Auteur Topic: Nieuwe serie WIDM  (gelezen 22501 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #60 Gepost op: 11-03-2005, 15:45:36 »
Met BN's ?
Hahahaha... het gemak en de snelheid waarmee M-M BN's omlegt  ::) ;D ::) zal ervoor zorgen dat hij een Mol reeks met alleen zichzelf zal krijgen    ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #61 Gepost op: 11-03-2005, 15:50:24 »
Na deze reeks ben ik niet meer bang dat een olgende reeks met BN's slecht zal worden!  ::ok::

Onbekenden is ook wel leuk natuurlijk. Of een NL-VL mix inderdaad.  ::tandpastasmiley::
Of dan op z'n minst die reeks met BN'ers in België opnemen en hier in mijn dorp een of andere opdracht. Ik help gerust mee!  ::tandpastasmiley::

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2005, 16:10:15 »
Ik hoop dat ze er weer een stand-up-cabaretier in doen, zoals jan-jaap v/d wal, dies HEEL grappig. en jochem van Gelder is ook wel leuk lijkt me... maar nog mensen zat.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2005, 17:01:47 »
De Mol terug op tv
De Avro was het niet van plan, maar nu er gemiddeld zo'n anderhalf miljoen mensen kijken naar Wie is... De Mol?, is men toch weer in onderhandeling over een nieuwe serie, die in 2006 uitgezonden zou worden. Volgens een woordvoerder lijkt het erop dat ook aan deze reeks BN'ers zullen deelnemen. Er is echter nog niets definitief.


dit stond op www.tvgids.nl :)

ook stond er dat er volgende week een interview met de mol op de site komt
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #64 Gepost op: 12-03-2005, 08:32:45 »

De Mol terug op tv
De Avro was het niet van plan, maar nu er gemiddeld zo'n anderhalf miljoen mensen kijken naar Wie is... De Mol?, is men toch weer in onderhandeling over een nieuwe serie, die in 2006 uitgezonden zou worden. Volgens een woordvoerder lijkt het erop dat ook aan deze reeks BN'ers zullen deelnemen. Er is echter nog niets definitief.

Bron: tvgids.nl

Bij Rtl boulevard hadden ze het er ook over gister. Maar weet niet precies meer wat er gezegt is kan de aflevering niet meer terug zien (denk ik althans, kon het niet vinden)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2005, 16:24:30 »
Een keer BN'ers was niet onleuk maar nog een keer... Van mij hoeft het niet.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2005, 16:39:47 »
Nieuwe serie met Tooske?  ??? :o

Laat de Avro alsjeblieft Angela vragen. Of doe het samen met de belgen. 2 Presentatoren. Angela en die man die het bij de belgen presenteerde. En dan een mix aan belgisch/nederlandse kandidaten.

1x met BNers was leuk, maar ook genoeg. ::jaja::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #67 Gepost op: 13-03-2005, 16:56:23 »
Bij Rtl boulevard hadden ze het er ook over gister. Maar weet niet precies meer wat er gezegt is kan de aflevering niet meer terug zien (denk ik althans, kon het niet vinden)

Op onze mediapagina vind je dit soort filmpjes vaak.  ::jaja::  Maar hier ook effe 'n directe link naar 't filmpje:

>>> Filmpje RTL Boulevard vrijdag 11 maart <<<

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2005, 16:19:02 »
Ik vind het idee van een All Star Molserie ook erg leuk, dan bijv. alle finalekandidaten van de afgelopen series, dus ook weer MM!   ::tandpastasmiley:: Het moeten dan ook meer afl worden -> 15 kandidaten, is ook een plus.  ;)
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2005, 18:29:04 »
Wij Vlamingen roepen in koor "OEF", gelukkig geen comm. zender die in Vlaanderen niet te ontvangen is.
De BN's mogen wat mij betreft opnieuw vervangen worden door doodgewone kandi's, of misschien beter door hardcore forummers, mix NL-VL zou wel tof zijn.
Wij Walen roepen hetzelfde hoor  :D
Wat mij betreft mogen die BN'ers ook afgeschaft worden, alhoewel ik zeker de helft van de kandi's bij deze serie niet kende. Weet niet, vind het toch anders (= leuker) met kandi's die niet gewend zijn aan camera's, interviews e.d.

