Auteur Topic: Nieuwe serie WIDM  (gelezen 22510 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #80 Gepost op: 18-03-2005, 23:11:02 »
Uit Angela's dagboek (met die prachtige foto):

Citaat
Dat we uiteindelijk met zo’n dreamteam zouden eindigen wisten we toen nog niet. Nu willen veel BN-ers mee, dus met die zesde serie (ja vrienden ….die komt eraan!) zit het wel goed.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #81 Gepost op: 19-03-2005, 01:52:35 »
Dat we uiteindelijk met zo’n dreamteam zouden eindigen wisten we toen nog niet. Nu willen veel BN-ers mee, dus met die zesde serie (ja vrienden ….die komt eraan!) zit het wel goed.


Dreamteam zie ik niet zo zitten... Een dreamteam omdat het bekende nederlanders waren??
Iedereen speelde voor mol, ik heb alle mol series gezien ook die bij onze zuiderburen. Ik vond dit het minst leukste team ooit. Ja graag een nieuwe serie maar niet zo.

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: Nieuwe serie WIDM
« Reactie #82 Gepost op: 19-03-2005, 11:56:57 »
Angela heeft het echt over er zijn al veel BN-ers die mee willen doen volgende keer dus met wie is de mol zit het goed, betekent dit definitief nogmaals een BN-er seizoen?? Zou ik wel balen vinden, wil dolgraag proberen mee te doen, wordt nu wel erg lastig, moet je eerst BN-er zien te worden voor je mee mag doen.....

Vond de opmerking van Angela trouwens wel cool van, dan doe ik mee als kandidaat, zou ze het misschien menen??? Dat lijkt me wel heel erg lachen, maar denk dat ze de mol snel doorheeft en er is niemand die het presenteren kan overnemen. Sorry Angela, zie je dan toch liever als presentatrice en mezelf als kandidaat  ::tandpastasmiley::