Auteur Topic: Fandag - hoe was het?  (gelezen 153863 keer)

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #220 Gepost op: 5-04-2005, 10:58:39 »
misschien zijn wij wel zo dol op Guikie, dat we foto's van hem blijven maken......  ;)
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #221 Gepost op: 5-04-2005, 11:18:40 »
misschien zijn wij wel zo dol op Guikie, dat we foto's van hem blijven maken......  ;)
::rofl::

Dat is ook zo!We all love Guikie.. ::bravo::
back again..

Offline Vamp_Victoria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #222 Gepost op: 5-04-2005, 12:46:48 »
HaaI

Ik vond het egt superrrr leuk man!! BEn met iedereen op de foto gegaan behalve Yvon..die had het te druk....Leuk gesprek met Lottie gehad...egt superzzz!!!
Ik ga volgend jaar weer ckers!!!

Kisses Vamp_Victoria
Vamp_Victoria

Offline Rianne87

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #223 Gepost op: 5-04-2005, 13:46:11 »
Een aantal van mijn foto's van de fandag zijn te vinden op www.picturetrail.com/Rianne_87

Offline WvdB

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #224 Gepost op: 5-04-2005, 14:12:40 »

Vond t ook helemaal super! Vond alle kandidaten erg leuk.
Nog samen met Marc Marie op de foto ::bravo::
Maar verder niet veel goede foto's gemaakt helaas. ik ben ook een beetje schijterig om t te doen hoor. als ik jullie foto's allemaal zie, knap gedaan hoor.
Maar nogmaals super gezellig, en goed geregeld organisatie!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #225 Gepost op: 5-04-2005, 14:32:59 »
ook nog wat fotootjes van mij








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #226 Gepost op: 5-04-2005, 14:36:00 »
Graag gedaan hoor :p

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #227 Gepost op: 5-04-2005, 15:20:43 »
Pfoe, dat duurde ff om het hele topic door te lezen ;D Eerst maar een paar reacties op jullie...

Annuh, sorry dat ik even heel irritant ga doen maarre...
Yvon deed haar best om zo veel mogelijk geld te krijgen voor de polaroids, met de 'dikke arm van Sander'.
het was de dikke arm van Gijs toch?
het door D**n en Elmar gemaakte T-shirt :) .
En hier vergeet je The Ovinie... :-X

Waar blijven trouwens de kwurgh-lottie-orgie foto's? :P
Tss, ongeduldig jij :P, iemand heeft wel eens tentamen (weet je HOE moeilijk en verschrikkelijk het was om gister de hele dag niet te forummen!) maarre sowieso kan dat niet eerder dan vrijdag worden, sorry, want dan kom ik pas weer in de buurt van eigen computer en kabeltje... Dus nog even geduld maar ze zijn iig wel erg leuk geworden voor zover op het schermpje te zien! ::ok::
Molcrazy had trouwens een camera zonder schermpje ??? :o :P meegenomen, ik vraag me nu sterk af of de foto's die ik daarmee gemaakt heb wel toonbaar zijn... :-[

