Poll

van wie denken jullie dat dit gezicht is?

toine
7 (29.2%)
roderick
11 (45.8%)
peggy
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Aanwijzingen op wieisdemol.nl  (gelezen 145419 keer)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #520 Gepost op: 6-05-2006, 18:39:09 »
( -----Ik heb het toevallig net op Roderick is (niet) de mol ook geplaatst, heel vreemd inderdaad!--)

Ik heb net de test gemaakt op de .nl site en tot mijn grote schrik waren de vragen wat dubieus:

ik kan niet copy-pasten, omdat de site beveiligd is, dus geloof me op m'n woord:

Ten eerste was er een vraag over de zoutvlakten:
 - aan welke kant liep de mol vanuit karel gezien bij de zoutvlakten... rare vraag,

omdat fredrique en roderick halverwege zijn gewisseld en de antwoorden waren: links, midden en rechts. Alleen Milouska is niet gewisseld.

en ten tweede een vraag over de rechtbank:
 - als hoeveelste moest de mol in het beklaagde bankje en dan komt het er zijn maar 2! antwoordmogelijkheden. als 1e en als 2e! maar Roderick kwam als derde en dat antwoord stond er niet bij   

Zal wel weer een fout zijn, of weer iets voor m'n drieen theorie-tje. of roderick wordt bij deze echt uitgesloten als mol. 


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #521 Gepost op: 6-05-2006, 23:35:39 »
ik kan niet copy-pasten, omdat de site beveiligd is, (...)
Moet je geen Internet Explorer gebruiken :P
The British are not impressed.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #522 Gepost op: 6-05-2006, 23:46:34 »
Moet je geen Internet Explorer gebruiken :P

hihi, we zijn niet allemaal computernerds  :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #523 Gepost op: 6-05-2006, 23:51:47 »
Je hoeft geen nerd te zijn om recht te hebben op goede software hoor. ;)
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #524 Gepost op: 7-05-2006, 09:54:50 »
( -----Ik heb het toevallig net op Roderick is (niet) de mol ook geplaatst, heel vreemd inderdaad!--)

Ik heb net de test gemaakt op de .nl site en tot mijn grote schrik waren de vragen wat dubieus:

ik kan niet copy-pasten, omdat de site beveiligd is, dus geloof me op m'n woord:

Ten eerste was er een vraag over de zoutvlakten:
 - aan welke kant liep de mol vanuit karel gezien bij de zoutvlakten... rare vraag,

omdat fredrique en roderick halverwege zijn gewisseld en de antwoorden waren: links, midden en rechts. Alleen Milouska is niet gewisseld.

en ten tweede een vraag over de rechtbank:
 - als hoeveelste moest de mol in het beklaagde bankje en dan komt het er zijn maar 2! antwoordmogelijkheden. als 1e en als 2e! maar Roderick kwam als derde en dat antwoord stond er niet bij   

Zal wel weer een fout zijn, of weer iets voor m'n drieen theorie-tje. of roderick wordt bij deze echt uitgesloten als mol. 



Dit had ik op de vorige blz ook al gepost (het ontbreken van optie 3).

Plus die andere vraag, over waar de Mol liep tav Karel gaat over waar de Mol liep bij de finish tav Karel. Dus na de wissel al, dus dat is geen rare vraag!
Laten we jabberen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #525 Gepost op: 7-05-2006, 12:14:02 »
( -----Ik heb het toevallig net op Roderick is (niet) de mol ook geplaatst, heel vreemd inderdaad!--)

Ik heb net de test gemaakt op de .nl site en tot mijn grote schrik waren de vragen wat dubieus:

Lola-aap, zou je mij dan eens willen vertellen hoe je op de .nl site die test kunt maken dan? Want waar ik ook klik op WIDM.nl een test krijg ik niet in beeld (wil ik wel eens zien dan welke vragen er zoal gesteld worden  :) )
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #526 Gepost op: 7-05-2006, 15:44:23 »
Lola-aap, zou je mij dan eens willen vertellen hoe je op de .nl site die test kunt maken dan? Want waar ik ook klik op WIDM.nl een test krijg ik niet in beeld (wil ik wel eens zien dan welke vragen er zoal gesteld worden  :) )

ik ben welliswaar lola-aap niet maar ik weet wel hoe je de test moet maken,
je moet links boven op het wieisdemolteken klikken zodat je op de eerse pagina van de site komt
dan staat er onder aan die pagina maak de test, daar klik je op en dan verschijnt de test als pop-up klik em aan dan klik je op de site op het woord test en de test verschijnt!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #527 Gepost op: 8-05-2006, 18:28:18 »


Volgens mij is dit (net als vorig jaar met het Mol Is Wie-plaatje) een duidelijke aanwijzing naar (van links naar rechts):
- Verliezer (tja..) Roderick
- Winnaar (daar sta je dan) Frederique
en Mol (Met je goede molgedrag) Milouska

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #528 Gepost op: 8-05-2006, 18:31:52 »
Knipoogt ze nou op die foto (Milouska)? Tijdens de afl. dacht ik dit ook, maar het zal de zon wel zijn geweest.
Laten we jabberen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #529 Gepost op: 8-05-2006, 19:03:10 »
Knipoogt ze nou op die foto (Milouska)? Tijdens de afl. dacht ik dit ook, maar het zal de zon wel zijn geweest.

lol, die foto is al mega donker en het hoofd van milouska is pik en pik zwart  ;D geen idee hoe je dáár nu weer een knipoog in ziet..

overigens is deze foto genomen voor de finale, so i dont think so.. (knippen plakken, dat kan wel)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #530 Gepost op: 8-05-2006, 19:09:39 »


Volgens mij is dit (net als vorig jaar met het Mol Is Wie-plaatje) een duidelijke aanwijzing naar (van links naar rechts):
- Verliezer (tja..) Roderick
- Winnaar (daar sta je dan) Frederique
en Mol (Met je goede molgedrag) Milouska

Super goed gevonden Mvnl!!!!! Dit klopt gewoon als een bus!! Ook die stukjes verdelen inderdaad met die komma's!
En het klopt ook precies met wat ik verwachte!! SUPER!!!

