Auteur Topic: enige vragen mbt wie is de mol  (gelezen 3163 keer)

Offline nitin

  • Forumlid
enige vragen mbt wie is de mol
« Gepost op: 12-03-2005, 10:58:52 »
Beste mensen

ik heb op deze site in de loop van de serie een aantalkeer informatie opgezocht over wie is de mol, ivm een soort van wedstrijd (waar ik aan deelneem) over widm. Deze wedstijd is  binnen mijn schoonfamilie, en ik ga toch al niet winnen maar mijn lieve vriendin misschien wel! Mits ze de meeste vragen van dit lijstje goed heeft:

1) Hoe laat arriveerde (uit Nederland vandaan) het gezelschap op het vliegveld van Adelaide (plaatselijke tijd)?                             

2) Wie gebruikte de term “molliaans ” ?                             

3) Wie zei dat Sander een “hulpmol” was?         

(er zijn nog 7 andere vragen maar daarop heeft ze de goede antwoorden al zelf gevonden).

Ik heb mijn uiterste best gedaan om antwoorden op deze 3 vragen te vinden, maar tot op heden helaas zonder succes :( daarom acht ik het nu tijd voor zwaarder geschut, namelijk de kennis van jullie doorgewinterde mol-speurders enzo!

(Dit moet worden gezien als laatste redmiddel en ik zou dit dus ook niet hier geplaatst hebben wanneer ik  een andere uitweg zou hebben.) daarbij komt ook dat ik het nu pas plaats, en dat de antwoorden vanavond ingeleverd moeten worden (weet niet hoe laat)

Mochten jullie antwoorden hebben, dan graag ook met een verwijzing met eventuele bewijzen of onderbouwingen...



Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #1 Gepost op: 12-03-2005, 11:00:16 »
Volgensmij gebruikte Jim de term 'molliaans'.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2005, 11:03:50 »
en MM noemde Sander een hulpmol

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2005, 12:28:14 »
Volgensmij gebruikte Jim de term 'molliaans'.

Jim kwam wel met de term Lottiaans naar voren, maar de term molliaans :-\\...dat weet ik eigenlijk niet.....heb overigens de quotes er op nageslagen maar kom nergens de term molliaans tegen  ??? ook niet in de kladjes ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #4 Gepost op: 12-03-2005, 13:01:43 »
Die eerste vraag is moelijk want het staat nergens in beeld of zo.
Tijdens het shot op het vleigveld met 'arrivals' en 'welcome to Adalaide' staat er nergens een klok of tijd in beeld.
Het eerste shot met tijd is 23.17 maar daar is de groep al bij het Pasta Palace.
Ook op .nl staat dit nergens vermeld.

Tenzij het een strikvraag is want ze vlogen namelijk niet uit Nederland maar vanaf Parijs naar Adalaide.

suc6
Ik heb het ook wel eens mis,...

jumol

  • Gast
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #5 Gepost op: 12-03-2005, 13:29:52 »
Jim zei molliaans

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2005, 17:06:46 »
Jim kwam wel met de term Lottiaans naar voren, maar de term molliaans :-\\...dat weet ik eigenlijk niet.....heb overigens de quotes er op nageslagen maar kom nergens de term molliaans tegen  ??? ook niet in de kladjes ::ohno::
het was echt Jim hoor, weet ik zeker

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #7 Gepost op: 12-03-2005, 17:29:56 »
het was echt Jim hoor, weet ik zeker

ik geloof je ook wel hoor.... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: enige vragen mbt wie is de mol
« Reactie #8 Gepost op: 12-03-2005, 17:31:40 »
Molliaans komt uit het stukje, "ik denk niet dat zij het op haar molliaans uitlegde" bij de strand opdracht. Het gaat over Yvon en wordt denk ik indedaad gezegd door Jim (Omdat hij ook met Lottiaans komt.)

Maar het wordt in elk geval gezegd bij die opdracht... zal even terug kijken. (Dit soort quotes zitten gewoon in mijn systeem, na elke aflevering een stuk of 10 keer gezien te hebben.  :P (Vast niet heel gezond))