Over alle andere foto's: supersupertof, ook dat ze al zo snel online staan! Had ook niet anders verwacht, maar blijft toch altijd leuk! Arco, jij kunt echt foto's maken zeg, super!
Eirc, zie je nu wel dat je wél heel erg leuk op foto's kunt staan ::jaja:: dat kun je toch gewoon niet meer ontkennen! :D Vond het trouwens ook met jou heel gezellig, en met Grace ook natuurlijk in de trein terug! Zo heb ik jullie mooi toch nog even kunnen zien, waar ik de rest van de dag niet echt aan toegekomen was. Ojee nu ben ik al aan mijn persoonlijke bedanklijst begonnen, nou dat worden er nog een hoop...
Han natuurlijk, echt SUPER meid dat je er was (miljoen duimpjes omhoog), ik had er zooo lang op gewacht en gehoopt je eens te zien en eindelijk ging dat eens in vervulling! Meen ik echt en je was eigenlijk precies zoals ik verwachtte! :D (=positief hoor ;))
Compuart en Lorelei, ben jullie eeuwig dankbaar... ::bravo:: ::ok::
Guikie, je bent me erg meegevallen ;D, echt leuk dat je er was, ook bij het eten nog, en dat ik je toen ook wat uitgebreider gesproken heb!
Daisy, ook van jou superleuk dat ik je nu eens gezien heb! Enne graag gedaan hoor, dat ik de trein niet heb laten ontsporen :P oja en de taart was lekker!
Annuh en Heinz, leuk dat ik met jullie ook op de foto mocht ;D, heb jullie maar kort gesproken maar ik zie jullie vast nog wel weer een volgende keer!
Feeks, super hoe je de kassa geleid hebt, ik vond het erg leuk dat ik daar ook mocht zitten aan het begin, en bedankt voor alles!
Jeroen, ik heb je geloof ik geen gedag meer gezegd uiteindelijk :-[, sorry! Maar ik zie je toch snel weer :D
Robbie, ook leuk jou even gesproken te hebben, ja euh ik had wel niet echt iets te melden maar ik vond het gewoon wel heel leuk dat jij er ook was!
Jos, van jou vond ik dat ook leuk, en ik twijfel er niet aan dat jij er het ook super naar je zin gehad hebt.
Dionysos, ja, ik vond het ook leuk jou weer eens te zien ja! En als ik tegen mn studiegenoten zeg dat jij er was, kennen ze tenminste nog iemand ;D.
Julia, ook echt onwijs leuk dat jij er was en ben heel blij te horen dat het goed met jou en Rick gaat!
Mapel natuurlijk ook bedankt voor alles! Sorry dat ik deze keer zo weinig meegeholpen heb :-[, en nog bewust ook, en dan wel bijna 'illegaal' mee ben gaan eten, zo met alle wél actieve helpers ::).
Lodewijk ook leuk jouw gezicht eens gezien te hebben!
Pff deze lijst is onbegonnen werk... Ben zeker weten nog mensen vergeten! Maar verder toch ook bovendien tegen mijn 7 persoonlijk favoriete forummers (weten jullie zelf wel denk ik :)), jullie aanwezigheid was voor mij natuurlijk het belangrijkst, daarom superbedankt dat jullie er waren, hopelijk tot snel, en ben erg blij dat ik jullie allemaal geknuffeld en/of drie zoenen gegeven heb ;) :-* ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 15:22:41 door Annemieke »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #228 Gepost op: 5-04-2005, 15:21:43 »
Okee, dat was de persoonlijke bedanklijst... Wat kan ik nog toevoegen aan alle enthousiaste reacties over zondag?! Misschien zegt het genoeg dat ik gisteren nog de hele dag dolgelukkig ben geweest, en ik had dan wel tentamen maar daar dacht ik totaal niet aan - ik kwam aan op de uni met zo'n idee van 'hm, ik geloof dat ik voor een tentamen kom...' ;) Vandaag ook nog steeds dolgelukkig dat het zo superfantastisch (=mijn nieuwe stopwoordje geworden geloof ik :-X) was, dat zal wel nog een tijdje duren voordat dat weggeëbd is ::trots::. Het stralende weer maakte het helemaal af; ik was zelfs verbrand aan het eind van de dag! Ja en natuurlijk ook super(fant... :-X) van Angela en de betreffende kandi's dat ze er waren ::ok::, vooral Sander en (uiteraard) Prince blijven toch mijn alltime-favorieten! ::bravo:: En een van mijn grote hoogtepunten was dat Prince mij zowaar nog kende van drie jaar geleden!! :D ::tandpastasmiley:: Hehe, toen heb ik dan ook wel de hele dag om hem heen gedarteld, maar toch...

Oja en wat ik ook wel héél erg fantastisch vind, is om nu te lezen dat @miesh mijn hyperheid over de fandag begrijpt...! :D :D WAUW.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #229 Gepost op: 5-04-2005, 15:42:22 »
Citaat
Guikie, je bent me erg meegevallen ;D , echt leuk dat je er was, ook bij het eten nog, en dat ik je toen ook wat uitgebreider gesproken heb!

