Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85114 keer)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #220 Gepost op: 19-10-2003, 23:11:20 »
nee hoor, ik ben het wel met je eens
maar ik denk niet dat we nu, terwijl er nog helemaal niks vaststaat zoiets moeten gaan doen. dan hebben we straks een x bedrag bij elkaar weten te krijgen voor de AVRO en blijkt widm gewoon door te gaan, of blijkt dat geld niet eens het grootste probleem was.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #221 Gepost op: 19-10-2003, 23:14:38 »
nee hoor, ik ben het wel met je eens
gelukkig ;)

maar ik denk niet dat we nu, terwijl er nog helemaal niks vaststaat zoiets moeten gaan doen.
nee idd das waar, magoed, tis dus zaak tegen die tijd dit topic weer op te graven! ;)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #222 Gepost op: 19-10-2003, 23:25:31 »
Is goed

maar wat ik er wel even bij wil zeggen:
het lijkt nu misschien alsof het alleen maar om een gerucht gaat, dat klopt niet helemaal, want mn vader was er heel duidelijk over dat er gewoon waarschijnlijk geen nieuwe wie is de mol serie meer komt! Waarom dit zo is, en wanneer de avro het bekend gaat maken weten we niet, maar ik bereid alle fans vast voor op een grote teleurstelling

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #223 Gepost op: 19-10-2003, 23:29:52 »
Zou heeeeel sjammer zijn! :(

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #224 Gepost op: 20-10-2003, 03:42:04 »
Nou, erg jammer hoor. :( Aan ons heeft het niet gelegen. Wij hebben massaal gekeken.
Maar goed, dan gaan we gezellig verder met Expeditie Robinson en Planet Race. Niet bij de pakken neer zitten hoor.

De PlanetRace start op 1 november.  Zes kandidaten(avonturiers) gaan de hele wereld rond en moeten zo snel mogelijk naar bepaalde locaties(checkpoints) afreizen. Het is aan de kijker/internetter om te die checkpoints te vinden. Het unieke van dit leuke programma is dat het bijna life is en dat je als kijker de kandidaten echt kunt helpen! :D Bij WIDM werd de serie opgenomen en maanden later kregen we het te zien. Bij PlanetRace eindigt een ettape op vrijdag en dinsdag is de uitzending al. De makers vertelden ons dat het soms een boel inspanning vergt. Maar het is wel leuk.
 8)

Dus gelukkig komen er nog leuke programma's. :) Maar het blijft natuurlijk wel jammer van WIDM...  ::)
« Laatst bewerkt op: 20-10-2003, 03:43:36 door Malcolm »

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #225 Gepost op: 20-10-2003, 09:12:10 »
Bij ons in Vlaanderen was het al afgelopen, dat jullie er nog mee doorgingen was m'n enige troost... Dubbel jammer dus als dat niet meer het geval zou zijn! Expeditie Robinson vind ik wel een prima vervanger. Alleen spijtig dat wij telkens pas donderdag de aflevering te zien krijgen, die in Nederland al op zondag kwam. Ik moet bijgevolg goed opletten dat ik niet te snel op het forum van ER ga kijken, anders is de lol er ook meteen af...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #226 Gepost op: 20-10-2003, 09:41:42 »
Als het serieus is ga ik in Hongerstaking.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #227 Gepost op: 20-10-2003, 11:25:45 »
Anders gaan we toch gewoon net doen alsof...

Ik denk namelijk dat Petra de mol is! Echt, je hoort of ziet er niet in de afleveringen, en dat vindt ik nujuist zo verdacht aan haar...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #228 Gepost op: 20-10-2003, 11:32:50 »
Jammer...



Maar aan de andere kant... ik vond seizoen 3 het ultieme seizoen, 4 viel toch wat tegen...misschien is het beter de herinneringen in stand te houden dan nog een (misschien nog wel teleurstellender) seizoen..
No Milk today???

