Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 94991 keer)

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #220 Gepost op: 9-03-2006, 09:03:30 »
En er is al weer 'activiteit' rondom de nieuwe serie. Wat zou dat betekenen? Ik hoop dat ze de volgende serie niet weer met BN'ers gaan doen. Zou je je misschien al aan kunnen melden ;D ;)

Ik hoorde Jeroen Kijk in de Vegte (schrijf je dat zo?) maandagavond in RTL Boulevard zeggen dat de AVRO al actief op zoek zou zijn naar kandidaten en dat het nieuwe seizoen in juni opgenomen zou worden. Het feit dat juist hij dat weet te melden, duidt erop dat het wel weer om een seizoen met BN'ers zal gaan.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #221 Gepost op: 9-03-2006, 09:58:28 »
Ja, maar er zat een hint in wat hij zei. Hij had het eerder ook al gezegd, ik bracht het nu in verband met wat hij ervoor zei. Even in mijn woorden: er gebeurt iets wat nog nooit eerder is vertoond in widm en de kans is 50% dat de mol een vrouw is. Dat is niet zomaar een opmerking om de uitspraak 'het zal wel een man zijn want we hebben nu 2x een vrouw gehad' te ontkrachten, er zit volgens mij meer in. En omdat het vorige keer niet is opgepikt zei hij het nu weer.

Of hioj zet bewust mensen op het verkeerde been. Velen gaan ervan uit dat de kans groot is dat het nu een man is. Als hij zo benadrukt dat het 50% kans een vrouw is, ga je toch denken van: jaha, zou het dan toch weer... Terwijl het misschien toch gewoon een man is.

Ach ja, weet je, achteraf weet je pas wat ie nou echt bedoelt. En das misschien maar beter ook  ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #222 Gepost op: 9-03-2006, 10:02:33 »
Hij zei niet zo heel veel over WIDM hoor, alleen dat er iets heel speciaals gebeurd in de 1e aflevering

Niet zo heel veel??  ::oink:: ::oink::

iets heel speciaals waar de die-hard fans van van huns stoel vallen vind ik nogal wat hooor. Kreeg gelijk weer de kriebels  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #223 Gepost op: 9-03-2006, 11:05:10 »
Misschien is Angela de Mol wel  :P

Maar over die 50% kans... Het kan een hint zijn, maar ik denk het niet. Er wordt natuurlijk in elk interview nu wel gevraagd om een tipje van de molsluier op te lichten. En dit is het enige wat je kan zeggen zonder iets te verraden. Dus hij doet of het een hint is, maar eigenlijk kom je er geen stap verder mee.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #224 Gepost op: 9-03-2006, 11:46:59 »
Ik moet het nog even nakijken, maar volgens mij zei hij er nadrukkelijk bij "dit is een hint".
The British are not impressed.

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #225 Gepost op: 9-03-2006, 12:04:40 »
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #226 Gepost op: 9-03-2006, 12:07:12 »
Ik heb het net even terug gekeken en de presentator vraagt of hij een tipje van de sluier kan oplichten nadat karel zei dat er in afl 1 iets gaat gebeuren dat nog nooit eerder is gebeurd. Dan zegt karel: "oke wie is de mol" (als in: ik ga nu verklappen wie de mol is, als grapje natuurlijk). Dan zegt hij: "50% kans dat het een vrouw is" (vul aan: en dus ook 50% kans dat het een man is). M.a.w. we weten nog niks. Ik denk idd ook dat dit zijn standaard "grapje" is als hem gevraagd wordt om iets over de serie te zeggen.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #227 Gepost op: 9-03-2006, 12:27:57 »
Het zou toch lachen zijn, mocht blijken dat het hele afscheid van Angela een groot, vooropgezet plan van de AVRO was, om haar te kunnen toevoegen in de eerste aflevering, als kandidaat?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #228 Gepost op: 9-03-2006, 12:44:22 »
Het zou toch lachen zijn, mocht blijken dat het hele afscheid van Angela een groot, vooropgezet plan van de AVRO was, om haar te kunnen toevoegen in de eerste aflevering, als kandidaat?

 ::oink:: Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Zou wel ultiem zijn inderdaad. En zal heel wat die-hard fans van hun stoel doen vallen, zoals Karel voorspelt. En dat zij dan de mol blijkt te zijn  ;)

Ben erg benieuwd.  ;D

Overigens is wel bekend dat Angela als stewardees in de 1e aflevering zit. En ook bij het inckekken een rol speelt.
Ben zeer benieuwd!!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #229 Gepost op: 9-03-2006, 12:57:38 »
Ik ben blij dat we Angela kunnen zien.

Maar als ze kandidaat zou zijn (wat ze denk ik niet is) zou ze wel niet de Mol wezen  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #230 Gepost op: 9-03-2006, 13:19:39 »
Ik ben blij dat we Angela kunnen zien.

