Auteur Topic: zelf wie is de mol  (gelezen 3332 keer)

Offline hingislover

  • Forumlid
zelf wie is de mol
« Gepost op: 21-03-2005, 14:48:49 »
hoi hoi...

ik loop al tijden met de gedachten rond om gewoon een paar andere echte fans van wie isde mol die hier ook uit de buurt komen en dan zelf gewoon wie is de mol doen.. bv geowon een weekend. een keer dat lukt echt handig!!! 1 of 2 iemanden die de opdrachten verzint met lootjes doe je de mol uitkiezen... lukt zeker!! Ik woon in brabant in haaren bij oisterwijk dus wie komt er ook uit richting tilburg of den bosch of iemand die verder wil kan ook natuurlijk maar lijkt me handiger dat iedereen gewoon van zijn eigen streek pakt... nou ik denk dat we ongeveer 10/11 mensen voor een groep nodig hebben. en dan kan als het leuk is en zo nog meer weekenden organiseren en dan weer iemand anders of zo... das toch leuk??? nou reageer maar doeii

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2005, 15:21:04 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline hingislover

  • Forumlid
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2005, 15:58:37 »
ja maar ik bedoel het niet zo als hun... bij mij zijn er geen geluidsmannen en een regisseur... gewoon 11/12 mensen die 1 keer in de 3 maanden 1 van hun een wie isde mol uitzet... dus de opdrachten verzint. en dan via lootjes trekken we wie de mol voor die keer is, en dan de opdrachten spelen en dan bijvoorbeeld na 4 of 5 opdrachten een executie. en dan het aantal opdrachten wat mislukt is, zoveel kandidaten moeten er ook uit. Dit vind ik zelf wel goed bedacht want zo heb je EN dat je kan zien ofdat de mol goed zijn werk heeft gedaan en zo zijn beloning er voor krijgt door meer mensen eruit te werken EN dat niet iedereen als mol gaat spelen omdat de kans groter is als er meer opdrachten mislukken.. Dus wie wil???

Offline Jörgen Mol Fan

  • Forumlid
  • Dan doen ze het maar zonder MOL!
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2005, 16:53:43 »
He Molfans,

Ik ben dat neefje waar Arco (Mol Fan) het over heeft, en ik weet dat het echt heel erg leuk is om te doen. Meestal doe ik het in de omgeving van Rotterdam. Bij ons is het probleem alleen wel dat we amper budget hebben (meestal is de inleg €5,00 p.p., waar ook het prijzengeld van betaald wordt. Er is overigens bij ons ook nog een klein potje voor bijvoorbeeld eten en drinken). Het is in ieder geval iets wat absoluut aan te traden is!

Grtjs,

Jörgen Mol Fan

Offline hingislover

  • Forumlid
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2005, 17:00:27 »
ja idd dat lijkt mij dus ook maar ja niemand uit brabant reageert hier  ::ohno::


Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2005, 17:01:53 »
hey ik wil wel :) maar ben net pas thuis uit school..
dus laat maar iets weten als er meer duidelijk is
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline hingislover

  • Forumlid
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2005, 17:08:02 »
nou das al 1  ::trots:: we zijn wel met zijn tweeen.   Maar trouwens met respect voor de jongeren maar ik wil geen mensen van 12/13/14 eigeniljk wel toch minstens 17 of zo eigenlijk 

Offline hingislover

  • Forumlid
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2005, 17:13:18 »
nog andere mensen?

Offline Botje

  • Forumlid
Re: zelf wie is de mol
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2005, 21:57:13 »
Ja, nou heb je ze bang gemaakt denk ik  ;D

De enigen die interesse hadden waren namelijk 12/13/14   ::rofl::
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.