Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85098 keer)

Offline gj

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mol in 2004!
« Gepost op: 4-05-2003, 16:20:08 »
Natuurlijk willen wij als WIDM-fanaten dat er volgend jaar een nieuwe serie komt. De kijkcijfers zijn niet bemoedigend  :'( te noemen en daarom moeten we nu snel in actie komen. De AVRO zal namelijk nog voor het einde van dit seizoen moeten beslissen of ze nogmaals een serie gaan maken (zoals ze altijd doen aan het einde van een seizoen)

Om de AVRO te helpen dit topic. Beschrijf in 1 zin waarom de mol HET programma is voor jou. Over een aantal weken kunnen we al deze zinnen dan aan de AVRO gaan mailen om zo ons standpunt kracht bij te zetten!


Edit: topictitel terug moeten zetten - Han13





« Laatst bewerkt op: 30-10-2003, 17:42:30 door Han13 »

Offline _Sabine_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #1 Gepost op: 4-05-2003, 16:58:50 »
WIDM is het enige programma van de Nederlandse televisie wat niet verveelt na een paar keer kijken, het is spannend en er zitten ontzettend goede opdrachten in!

Wij zijn fan!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #2 Gepost op: 4-05-2003, 17:12:56 »
In de huiskamer was al 'n kleine actie gestart om zo veel mogelijk forummers zover te krijgen om dezelfde handtekening (signature) te laten nemen (Iets in de trant van: 'Wij willen WIDM 5 in 2004!!!') om de Avro te laten zien dat we heel graag nog 'n 5de serie willen. Dus ik hoop dat velen ons voorbeeld volgen en dan maar hopen dat 't effect zal hebben.  :)

En waarom WIDM HET programma voor mij is? Nou ja, dat is natuurlijk omdat WIDM gewoon 't meest geweldige, meest spannende, meest gezellige, meest verslavende, meest tot denken aanzettende, en meest interactieve (en dat komt natuurlijk door dit forum!  ;) ) tv-programma ooit is!  :D







« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 17:14:05 door Han13 »

maapie

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #3 Gepost op: 4-05-2003, 19:17:50 »
Wie is de mol is gewoon geweldig, goed in elkaar gezet, heel erg spannend en mysterieus. Het is gewoon super! ER MOET GEWOON EEN 5e SERIE!! WIDM is super!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #4 Gepost op: 4-05-2003, 19:28:42 »
WIDM is het enige programma op de Nederlandse tv dat dusdanig spannend is dat kijkers zo gek worden dat ze de videoband tot in de seconde analyseren, achtergrondmuziekjes achteruitdraaien, complottheorieen zien waar ze wellicht niet zijn, tot ver over middernacht op internet zitten en de hele geschiedenis van de Titanic gaan herlezen (wellicht voor niks, maar nu weet ik alles over Molly Brown). Daarnaast gaat het programma over normale mensen die op een gezonde manier als helden worden vereerd  ;D

Dus... volgend jaar weer (anders januari 2005 ook prima.)







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 23:03:38 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #5 Gepost op: 4-05-2003, 19:31:55 »
ER MOET GEWOON EEN 5e SERIE!
Maapie, volgens mij wil jij dat alleen maar, omdat je hoopt dat George dan weer een dagje langskomt!  ;)

Ruud







Goede jacht!

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #6 Gepost op: 4-05-2003, 20:05:10 »
WIDM in 2004 , dan hoef ik voorlopig nog niet af te kicken !







Wij willen WIDM in 2004 !

maapie

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #7 Gepost op: 4-05-2003, 20:18:37 »
Maapie, volgens mij wil jij dat alleen maar, omdat je hoopt dat George dan weer een dagje langskomt!  ;)

Ruud
haha je hebt me door  ;)
maar niet alleen daarom hoor! wie is de mol is gewoon super!








maapie

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #8 Gepost op: 4-05-2003, 20:20:24 »
:
wellicht voor niks, maar nu weet ik alles over Molly Brown).
haha nou altijd handig toch? hou er een spreekbeurt/werkstuk over!








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Mol in 2004!
« Reactie #9 Gepost op: 4-05-2003, 22:02:03 »
Kom mollenvangers...Kijk es even kritisch...Deze reeks is toch een grote flop..!!! Line-dancen, liedjes zingen in de camper...Karaoke...Ik ga op reis en neem mee spelletjes....Oprotpremies en onzinnge vrijstellingen waardoor geen exits...
Dan vergeef ik hun blindemannetje zoek de boom-spel...
Ja, voor mij hoeft een vijfde reeks ff niet meer.
En dan heb ik het niet eens over de casting van de kandi's...
Oja en de montage, waardoor de mol vangen gewoon een kwestie word van gokken  :-X








« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 22:03:55 door blackmollie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #10 Gepost op: 4-05-2003, 22:11:50 »
Nou ja Blackmollie. Ieder z'n eigen mening zal ik maar zeggen. Ik vind deze serie namelijk wel leuk. Oke, niet zo geweldig als vorig jaar, maar ik had ook niet verwacht dat George nog geevenaard kon worden. Ook vind ik 't juist zo leuk dat eenvoudige opdrachten ook tot aardig wat verwikkelingen kunnen zorgen en ook interessant zijn om naar te kijken.

