Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 139721 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Frédérique is niet de mol!
« Gepost op: 25-02-2006, 00:56:49 »


Wie is ... Frédérique?

In dit topic kan jij als molspeurder eens ff vertellen waarom Frédérique wél of net níet de MOL is. ;D
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 21:34:29 door Han13 »
2024: wie is de Mol?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2006, 08:39:58 »
Op www.anpbeeld.nl kan je foto's vinden van het programma als je zoekt naar wie is de mol.

Foto's 2005: Roeland (2), Yvonne (2), Victoria (2), Jim (2), Gijs (2), Sander (2), Isabelle (1), Lottie (1), Marc-Marie (1) en Yvon (1). Iedereen heeft twee foto's behalve de laatste vier.

Foto's 2006: Peggy (7), Geert (7), Chris (7), Roderick (6), Richard (6), Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5) en Frédérique (2). Waarom zijn er zo weinig foto's van  Frédérique. Is zij De Mol?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2006, 11:48:39 »
Ohh..dat lijkt me onwaarschijnlijk...die site weet toch niet wie de mol is
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2006, 12:01:42 »
klopt, bijna niemand weet het, behalve de makers..
......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2006, 12:17:59 »
Is misschien heel simpel te verklaren hoor...Frederique is ernstig ziek geweest een tijd terug, en is daarom mss minder in beeld geweest, dus ook minder foto's :-\\

Ik heb Frederique wel in mijn lijstje van verdachten staan, ze heeft net als Yvon een heel lief uiterlijk ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2006, 12:26:51 »
Zou ze net zo lachwekkend zijn als Yvon... ::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2006, 11:03:45 »
Misschien is zij de mol. Je weet maar nooit maar ik hoop dat ze ondanks ze misschien niet de mol is dat ze toch ver komt in het spel.

trouwens ik denk dat het dit jaar een man is.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2006, 14:44:28 »
Misschien is zij de mol. Je weet maar nooit maar ik hoop dat ze ondanks ze misschien niet de mol is dat ze toch ver komt in het spel.

trouwens ik denk dat het dit jaar een man is.
Dat jij dat denkt kan om een heleboel redenen zijn...
Ik denk dat jij denkt dat het een man is omdat er 2 vrouwen achter elkaar de mol zijn geweest...
Maar toch zijn er 5 mannen en 5 vrouwen...
fifty-fifty gewoon hoor
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2006, 17:07:55 »
Je weet het maar nooit, het kan net zo goed weer een vrouw zijn
Bij wie is de mol weet je het maar nooit
......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2006, 17:44:30 »
Op www.anpbeeld.nl kan je foto's vinden van het programma als je zoekt naar wie is de mol.

Foto's 2005: Roeland (2), Yvonne (2), Victoria (2), Jim (2), Gijs (2), Sander (2), Isabelle (1), Lottie (1), Marc-Marie (1) en Yvon (1). Iedereen heeft twee foto's behalve de laatste vier.

Foto's 2006: Peggy (7), Geert (7), Chris (7), Roderick (6), Richard (6), Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5) en Frédérique (2). Waarom zijn er zo weinig foto's van  Frédérique. Is zij De Mol?

Erik, ik heb alle foto's bekeken en het klopt inderdaad. Maar nu zeg ik je, scroll eens door en dan zie je op een gegeven moment van WIDM vorig jaar de foto's. Je ziet van Yvon, Marc-Marie & Lottie (Mol, Winnaar, Verliezer) hier slechts 1 foto waar alle anderen er twee hebben! Oke, ook Isabelle had slechts 1 foto maar goed. Je hebt wel de winnaar, mol, verliezer in het vizier.

Volgens mij kan je dus beter kijken naar drie mensen die respectievelijk een zelfde aantal foto's hebben, aangezien de Mol, Winnaar & Verliezer vorig jaar er 1 hadden. Kijk je dan nu naar de foto aantallen dan merk je dat vier personen exact dezelfde aantal foto's hebben namelijk:

Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5)

Kortom, 1 van de vier is Mol, 1 van de vier is de Winnaar, 1 van de vier is de Verliezer in de finale en 1 van de vier zal in de zicht van de finale eruit gaan.