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #531 Gepost op: 8-05-2006, 22:18:38 »
Weer een goede hint naar mijn mol! ;D
WIDM addicted....

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Het antwoord zit in de URLS?
« Reactie #532 Gepost op: 8-05-2006, 22:43:40 »
Zet de urls van de kandidaten op een rij (in volgorde van afvallen), en je ziet duidelijk een patroon dat de laatste cijfers van de URL steeds hoger worden naarmate de kandidaat verder komt in het spel: (kijk enkel naar de laatste lettercombinaties)
 
Geert: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_235676.jpg
Chris: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_235990.jpg
Richard: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_236440.jpg
Mary-lou: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_236815.jpg
Liz : http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_237321.jpg
Toine: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_238331.jpg
Peggy : http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_238895.jpg

Zie je wel? Nou pakken we ook nog eens de finalekandidaten erbij:


Frederique: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188565.jpg
Milouska: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188570.jpg
Roderick: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188573.jpg


Ik moet je helaas uit de droom helpen. Ik heb bij het begin van de serie ook al eens op die URL's zitten puzzelen en daaruit bleek dat de rode plaatjes van de afvallers gewoon later waren toegevoegd en daarom hogere nummers hadden. De nummers van de overgebleven kandidaten zijn als ik mij goed herinner precies volgens de volgorde van de foto's bovenaan op .nl

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #533 Gepost op: 9-05-2006, 10:37:13 »
Maar hoe zit het dan met de foto boven "afleveringen"? Daar zie je links Milouska en Frédérique die samen staan te kijken naar Roderick. Ik zeg niet dat die ander geen aanwijzing is, maar dan moet je deze foto ook meenemen

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #534 Gepost op: 11-05-2006, 11:02:37 »
lol, die foto is al mega donker en het hoofd van milouska is pik en pik zwart  ;D geen idee hoe je dáár nu weer een knipoog in ziet..

overigens is deze foto genomen voor de finale, so i dont think so.. (knippen plakken, dat kan wel)

Dat dacht ik gewoon te zien, ook in de aflevering.
Laten we jabberen.

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #535 Gepost op: 11-05-2006, 11:54:28 »
Heb de foto even een stuk lichter gemaakt en ik vind het inderdaad lijken op een knipoog.
Maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen en dan nog weet je natuurlijk niet wat het eventueel zou kunnen betekenen.
Al vind ik de aanwijzing van de tekst onder die foto wel vrij sterk  ::jaja::

Ik kan me vaag iets herinneren van de Portugalreeks, iets met een knipoog van John op een foto. Weet het niet meer zeker, maar dat betekende dus (ook) niks.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #536 Gepost op: 11-05-2006, 14:33:12 »
Mss is het gewoon door de zon. Ik zeg ook niet dat het een hint is, maar dat ik had dacht te zien!
Ik vind de tekst onder foto ook een mogelijke hint, ja!
Laten we jabberen.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #537 Gepost op: 11-05-2006, 23:00:03 »
Ro, Fre en Mil staan naast elkaar en kruipen wat dichter naar elkaar toe
Fotograaf:"Nog iets meer"
Ro:"Ja, jongens, nu staan we hier met ons drieën, maar we moeten er ook samen op kunnen"
Fre:"Ja, Mil, doe nou niet zo dom en kom hier"
Fotograaf:"Lach naar het vogeltje"
Mil:"Vogeltje?" terwijl ze haar ogen half dichtknijpt om een schim te ontdekken... "Ow, daar staan inderdaad een fotograaf"

Gustavo loopt weg om de bril van Mil te zoeken....

 ::hypocriet::

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #538 Gepost op: 12-05-2006, 12:50:04 »
Ro, Fre en Mil staan naast elkaar en kruipen wat dichter naar elkaar toe
Fotograaf:"Nog iets meer"
Ro:"Ja, jongens, nu staan we hier met ons drieën, maar we moeten er ook samen op kunnen"
Fre:"Ja, Mil, doe nou niet zo dom en kom hier"
Fotograaf:"Lach naar het vogeltje"
Mil:"Vogeltje?" terwijl ze haar ogen half dichtknijpt om een schim te ontdekken... "Ow, daar staan inderdaad een fotograaf"

Gustavo loopt weg om de bril van Mil te zoeken....

 ::hypocriet::


 ::rofl::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #539 Gepost op: 12-05-2006, 18:40:54 »


Volgens mij is dit (net als vorig jaar met het Mol Is Wie-plaatje) een duidelijke aanwijzing naar (van links naar rechts):
- Verliezer (tja..) Roderick
- Winnaar (daar sta je dan) Frederique
en Mol (Met je goede molgedrag) Milouska

Ojeej. Dit vind ik wel een hele enge aanwijzing en het brengt me nog meer aan het twijfelen dan voorheen  :-\\ Ik hoop stiekem dat dit alles gewoon toeval is  ::) en anders heb ik in ieder geval de winnaar goed  ;D Ik gun het haar in ieder geval van harte!  ::bravo::

Kan het niet zijn dat je het van rechts naar links moet bekijken  :D
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 18:43:05 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."