Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 56593 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2005, 22:29:07 »
Boehoehoeh!! Sander! :'( :'(

Ik was deze aflevering haast weer overtuigd van zijn Mol-zijn.. gaat hij eruit! Bah.. ::ohno:: Mijn afvallerstheorie is zo stom, degene die ik de aflevering ervoor eruit heb gestemd zegmaar gaat er standaard de aflevering erna uit! (als ik inmiddels op iemand anders zit of in dit geval op 'niemand') Het is tot nu toe eigenlijk altijd opgegaan.. :-\\ ::niet-ok::

Grr nou ja.. dat was mijn frustratie over de Mol en afvallers.. De aflevering vond ik op zich erg leuk en mooi. Vooral de fietstocht met het landschap enz.. Van de kandi's ben ik weer eens niks wijzer geworden. Yvon zou het goed kunnen zijn maar wil te graag verdacht overkomen om zo te winnen volgens mij.. Lottie kan het nog steeds zijn maar hoe verdachter ze wordt hoe minder verdacht ik haar vind.. Hoe minder verdacht ze wordt (deze aflev), hoe verdachter ik haar weer vind.. :-\\ Marc-Marie.. tsja.. hij lijkt mij nog steeds te opvallend maar je weet maar nooit.. Isabelle, mijn gevoel zegt 'nee, ze kan het gewoon niet zijn' maar het feit dat ze er nog steeds in zit.. Pff, ik weet het niet.. moeilijk moeilijk moeilijk.

Op naar volgende aflevering dan maar weer.. ::jaja::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2005, 22:29:30 »
Ik vind ook dat Yvon zich onvoorspelbaar en wispelturig gedraagt, helemaal niet zo aardig en leuk zoals je d'r kent van andere programma's eigenlijk. (Maarja, je kan ook niet 24/7 superleuk zijn natuurlijk)

En dat Lottie voor haar eigen eigenschap een oog erbij tekent, vreemd! Was er ook niet iets in de dagboeken dat er veel woorden mbt "zien" gebruikt werden/worden?

Bij de video op de hintspagina:

We zien twee acties die allebei molacties hadden kunnen zijn:
- Ron die de verkeerd tijdstip doorgeeft
- Elise die de verkeerde eigenschappen bij de verkeerde personen wil plaatsen (molactie en verwijzing naar Marc-Marie?)

Interessant! Kan trouwens ook naar Yvon wijzen: denkt dat ze de fietsopdracht gehaald hebben en snapt Lottie's tekeningen niet allemaal.
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 25-02-2005, 22:36:23 »
Wel vaag dat MM zijn eigen weg ging...hij had best kunnen weten dat dat niet zomaar kan met zo'n opdracht!!
Some light in your eyes...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 25-02-2005, 23:00:19 »
Het getal 9 kwam weer terug. (weer bij M-M)

OP het laatst op zijn broek. 3+6=9
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 25-02-2005, 23:05:44 »
Oké dus als ik het goed begrijp is Marc-Marie de mol, ik moet iemand op zijn woord geloven, daarnaast is Lottie voor 100% de mol en dat terwijl er zeker geweten wordt dat Yvon de mol is. Oké duidelijk  :)

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2005, 23:06:24 »
Wat me in deze aflevering op is gevallen is het volgende:
Lottie bekijkt onder water de laatste foto. Van deze foto is in eerste instantie de achterkant te zien met het WIDM-logo, de foto wordt ongedraaid en wie zien we daar. Jawel Yvon. ::vergroot::

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2005, 23:06:52 »
zeg er was weer een yvon en mol link, onder water, toen lottie de foto van yvon pakte zag je eerst de achterkant van de foto waar dan zo leuk "de mol" opstaat, en daarna zie je dat het yvon is... waarom nou weer juist deze foto zo in beeld?

oops zei molecatcher ook al *ik sluit mij aan bij de vorige spreker*  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 23:16:34 door Quuipo »

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2005, 23:12:48 »
Echt zo zo zo zoooooooooooooo enorm jammer dat sander eruit is:( hij was echt de coolste,sympatiekste, beste,fanatiekste deelnemer van deze serie.

En nevermind ik bne het helemaal met je eens, zowel qua coolste deelnemer als mol, isa, die voor iedereen in de serie al voro 100 procent weg gestreept is, is gewoon de mol, zo onopvallend als zij is, ze is het gewoon.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2005, 23:16:24 »
misschien een nieuw topic voor de hints van het vorig seizoen filmpje?  ::jaja::

We hebben er 'n prachtig topic voor genaamd: Hints op widm.nl. Daarheen zijn dan ook alle berichten over de filmpjes op de officiele site heen verplaatst. Dit topic graag alleen voor discussies over de aflevering zoals wij 'm op tv gezien hebben.  :)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 25-02-2005, 23:37:50 »
deze aflevering heeft mijn LIDM theorie danig geschud... yvon komt zeer mollig naar voren.. mijn allereerste mol... *help* met lottie kreeg ik weer een george regressie met het fietsen (zoals al eerder genoemd)

wat ik mij afvraag,

-  hoe zou duikopdracht verlopen zijn als yvon mee had gedoken? Moesten ze dan overleggen wie wat was?

- is hier de gelijke kansen theorie weer in actie gezien geweest?
lottie eerst met yvon, en later bij fietsgroepje - lottie heel effectief in beide groepen aanwezig.

- hoe zit het met de tijd van de fietsers? het was 2 uur (of 2 en een half uur) maar het lijkt of ze ruim 4 uur gefietst hebben (opmerkingen angela in dagboek)? Is dit weer creatieve tijdmontage? (zie Julien's verhaal) ? 
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 23:42:33 door Quuipo »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 25-02-2005, 23:42:44 »
De vraag is± heeft Lottie een aandeel gehad in hoe het spel verliep.
Ze zaten de eten )of gingen eten, toen Angela belde. Lottie nam als eerste de leiding. Jij bent de best gebekte, zei ze tegen MM. Ze zat zelf al snel met Yvon in de woordelozen. Wist zij iets van het ontbreken van duikervaring van Yvon.....................
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 25-02-2005, 23:44:49 »
Het is voor mij nu wel duidelijk:

Ik verdenk vanaf aflevering 3 Yvon al als de mol en dat is naar mijn mening de afgelopen twee afleveringen alleen maar bevestigd.

Kijk naar vanavond: Yvon is zeekziek waardoor Lottie alleen het onder water moet opknappen, en dan dat fietsparcours.

Nee, Yvon speelt het zeer goed als mol zijnde.

En mocht blijken dat Yvon echt niet de mol is dan is zij wel de winnaar!!!
Ik had voor vanavond al voorspeld: "Sander gaat er dit keer uit" En dat kwam nog uit ook!!! Ik voorspel voor volgende aflevering dat Isabelle er uit gaat.

Kortom de drie die overblijven zijn:
1) Marc-Marie
2) Yvon
3) Lottie

Waarvan Yvon de mol is!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 25-02-2005, 23:51:31 »
Idd....
Het gaat om Lottie en Yvon.
MM gaat het verliezen.
Ik neig naar Lottie...
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 25-02-2005, 23:58:35 »
Boehoehoeh!! Sander! :'( :'(

Ik was deze aflevering haast weer overtuigd van zijn Mol-zijn.. gaat hij eruit! Bah.. ::ohno:: Mijn afvallerstheorie is zo stom, degene die ik de aflevering ervoor eruit heb gestemd zegmaar gaat er standaard de aflevering erna uit! (als ik inmiddels op iemand anders zit of in dit geval op 'niemand') Het is tot nu toe eigenlijk altijd opgegaan.. :-\\ ::niet-ok::


Nou dat is duidelijk. Dan zal er volgende week wel niemand uitgaan  ::rofl::
Ik had de afvaller wel goed dit keer en heb opnieuw geen enkele reden gezien om van mol Lottie af te stappen...  ;D

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #54 Gepost op: 26-02-2005, 00:13:12 »
Hadden ze nou wel of niet de foto's genummerd?

Ik dacht dat Yvon iets zei van dat hadden we moeten doen, maar hier thuis dachten ze dat ze juist zei dat die val niet uitmaakte omdat ze toch genummerd waren. Er werd later ook niet echt meer op ingegaan, alleen nog maar iets over twee zwarte foto's.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 7
« Reactie #55 Gepost op: 26-02-2005, 00:37:57 »
Yvon maakt een foto van het bruggetje en het water....
Dit heb ik teruggezien.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 7
« Reactie #56 Gepost op: 26-02-2005, 00:48:46 »
Yvon maakt een foto van het bruggetje en het water....
Dit heb ik teruggezien.

Klopt..En het was niet duidelijk wat Isab daarover zei..Later toen de fietsers daarover belde was ze weer wel duidelijk dat ze er doorheen moesten fietsen.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 26-02-2005, 00:57:53 »
Kortom Yvon had gelijk!

Isabelle vliegt er uit en toen waren er nog maar drie! ::tandpastasmiley::

Yvon mol/winnaar
MM winnaar/verliezer
Lottie verliezer/mol

( voor slash teken: wat ik denk/ na slash teken wat ik hoop als eerste niet klopt)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 26-02-2005, 01:29:50 »
Nav deze aflevering zouden zowel MM, Lottie als Yvon de mol kunnen zijn en Isabelle net als vorige week geheel niet verdacht.

Isabelle lijkt keer op keer zo serieus met de opdrachten bezig te zijn en op te gaan in welke rol ze ook heeft (nu met die route, maar ook hiervoor echt telkens) dat hij mij verbaasd dat ze nog tijd heeft om toch zover te komen en blijkbaar goed te zitten qua mol, ze is ook elke week bijzonder verrast bij dat groene scherm.

Isabelle redt opdrachten, wordt vertrouwd, doet serieus haar best, afgezien van de hulpmol actie zien we haar alleen maar geld winnen voor de pot, waarom 1 deelnemer helemaal niet verdacht maken?

Eigenlijk valt ze al weken af als mol, ik weet het niet hoor, ergens toch vreemd, of ze weet al door een of ander toeval vanaf het begin wie de mol is (en wint deze reeks), of ze is de mol, maar dat zou wel weer heel vreemd zijn, want wat heeft ze nu eigenlijk gedaan.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 26-02-2005, 03:31:08 »
Vandaag over de vier kandidaten:

Isabelle: weinig bewijs tegen haar positie.
Lottie: deed op zich weinig fout.
Marc-Marie: dat eigenwijze van hem om zijn eigen koers te volgen maakt hem wel verdacht, maar ik vind het ook wel enigszins begrijpelijk.
Yvon: wilde niet duiken, maakte zich daarmee verdacht naar andere kandidaten toe, maar het maakte het voltooien van de opdracht niet echt moeilijker. Klinkt dus onmols.

Weinig bewijs uit deze aflevering, dus.... Voor het moment blijf ik dus bij Lottie.