, 15:53:27 »
Ik heb gedroomt dat ik Victoria mocht interviewen...twas erg kort...helaas.
Mollenvanger#1

Offline apenstraatje

  • Forumlid
Re: [Moldromen]
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2005, 16:36:33 »
zo´n ellende
ik werd deze week een keer wakker, met de gedachte NATUURLIJK!!!!! DAT IS DE MOL.
Ik wist ook waarom, maar ik ben meteen verder gaan slapen en toen nu weet ik het niet meer. Sander Lottie of MM, maar sindsdien denk ik ook aan Jim, en die verdacht ik daarvoor niet. Toch Jim?

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2005, 17:28:58 »
Ik heb eens gedroomd dat ik met Kerstin zat te praten en toen vertelde ze mij haar grootste geheim.
Ze was eigenlijk Yvonne(widm2), en toen trok ze een rubberen gezicht van haar af en ze was idd yvonne ::rofl::

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Moldromen]
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2005, 20:12:34 »
Ik heb vorige week gedroomd dat er een test was dat ze op plastic luchtbeesten in het water moesten, en dan wie er het langste op zou blijven zitten. Victoria was vreselijk bang voor water, wat ze ook hardop gilde, en Jim viel er dus als eerste af. Hij was dus de verliezer... wat het betekend? Geen idee. Al vond ik dat van Victoria nogal opmerkelijk :P.
Er was trouwens ook een of andere vaag vlot in de buurt, en er waren ook krokodillen, hahaha ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2005, 20:37:32 »
Nou ik droomde dus dat Roelandje in het bubbelbad zat en ik foto's ging maken, en...

 ;D


(Maar niet heus)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Moldromen]
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2005, 22:36:22 »
Had pas een opdracht gedaan, toen hadden we de test en de executie. Mijn naam werd ingetypt .... en toen werd ik wakker :-\\ Ik weet nog steeds niet of ik nou door was of niet. :(

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2005, 22:39:56 »
Natuurlijk wel! Jij bent De Mol!!  ::oink::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Moldromen]
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2005, 22:46:44 »
Ik heb een keer over Marc-Marie gedroomd... maar precies wat weet ik niet meer, hij had wel zijn witte hoedje op en volgens mij ging hij me troosten of zo  ??? ::rofl::
No Milk today???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Moldromen]
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2005, 22:49:40 »
Natuurlijk wel! Jij bent De Mol!!  ::oink::

Maar natuurlijk, dat ik daar niet aan gedacht heb! ::oink::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Moldromen]
« Reactie #16 Gepost op: 18-02-2005, 10:53:30 »
Ik had gedroomd dat een dikke rel rondom WIDM was. Hanna Verboom (heet ze weleens zo?) had tegen diverse media gezegd dat zij de nieuwe serie van WIDM ging presenteren en Angela Groothuizen zei elke keer: 'Ik weet van niks, ik ga er gewoon vanuit dat ik het ga doen.'


Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: [Moldromen]
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2005, 10:53:58 »
 ::rofl:: ik heb de hele nacht gedroomd over as zaterdag - hoe bedoel je exited?  :P

ik had ook nog een andere afspraak dus kon er niet de hele dag bij zijn. Iedereen werd op de aangegeven locatie in busjes geladen en naar een dierentuin gebracht?

alle kandi's waren er en angela ook. Iedereen werd in groepjes gedeeld om om en om met de kandi's te praten. Ik wou uiteraard in het groepje met lottie  ;D

toen moest ik weg vanwege mijn andere afspraak - balen!

later kwam ik terug en waren alle gesprekken al geweest, maar nog niet de mol onthulling! De mol zou onthuld worden voor ons fanatieke speurders!

iedereen ging in een kring rond angela staan en moest iets waardevols in de lucht gooien en roepen wie hij dacht dat de mol was. Als het goed was mocht hij het waardevols houden, en anders was hij het kwijt.

omstebeurt gooit iemand een horloge of sieraad in de lucht. "Lottie!" klinkt het, en nog maals: "Lottie!" iedereen roept Lottie en ik vraag me af wat iedereen heeft besproken toen ik er niet was. Dan ben ik en ik roep uiteraard ook "Lottie!".

Lottie stond ook in de kring en dan kijkt ze zo bescheiden en ze zegt JA! Ik ben de mol hahahahaha met zo'n lottie-giecheltje.

Ik helemaal blij: zie je ik wist het wel!

Dan ga ik op zoek naar een computer om in te loggen op het forum om het te posten  maar het is een hele vage computer waar je moet betalen per minuut en ik heb niet veel geld bij me. Ik ben een beetje overdonderd dat ze gewoon hebben onthuld wie de mol is.


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Moldromen]
« Reactie #18 Gepost op: 18-02-2005, 12:47:37 »
Mijn droom over Marc-Marie staat in het Columnt-topic!! Ben nu ff te lui om te plakken en knippen  :P

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Moldromen]
« Reactie #19 Gepost op: 18-02-2005, 12:57:02 »
Ik had ns gedroomd dat de nieuwe molserie met gekken werd gespeeld ::rofl::