Iedere serie is natuurlijk weer anders en dat komt door heel veel aspecten: de karakters van de kandi's, 't gekozen land, de verzonnen opdrachten..... Maar dit is juist wat WIDM wat mij betrefd ook leuk maakt. Iedere serie is weer compleet anders dan de vorige en ik vind tot nu toe dat alle series wel zo hun charme hebben gehad...hoe verschillend ze ook waren.  :) Je kunt ook niet verwachten dat iedere serie dezelfde is, alleen al door de verschillende karakters van de kandi's.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #11 Gepost op: 4-05-2003, 22:45:14 »
Wie is de Mol is een geweldig programma om veel mensen een hele tijd bezig te houden, Zie dit forum, waar dagelijks kei veel mensen bezig zijn met theorieen die al dan niet kloppen over de identiteit van de Mol en de opdrachten, het is een spannend programma en ik ben er absoluut niet goed in, want ik kies altijd de verkeerde als Mol, maar dat mag jullie er niet van weerhouden om een nieuwe serie te maken, gewoon doen!!!

(ja dit was 1 zin!!) ;)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol in 2004!
« Reactie #12 Gepost op: 4-05-2003, 22:49:58 »
Het is gewoon het beste programma op de Nederlandse televisie.  Ja, ook deze serie weer ja.

Wat mankeert er nou in hemelsnaam weer aan de opdrachten? En de montage was altijd al zo, 't is ook niet leuk als we na 2 afleveringen allemaal al weten wie de mol is.

Dus: WIDM 5 moet er komen. (Hoeft van mij overigens niet perse in 2004, misschien is de crew toe aan een sabbatical, zoals ik tussen de regels door uit Angela's interviews lees). Maar wel snel!!!  ;D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol in 2004!
« Reactie #13 Gepost op: 5-05-2003, 12:08:21 »
De opdrachten zijn niet super, maar dat heeft ook gelegen aan enkele foutberekeningen met de locatie en opdrachten die niet door konden gaan. Daarbij is er met de 'casting' niets mis mee. Van mij hadden er wel wat jongere mensen bij gemogen (rond 20 jaar) en wat mooie vrouwen bij gestopt mogen worden alla Shadia/Sandra  ;), maar de casting is wel goed. Ze hebben echt 10 verschillende soorten mensen gevonden, die allemaal verschillen in 'klasse', leeftijd, afkomst, beroep, hobbys etc. etc.

Volgend jaar weer een zonnige locatie (dat maakt het allemaal net wat vrolijker) en dan komt het weer helemaal goed en nu iedereen sign aanpassen!








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #14 Gepost op: 5-05-2003, 12:14:22 »
Wie is de mol 5 mag er zeker komen,maar wel op Zondag na het programma van 20.50 zo rond 21.40.

De mol is..

Z(onnigland)O(nspannend)N(adenkend)D(oen)A(ngela)G(gezellig)







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 12:15:53 door Pierce Brosnan »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol in 2004!
« Reactie #15 Gepost op: 5-05-2003, 12:16:08 »
WIDM mag gewoon niet van de buis verdwijnen! Ik kijk het al va de 1e mol en het is gewoon een ontzettend goed programma :D  Er is geen ander programma die je echt zo de hele week bezig houdt. Kijken, weer opnieuw kijken, op internet zoeken enz. Ik vind het hardstikke leuk om ook mee te zoeken en ik zou het zeker missen als er geen mol meer komt :-\ :-[ :'(







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol in 2004!
« Reactie #16 Gepost op: 5-05-2003, 12:21:35 »
Natuurlijk moet de mol weer terugkomen.
Hoewel ik daarmee wel mijn huwelijk op het spel zet. Als ik nu (te)veel er mee bezig ben zeg ik gewoon met een heel zielig snoetje:
Maar *snif* dit is de allerallerallerlaatste serie.....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline marieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #17 Gepost op: 5-05-2003, 12:36:32 »
mol is mijn idool!!








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol in 2004!
« Reactie #18 Gepost op: 5-05-2003, 12:50:06 »
Er moet absoluut een 5e reeks komen! Ik ben vanaf het allerbegin verslaafd aan de Mol en kan echt niet meer zonder!! Als de mol niet op tv is, voel ik me net een junk die zijn shot niet mag nemen!  :-[

Dus: volgend jaar MOET er een nieuwe mol komen hoor!!!







I got that tunnel vision going through my  head

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Mol in 2004!
« Reactie #19 Gepost op: 5-05-2003, 15:05:08 »
De mol is gewoon het beste programma van de Nederlandse televisie en daarom moet de AVRO ermee doorgaan, zij het niet elk jaar dan elke 2 jaar om het extra spannend te houden.







we're back :(