Offline Legolas18

  • Forumlid
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2005, 19:56:11 »
Ik had liever gehad dat het gewoon met onbekende nederlanders werd gespeeld, maar ach dit is ook wel is leuk. Voor zover ik weet zou er geen vervolg meer op komen, maar als dat wel zo blijkt te zijn is dat echt beter! En Angela is een van de beste presentatrices die ons land rijk is!!!

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2005, 22:11:39 »
Dit is echt geweldig nieuws, mijn avond kan niet meer stuk!! ::oink:: ::ok::

Hopelijk weer met Angela, en met onbekende Nederlanders. Nadeel is dat dan de kijkcijfers weer zullen zakken wellicht en dat ik me niet kan inschrijven. Ik wil graag een keer meedoen, moet ik weer wachten op een eventuele 7de serie. Dit concept moet altijd blijven, er is geen beter concept en dat merkt de AVRO nu ook op!! ;D

GEWELDIG, WIDM is tofffffffffffffff!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #72 Gepost op: 15-03-2005, 08:32:23 »
Wij Walen roepen hetzelfde hoor  :D
Wat mij betreft mogen die BN'ers ook afgeschaft worden, alhoewel ik zeker de helft van de kandi's bij deze serie niet kende. Weet niet, vind het toch anders (= leuker) met kandi's die niet gewend zijn aan camera's, interviews e.d.

Voor een Waalse spreek je wel verdomd goed Nederlands. Klasse.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #73 Gepost op: 15-03-2005, 13:12:58 »
Gisteren was er een interview van Giel Beelen met Angela over widm ( erg leuk ),
Hierin is Giel een actie gestart genaamd: wij willen Angela met wie is de mol!
Er werd gevraagd een mailtje te sturen waarin je zet dat Angela moet blijven naar:
giel@3fm.nl

Doen dus!! ;)
to mole or not to mole that's the question

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #74 Gepost op: 15-03-2005, 15:16:17 »
Ik heb gemaild naar Giel, met 15x "WIJ WILLEN ANGELA VOOR WIE IS DE MOL 6!!" erin!! ::oink:: ;D

Giel is oke ole ole ole  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #75 Gepost op: 15-03-2005, 15:20:12 »
Voor een Waalse spreek je wel verdomd goed Nederlands. Klasse.
Nederlandse afkomst, vandaar...  ;)

Wat cool, die actie op de radio, snel even mailen!



Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #76 Gepost op: 15-03-2005, 21:25:53 »
De Mol terug op tv
De Avro was het niet van plan, maar nu er gemiddeld zo'n anderhalf miljoen mensen kijken naar Wie is... De Mol?, is men toch weer in onderhandeling over een nieuwe serie, die in 2006 uitgezonden zou worden. Volgens een woordvoerder lijkt het erop dat ook aan deze reeks BN'ers zullen deelnemen. Er is echter nog niets definitief.

 :D Misschien nog een kleine kans op ON'ers in de nieuwe reeks
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #77 Gepost op: 15-03-2005, 23:17:56 »
Voordelen van BN'ers, ze zijn lekker fel tegen elkaar en er kijken meer mensen, dus meer hoop op nieuwe series!! ::ok:: ::vergroot::

Ik hoop trouwens dat er voor WIDM 6 meer budget vrijkomt, meer dan 1 opdracht per dag en grotere en langere opdrachten!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #78 Gepost op: 16-03-2005, 00:51:02 »
Zonder MM is een BN-ers WIDM niet hetzelfde

Geef mij maar weer een gewone WIDM :).
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #79 Gepost op: 16-03-2005, 07:38:58 »
Op onze mediapagina vind je dit soort filmpjes vaak.  ::jaja::  Maar hier ook effe 'n directe link naar 't filmpje:

>>> Filmpje RTL Boulevard vrijdag 11 maart <<<

Hee thanks. Kan ik het nog ff op mijn gemak terugkijken. Want precies op dat moment wilde mijn peuter met mij spelen ipv met papa (alsof ie het wist whahaha)