Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 139722 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 12-03-2006, 17:38:07 »
in haar introductiefilmpje zien we een aflevering van - ik denk - meiden van de wit
ze zegt daar: Nee, er woont hier geen Anita


iemand die daar nog een hint in ziet?

nee , jij?
 ;) :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 12-03-2006, 18:12:07 »
dat had ik ook.. ik zag fre en ik d8 zij is de mol.. dat is gewoon gevoelsmatig.. maar ik hoop nu niet dat ik alleen op haar ga letten.. dat was vorig jaar met marc marie wel zo.. bij mij!!
Mijn eerste gevoel was (toen ik voor het eerst de foto zag en nu na aflevering 1 nog steeds) dat fré t is. Zeker kan je na 1 aflevering natuurlijk nog niet zijn dus t is nu nog puur gevoelsmatig.
Ik ben benieuwd wat ze allemaal voor ons in petto hebben dit jaar!! 8)
Woohoo, de mol is terug!!  ;D

Offline Binck

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 12-03-2006, 20:24:30 »
Wilde nog even zeggen dat ik wel een beetje verliefd ben op frederique...heeft ze al verkering? hihi ::love::
p.s Ik vind haar zo eerlijk overkomen, kan de mol niet zijn..toch..???

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 12-03-2006, 21:27:44 »
Wilde nog even zeggen dat ik wel een beetje verliefd ben op frederique...heeft ze al verkering? hihi ::love::
p.s Ik vind haar zo eerlijk overkomen, kan de mol niet zijn..toch..???

Dat heb ik nu ook!  :-\\ Zul je straks zien dat Frederique de mol blijkt. Wel, in dat geval voel ik me dus echt misleidt en wel door vrouwelijke charmes  :-[  ::love:: ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 13-03-2006, 13:48:04 »
in haar introductiefilmpje zien we een aflevering van - ik denk - meiden van de wit
ze zegt daar: Nee, er woont hier geen Anita

Ja, ik. Al weet ik niet wat ik er mee moet: "Nee, er woont hier geen Anita", maar Liz staat wel achter me.

Offline Bemoeial

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2006, 15:51:39 »
Ik denk dat een MOL zich in het begin een beetje gedeist houdt. Beetje de boel aftasten enzo....
maar ja, waar bemoei ik me mee?

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2006, 16:45:57 »
Detail: bij het intypen van de naam Frédérique komen er automatisch streepjes op de é te staan. Hoe doet ze dit zo snel?

En hoort dat streepje op de tweede e? Als je het uitspreekt krijg je dan toch Freedeerique en niet Freeduhrique?

Waarschijnlijk niks van betekenis, maar als molspeurder moet je toch op de details letten.  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 13-03-2006, 16:53:17 »
Ja, dat accent hoort op de tweede e en het intypen ervan is heel eenvoudig. Druk eerst de ' toets in. Er verschijnt nog niks. Druk dan de e in en voila, je hebt een é.
The British are not impressed.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 13-03-2006, 16:56:38 »
Ja, dat accent hoort op de tweede e en het intypen ervan is heel eenvoudig. Druk eerst de ' toets in. Er verschijnt nog niks. Druk dan de e in en voila, je hebt een é.

Volgens mij werkt dat lang niet altijd, en volgens mij ook niet zo goed bij zulke inlogvelden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 13-03-2006, 17:00:36 »
Volgens mij is dat in XP wel vrij standaard. En dat werkt ook wel in zulke inlogvelden. En anders werkt [CTRL]+[ALT]+e net zo goed. (of AltGr+e).
The British are not impressed.

Offline Nachtjapon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Can a heart still break once it stopped beating?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 13-03-2006, 18:56:01 »
Maar volgensmij typen ze die namen nooit zelf in. Valt het jullie nooit op dat niemand zijn/haar naam met een hoofdletter schrijft en dat het altijd heel langzaam ingetypt wordt?  ::vergroot::
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 16-03-2006, 14:55:25 »
Volgens mij wordt dat inttypen van die namen vooraf of achteraf gedaan. Kijk maar eens naar het scherm; ze filmen het volgens mij altijd recht van voren en je ziet nooit een weerspiegeling. Naar mijn idee wordt dit op een pc gedaan of in een studio en later er tussen gemonteerd.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 16-03-2006, 15:32:24 »
ik heb er nog een in de catergorie vergezocht :

Van de week zag ik trailer van baantjer voor deze vrijdagavond. Daarin speelt frederique mee(als lijk, volgens mij), De naam van haar rol (wat ik denk op te maken uit de trailer) is Yvon !!  ::vergroot::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 16-03-2006, 15:35:14 »
ik heb er nog een in de catergorie vergezocht :

Van de week zag ik trailer van baantjer voor deze vrijdagavond. Daarin speelt frederique mee(als lijk, volgens mij), De naam van haar rol (wat ik denk op te maken uit de trailer) is Yvon !!  ::vergroot::
die is dus de mol ::vergroot:: ::rofl::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 17-03-2006, 15:29:33 »
ik heb er nog een in de catergorie vergezocht :

Van de week zag ik trailer van baantjer voor deze vrijdagavond. Daarin speelt frederique mee(als lijk, volgens mij), De naam van haar rol (wat ik denk op te maken uit de trailer) is Yvon !!  ::vergroot::

 ::oink:: das een grappige toevallighied!
Maar als ik het goed heb zijn de nu lopende baantjes afleveringen allemaal herhalingen. Denk dus dat dit (net zoals je zelf zei) beetje vergezocht is.
Maar ja, bij de mol weet je het nooit  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline chrisxx

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 17-03-2006, 22:13:56 »
Zij is de  :)

Tijdens het beantwoorden van de vragen, kwam telkens het beeldscherm van de laptop in beeld. Bij iedereen kwam gelijk de vraag in beeld. Behalve bij de laatste.... Frédérique!!
Bij haar kwam eerst het logo van wie is de mol in beeld.

Offline Lucci

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 17-03-2006, 22:21:36 »
Zij is de  :)

Tijdens het beantwoorden van de vragen, kwam telkens het beeldscherm van de laptop in beeld. Bij iedereen kwam gelijk de vraag in beeld. Behalve bij de laatste.... Frédérique!!
Bij haar kwam eerst het logo van wie is de mol in beeld.

Daar zou ik niet te veel waarde aan hechten, bij Peggy waren gelijksoortige shots in de eerste aflevering ook al te zien. Ze monteren maar wat, ik zou eerder letten op reacties van mensen...

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 17-03-2006, 22:22:19 »
Een mol zit het liefst onder de grond en waar zat Frédérique de halve aflevering...?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 17-03-2006, 23:25:21 »
Een mol zit het liefst onder de grond en waar zat Frédérique de halve aflevering...?
::ok::  ::rofl::

Fred is het ook gewoon ::jaja::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 18-03-2006, 11:30:08 »
Tja, het zou kunnen, maar er zijn mensen die nog wat hoger op mijn lijstje staan  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta