Auteur Topic: Geld  (gelezen 4041 keer)

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Geld
« Gepost op: 1-03-2005, 17:37:08 »
Ik heb een korte vraag: Wat wonnen de winnaren van de vorige series?

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Geld
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2005, 17:38:44 »
Volgens mij zegt je topictitel al genoeg  ;D
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geld
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2005, 16:11:27 »
Ik heb een korte vraag: Wat wonnen de winnaren van de vorige series?

Vorige serie (serie 4)......... daar won ron :€ 35.550,-

voor de andere series raad ik je aan om op de site van robbieazertyui te gaan kijken:

http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole.htm

Succes ::zwaai::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Geld
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2005, 20:11:57 »
volgens mij hebben ze nu, vergeleken met de vorige series verschrikkelijk weinig! OK, het zijn dan wel BN'ers die het toch niet voor het geld doen, maar het is toch weinig, 15.000 euro, ze moesten ook veel te vaak wat inelveren als ze de opdracht verpeste...

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geld
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2005, 11:47:57 »
volgens mij hebben ze nu, vergeleken met de vorige series verschrikkelijk weinig! OK, het zijn dan wel BN'ers die het toch niet voor het geld doen, maar het is toch weinig, 15.000 euro, ze moesten ook veel te vaak wat inelveren als ze de opdracht verpeste...

De mol doet goed werk....

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geld
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2005, 11:49:17 »
De mol doet goed werk....

Of de productie...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geld
« Reactie #6 Gepost op: 3-03-2005, 11:57:16 »
Vorig jaar was het toch niet zo dat als een opdracht faalde er geld uit de pot gint?
De bn´ers zijn veel te veel bezig met de eer van het ontmaskeren van de mol, dat dan ze voor het geld gaan. Ik vind het overigens wel de leukste serie tot nu toe!!!

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Geld
« Reactie #7 Gepost op: 3-03-2005, 12:48:21 »
Oeh, ik dacht: Topic over Marc-Marie die de pot kwijt heeft gemaakt...Spannend! Maar nee, geen interessante "MM-pottendief" theorieen  ::ohno::  ;)
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Geld
« Reactie #8 Gepost op: 3-03-2005, 13:36:24 »
volgens mij valt er sowieso veel minder geld te verdienen dan vorige series  :-\\

wie verstaat trouwens het einde van afl. 7, wat ze met t geld gaan doen? isabelle en marc-marie mompelen iets vaags waar ik geen ei va kan bakken :P

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geld
« Reactie #9 Gepost op: 3-03-2005, 15:16:45 »
volgens mij valt er sowieso veel minder geld te verdienen dan vorige series  :-\\

wie verstaat trouwens het einde van afl. 7, wat ze met t geld gaan doen? isabelle en marc-marie mompelen iets vaags waar ik geen ei va kan bakken :P

isabelle zei geloof ik iets over een hond kopen omdat ze nu heel lang een uitlaatservice kan betalen ofzo en marc marie zei met zn onschuldige stemmetje dat hij uiteraard de arme mensen zou gaan helpen...(tuuuuurlijk)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Geld
« Reactie #10 Gepost op: 3-03-2005, 15:56:21 »
Vorig jaar was het toch niet zo dat als een opdracht faalde er geld uit de pot gint?
De bn´ers zijn veel te veel bezig met de eer van het ontmaskeren van de mol, dat dan ze voor het geld gaan. Ik vind het overigens wel de leukste serie tot nu toe!!!
dat was bij sommige opdachten toen. maar nu is het bij elke...

Offline blomke

  • Forumlid
Re: Geld
« Reactie #11 Gepost op: 3-03-2005, 16:15:11 »
isabelle zei geloof ik iets over een hond kopen omdat ze nu heel lang een uitlaatservice kan betalen ofzo en marc marie zei met zn onschuldige stemmetje dat hij uiteraard de arme mensen zou gaan helpen...(tuuuuurlijk)

Lottie wil op vakantie en Yvon nog een keer ontspannen naar Bali van het geld. Tot slot zegt Yvon: "Ik deed mee voor de lol, maar nu niet meer!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Geld
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2005, 10:31:06 »
Volgens zegt Yvon tegen MM (die heel zielig zei: "Arme mensen helpen"): "Ik dacht dat je alleen meedeed voor de lol."