Auteur Topic: Hoe meld je je aan?  (gelezen 3198 keer)

soldaan

  • Gast
Hoe meld je je aan?
« Gepost op: 19-03-2005, 15:40:07 »
Wat ik mij nou afvraag is hoe je je aan kan melden voor Wie is de Mol? Ik heb zelf alle seizoenen gezien maar was te jong om mee te kunnen spelen (althans naar mijn mening). Nu zou ik het op zich wel een keertje willen proberen.

Maar hoe meld je je nu precies aan?

Groeten

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2005, 15:42:36 »
Naar mijn weten is het voorlopig niet mogelijk om je aan te melden om aan Wie Is De Mol mee te doen. Ze willen serie 6 namelijk weer met bekende Nederlanders doen, geloof ik.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2005, 15:46:48 »
Je kan je natuurlijk wel opgeven voor de fanserie: http://widm6.tollfreepage.com/

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2005, 23:50:25 »
maar als ze de zesde serie weer met bekende mensen willen doen, dan kan je inderdaad je niet opgeven, vind ik wel jammer. Want ik heb ook alle series gezien elk jaar. En ik was toen nog te jong om mee te mogen doen, maar nu dit jaar word ik 18 dus dan mag ik meedoen, :P. Maar als ze dus de volgende serie, serie 6 met weer bekende nederlanders gaan doen, dan moet ik maar wachten tot serie 7. Maar dan in serie 7 wil ik ook me echt op geven! Het lijkt me zo, gigantisch leuk om mee te mogen doen aan het spel. Ik bedoel, je doet er niet de meest extreme dingen als in Fear Factor, maar de meeste opdrachten zijn gewoon weg cool! Ja oke, soms heb je wel die opdracht als door zo'n grot heen kruipen, nou dat lijkt me niet erg, maar door plekken kruipen waar het maar 40 cm is wel! En nee ik ben niet claustrofobisch, maar ik vind 40 cm toch echt wel te kort! Maar alle andere opdrachten zou ik dolgraag hebben uitgevoerd! Kortom, ik zie mij zelf me nog wel eens opgeven voor een hopelijke WIDM serie 7!!!!!!!!!!!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2005, 00:10:54 »
Ik bedoel, je doet er niet de meest extreme dingen als in Fear Factor, maar de meeste opdrachten zijn gewoon weg cool! Ja oke, soms heb je wel die opdracht als door zo'n grot heen kruipen, nou dat lijkt me niet erg, maar door plekken kruipen waar het maar 40 cm is wel! En nee ik ben niet claustrofobisch, maar ik vind 40 cm toch echt wel te kort! Maar alle andere opdrachten zou ik dolgraag hebben uitgevoerd! Kortom, ik zie mij zelf me nog wel eens opgeven voor een hopelijke WIDM serie 7!!!!!!!!!!!

Zo'n opdracht van door een grot heen kruipen is echt nog kinderspel met wat ze met gewone kandi's hebben gedaan hoor, behalve een beetje sportief zul je ook echt wel en hoop lef, moed en durf moeten hebben. het Bungji jumpen in extreme omstandigheden is deze keer dan nou net niet aan de orde gekomen maar hoort er eigenlijk wel bij.


Ik heb het ook wel eens mis,...

soldaan

  • Gast
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2005, 01:24:50 »
Maar hoe was het de vorige keren dan de manier om je aan te melden. Via de website of moest je ergens een brief naar toe sturen.

Groeten

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Hoe meld je je aan?
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2005, 13:06:30 »
Voorheen moest je een brief naar IdtV sturen. Lees ook Julien's Verhaal (WIDM-stuff menu) om te zien hoe hij het gedaan heeft.