Auteur Topic: mol in 2005!  (gelezen 5178 keer)

Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
mol in 2005!
« Gepost op: 15-09-2003, 16:47:57 »
Ik heb van iemand gehoord dat Wie is de mol.... niet in 2004 weer vederd gaat, maar in 2005!! Ze slaan een seizoen over. Dit stond in de veronica gids ofzow, bij een stukje over Angela Groothuizen.
Heeft iemand dat stukje???¿¿¿
Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
Re:mol in 2005!
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2003, 16:50:37 »
ik heb em gevonden op www.lagroothuizen.nl

WIE IS DE MOL? SLAAT SEIZOEN OVER
Het AVRO-programma Wie is de Mol? van Angela Groothuizen zal dit jaar niet meer op de buis te zien zijn. Waarschijnlijk keert de show pas in seizoen 2003/04 weer terug. 

De nieuwe serie zal eventueel pas begin 2005 worden uitgezonden, aangezien Angela dit seizoen te druk is met een aantal nieuwe programma's voor de AVRO. Zo gaat ze bijvoorbeeld vanaf oktober Gezondheidsplein presenteren.

Wie is de Mol? trok gemiddeld 950.000 kijkers en werd tweemaal genomineerd voor de TeleVizier-ring.

 Wanneer er nieuws is over "Wie is de mol?", kun je dat natuurlijk altijd terug vinden op de officiële website van "Wie is de mol?" of op dé Wie is de mol?-fansite onder de fansites: www.wieisdemol.com. In ieder geval willen alle makers van het programma iedereen weer hartelijk bedanken voor het kijken en meespelen met "Wie is de Mol?" van dit seizoen.

Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mol in 2005!
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2003, 19:18:21 »
zojuist gehoord in rtl boulevard dat angela een nieuwe serie wie is de mol gaat maken !!!!
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mol in 2005!
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2003, 19:21:07 »
He heb ik net en niuwe topic geopend omdat ik alleen maar na de bovenste topics keek (staan vast zeker).
Pff, Te lang de site niet bezocht maar in ieder geval goed nieuws.
at your service

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: mol in 2005!
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2003, 17:28:55 »
SUPERGEWELDIG NATUURLIJK!!!!!!
DE MOL IS HET PROGRAMMA DER PROGRAMMA'S!
2024: wie is de Mol?

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: mol in 2005!
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2004, 17:37:16 »

Kunnen we ons straks ook weer inschrijven om mee te doen met de POOL.
Vond dat erg leuk de vorige jaren.  ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mol in 2005!
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2004, 22:13:01 »
Tuurlijk komt er weer 'n pool!  ::ok::  De start daarvan zal uitgebreid hier op 't forum en op de rest van de site worden aangekondigd, dus je kunt 't t.z.t. echt niet missen!  ;)