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #229 Gepost op: 20-10-2003, 11:32:51 »
Nee joh niet Petra maar Peter is de mol, zag je niet hoe verdacht ie deed met dat trein-spel?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #230 Gepost op: 20-10-2003, 11:38:24 »
wat een rotnieuws.....me aller-alller- lievelingsprogramma ooit. tijd voor de huilsmilies:


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #231 Gepost op: 20-10-2003, 11:47:34 »
Ik hoop maar dat dit de commericiele omroepen het dan maar gaan overnemen, desnoods weer zo'n mailactie als pasgeleden nog voor 'Fort Boyard' is begonnen. Wie is de mol is een gweldig programma, bij de commercielen zal het nog veel meer kijkers trekken, omdat die veel meer reclame maken (en over het algemeen scoren amusementprogramma's daar beter), nu naar het floppen van de ene naar de andere Endemolproductie moeten ze maar eens hard gaan nadenken om topformules als 'WIDM' 'Fort Boyard' en 'Duel over de grens' over te nemen. 

Natuurlijk liever op de publieke, maar ook liever wel een nieuwe molserie dan niet.

Ik vind het ook erg makkelijk om te zeggen: 'Maar we hebben Expeditie Robinson en Planet Race nog als goede vervangers' Totaal niet te vergelijken met elkaar.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #232 Gepost op: 20-10-2003, 12:49:14 »
Ik wil helemaal geen vervangers....!!!
Hoezo kan de VRT niet samen met de Avro een nieuwe molserie maken?
Dat doen toch ook met Tien voor Taal en Flikken...

Nog beter... 10 voor taal van de buis en meer de mol!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #233 Gepost op: 20-10-2003, 14:36:56 »
Dopey heeft gelijk. Jammergenoeg keek Angela Groothuizen mij op 25 mei aan met een gezicht als een oorwurm, toen ik namens een paar forummers met dat idee kwam.

Maken we toch zeker zelf een mol-achtig spel? ::)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #234 Gepost op: 20-10-2003, 14:39:20 »
Dopey heeft gelijk. Jammergenoeg keek Angela Groothuizen mij op 25 mei aan met een gezicht als een oorwurm, toen ik namens een paar forummers met dat idee kwam.



.....dat kwam niet door je voorstel jos.  :P ;D  (tja, sorry open deurtje hier he)  ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #235 Gepost op: 20-10-2003, 14:40:01 »
Zie CMC forum bodejosm43?? ;D

Wel jammer dat 't niet meer terug komt, zal 't wel missen :'(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #236 Gepost op: 20-10-2003, 15:03:41 »
Open deuren genoeg, hier op het forum.

[Vertaalmodus aan]aan ons heeft het niet gelegen[/vertaalmodus uit]

WIJ hoeven ons in ieder geval niet kapot te vervelen. Nu alleen nog een goede en gulle sponsor vinden. Dan kunnen we CMC en CSC ook eens ECHT uit gaan voeren. Hoewel: dat hebben enkelen, waaronder ikzelf op 20 september al gedaan. Wat ontzettend leuk was om aan mee te mogen doen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #237 Gepost op: 20-10-2003, 16:25:32 »
Aan de andere kant hebben ze het zelf ook een beetje verpest, het is zo'n duur programma en het hele concept is prachtig, maar afgelopen jaar zaten er wel heel veel duffe opdrachten bij, zoals liedjes zingen en de stal schoonmaken. Dat trekt ook niet echt kijkers natuurlijk. (ze kunnen in dat geval nog veel leren van CMC, maar genoeg daarover nu)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #238 Gepost op: 21-10-2003, 16:19:10 »
dit nieuws maakt mijn dag natuurlijk niet goed....... :'( :'(
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #239 Gepost op: 21-10-2003, 17:00:19 »
Het concept wordt nu door Woestijnvis waarschijnlijk gewoon aan een andere (publieke) omroep verkocht.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”