Ik vond het ook leuk jou te zien. :D En ik ben blij dat ik ben meegevallen, je had blijkbaar toch een ander beeld van mij  ::jaja::  ???
« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 15:52:53 door Guikie »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #230 Gepost op: 5-04-2005, 16:05:40 »
Ik vond het ook leuk jou te zien. :D En ik ben blij dat ik ben meegevallen, je had blijkbaar toch een ander beeld van mij  ::jaja::  ???
Mooi dat jij dat ook leuk vond :). Ja, nouja, ik hou niet zo van relaxhoek en wat daar op lijkt enzo he... ::) :-X


Khoop trouwens dat ik niemand al te veel overdonderd of omvergewalst heb met mijn overdreven enthousiasme... :-X

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #231 Gepost op: 5-04-2005, 16:21:04 »
Robbie, ook leuk jou even gesproken te hebben, ja euh ik had wel niet echt iets te melden maar ik vond het gewoon wel heel leuk dat jij er ook was!
Haha, ja idem voor mij. Ik weet meestal toch niet goed wat zeggen.  :-[

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #232 Gepost op: 5-04-2005, 16:30:59 »
Mooi dat jij dat ook leuk vond :). Ja, nouja, ik hou niet zo van relaxhoek en wat daar op lijkt enzo he... ::) :-X

Je houdt niet van spammen  :D, dat snap ik...  ::jaja::, maar achter de spammer kan altijd een ander persoon zitten  ::jaja::

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #233 Gepost op: 5-04-2005, 16:34:12 »
De fandag was SUPERFANTASTISCHGEWELDIG!!!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Phil en ik hebben ons ontzettend vermaakt, hulde en zeer veel dank aan Crew en actievelingen en andere forummers die hebben meegeholpen  ::bravo:: ::bravo:: :-* :)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #234 Gepost op: 5-04-2005, 16:36:36 »
Je houdt niet van spammen  :D, dat snap ik...  ::jaja::, maar achter de spammer kan altijd een ander persoon zitten  ::jaja::
Daarom hou ik ook zo veel van irl-meetings zoals fandagen! :D (miljoen duimpjes omhoog daarvoor ;D)

Haha, ja idem voor mij. Ik weet meestal toch niet goed wat zeggen.  :-[  
Nou, dat vond ik best meevallen hoor :) (maarja, ik ben Roeland natuurlijk ook niet :P)

De fandag was SUPERFANTASTISCHGEWELDIG!!! 
Cadfael, wie was jij? ???

Ook Lola heb ik trouwens vreemd genoeg gemist... :-\\ Fotootje waar je op staat?

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #235 Gepost op: 5-04-2005, 16:43:49 »

Cadfael, wie was jij? ???

Ook Lola heb ik trouwens vreemd genoeg gemist... :-\\ Fotootje waar je op staat?

Heb jou wel gezien Annemieke, hihi  ;) maar ik dacht, ach die kent me toch niet haha, dus heb je niet aangesproken  :-\\ sorry
btw had wél m'n naambordje op hoor!  ::jaja::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #236 Gepost op: 5-04-2005, 16:46:49 »
Verdorie ja natuurlijk ken ik jou wel (als forummer)! ::jaja:: Ik wacht wel tot je op een foto verschijnt... (zeg je het er dan wel even bij?)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #237 Gepost op: 5-04-2005, 16:50:33 »
Ook Lola heb ik trouwens vreemd genoeg gemist... :-\\ Fotootje waar je op staat?

Fotootje op blz 5 in mijn post met haar duim omhoog. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #238 Gepost op: 5-04-2005, 16:53:21 »
Fotootje op blz 5 in mijn post met haar duim omhoog. ;D

Die foto van Loneley Grace is leuk  :D, alleen dat ik dan in de verte sta  ::ohno::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #239 Gepost op: 5-04-2005, 16:58:18 »
Die foto van Loneley Grace is leuk  :D, alleen dat ik dan in de verte sta  ::ohno::



Ik had het echt heeeeel erg naar mijn zin  ::rofl:: hehe...




En.....Lola gezien! Eindelijk!  ::ok::  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 17:01:53 door Grace »
That's all