Maar als ze kandidaat zou zijn (wat ze denk ik niet is) zou ze wel niet de Mol wezen  :P

Ik denk het eigenlijk ook niet, gezien ze ooit eens heeft gezegd niet de mol te willen spelen.
Maar ja, niets is wat het lijkt dat bhet is wat het ooit geweest had moeten zijn wat het lijkt, is het niet?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #231 Gepost op: 9-03-2006, 13:40:56 »
Als Angela al meedoet als kandidaat (wat me uiterst onwaarschijnlijk lijkt) dan zal ze zeker de mol zijn. Zij kan immers nooit als onwetende kandidaat aan het programma meedoen. Ze is vijf keer zeer nauw betrokken geweest bij het programma en kent dus alle trucjes om de mol in het geheim te instrueren. Het lijkt me voor de makers van het programma ondoenlijk om de mol aan te sturen terwijl Angela ze als kandidaat op de vingers kijkt.

Ik denk dus dat Angela alleen uit nostalgische overwegingen in aflevering 1 ten tonele wordt gevoerd. Jammer want de mol en Angela horen bij elkaar!  :(
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #232 Gepost op: 9-03-2006, 14:07:11 »
Misschien komt niet alleen Angela, maar ook alle oud-mollen in deze serie even terug voor een gastrol?  Zou ik wel een goeie grap vinden.  ;D ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #233 Gepost op: 9-03-2006, 14:13:03 »
Misschien is de eerste opdracht wel een seksopdracht!

Eerste opdracht: "Verdeel je in 3 groepen; 5 mensen die graag ontvangen, 3 mensen die graag geven, en 2 mensen die goed zijn met hun mond."

Nu begrijp ik ook die opmerking op Richard's website over Geert, hij wordt natuurlijk gewoon bij Geert ingedeeld bij deze opdracht. Misschien voor een bedrag van 100.000 euro per setje. :)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #234 Gepost op: 9-03-2006, 14:17:57 »
Misschien is de eerste opdracht wel een seksopdracht!

Eerste opdracht: "Verdeel je in 3 groepen; 5 mensen die graag ontvangen, 3 mensen die graag geven, en 2 mensen die goed zijn met hun mond."

Nu begrijp ik ook die opmerking op Richard's website over Geert, hij wordt natuurlijk gewoon bij Geert ingedeeld bij deze opdracht. Misschien voor een bedrag van 100.000 euro per setje. :)
??? ::niet-ok::

Zelf denk ik dat het gaat om de whisky en wodka etc. Ze worden ten dronken gevoerd en daarna moeten ze over een brug lopen en dan een memory-spel doen...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #235 Gepost op: 9-03-2006, 14:29:38 »
Misschien is de eerste opdracht wel een seksopdracht!

Eerste opdracht: "Verdeel je in 3 groepen; 5 mensen die graag ontvangen, 3 mensen die graag geven, en 2 mensen die goed zijn met hun mond."

Nu begrijp ik ook die opmerking op Richard's website over Geert, hij wordt natuurlijk gewoon bij Geert ingedeeld bij deze opdracht. Misschien voor een bedrag van 100.000 euro per setje. :)

heel flauw... ::niet-ok::

iets wat nog nooit eerder gebeurt is... ik denk toch dat ze iets met de mol gedaan hebben. Misschien toch wel twee mollen, één man en één vrouw (vandaar 50%). En dat ze het niet van mekaar weten. Of wat ik dacht toen ik het net zag in de herhaling, misschien gaat er iets mis en wordt de mol al duidelijk (maar dat lijkt me errug onlogisch). Of een doorgeef-mol... Oh nee het was alleen in de eerste aflevering.
Aaaahhhh... Ik draai door! ???
Tell me what your telescope says

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #236 Gepost op: 9-03-2006, 14:39:46 »
en de wereld draait ook door :D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #237 Gepost op: 9-03-2006, 14:43:08 »
??? ::niet-ok::

Zelf denk ik dat het gaat om de whisky en wodka etc. Ze worden ten dronken gevoerd en daarna moeten ze over een brug lopen en dan een memory-spel doen...

een dronken mol? link!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #238 Gepost op: 9-03-2006, 14:46:06 »
ik zou ut niet weten....
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #239 Gepost op: 9-03-2006, 14:57:31 »
Misschien is de eerste opdracht wel een seksopdracht!

Eerste opdracht: "Verdeel je in 3 groepen; 5 mensen die graag ontvangen, 3 mensen die graag geven, en 2 mensen die goed zijn met hun mond."

Nu begrijp ik ook die opmerking op Richard's website over Geert, hij wordt natuurlijk gewoon bij Geert ingedeeld bij deze opdracht. Misschien voor een bedrag van 100.000 euro per setje. :)

Slaat natuurlijk nergens op dit  ::niet-ok::

Maar goed even terzake. Ben erg benieuwd wat er zo speciaal gaat worden.
We gaan het beleven over 1 dag en 5 uurtjes  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in