Idee voor een theorietje of althans om rekening mee te houden namate de reeks vordert?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2006, 17:48:56 »
ik denk dat ze dit jaar een heel anders soort mol hebben gekozen dan yvonne.
en ik denk wel dat het een man is inderdaad!
maar ik heb er egt super zin in om de afleveringen weer te gaan kijken.
is er eindelijk weer wat op vrijdagavond op tv ::tandpastasmiley::

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2006, 19:59:00 »
Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5)

Kortom, 1 van de vier is Mol, 1 van de vier is de Winnaar, 1 van de vier is de Verliezer in de finale en 1 van de vier zal in de zicht van de finale eruit gaan.

Dit is zeker mogelijk. Ik heb het even opgezocht en bij de vorige vijf reeksen waren de laatste vier drie keer man-vrouw-vrouw-vrouw. Helaas helpt dit niet bij het vinden van de mol: van die drie keer was de mol 2 keer een vrouw (Deborah en Yvon) en 1 keer een man (Nico).

De mol heeft me telkens om de tuin geleiD. Van de vier reeksen had ik slechts 1 goed, te weten, de laatste: Yvon Jaspers! :-)

Bij mij precies hetzelfde!

@Bakkertje: de foto's zijn genomen tijdens de opnames. Het is niet erg waarschijnlijk dat Frédériques ziekte iets te maken heeft met het aantal foto's.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 26-02-2006, 21:16:20 »
Dit is zeker mogelijk. Ik heb het even opgezocht en bij de vorige vijf reeksen waren de laatste vier drie keer man-vrouw-vrouw-vrouw. Helaas helpt dit niet bij het vinden van de mol: van die drie keer was de mol 2 keer een vrouw (Deborah en Yvon) en 1 keer een man (Nico).

Nee, dat ben ik met je eens. Het helpt voor alsnog ons allerminst verder met de zoektocht naar de Mol. Maar stel dat namate de afleveringen verstrijken uit de diverse executies blijkt dat deze vier overblijven, dan is het toch wel handig om nu al vast in je achterhoofd mee te nemen terwijl je de afleveringen volgt. Ik zou het in ieder geval een uiterst interessant gegeven vinden, want als je de aantal foto's nagaat van de vorige WIDM reeksen plus de kennis erbij pakt wie de mol was, wie de verliezer en wie de winnaar dan kan je goed conclusies achteraf maar vooraf voor de komende reeks maken. Ik ga me er wel in verdiepen, ben alleen niet meer echt van op de hoogte wie ookal weer had gewonnen in WIDM 1 tevens in Australie  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 27-02-2006, 03:13:08 »
ik denk dat ze dit jaar een heel anders soort mol hebben gekozen dan yvonne.
De mol was Yvon, niet Yvonne. ;)
The British are not impressed.

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 27-02-2006, 08:30:24 »
hahahah oke bedankt voor de tip!
ik schreef het inderdaad altijd verkeerd :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 27-02-2006, 08:42:45 »
Nou ja, daar hebben we dit jaar geen last van :)
The British are not impressed.

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2006, 08:43:57 »
nee gelukkig maar..
maar ik ken de helft nog niet ik snap niet dat ze allemaal bekende nedelanders zijn hoor ik ken ze bijna nie :P

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 5-03-2006, 13:50:45 »
de reden dat zij er zo weinig heeft zou ook kunnen zijn omdat ze als eerste afvalt!
en ik denk dat zij een hele goede mol is ze ziet er zo verlegen en onschuldig uit en zo gedraagd ze zich normaal ook (ik ben express dream travel aan het kijken!)
ik zou op het moment haar enj mary lou het liefst door zien gaan zij lijken me wel goede kandidaten!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 5-03-2006, 14:30:28 »
de reden dat zij er zo weinig heeft zou ook kunnen zijn omdat ze als eerste afvalt!
en ik denk dat zij een hele goede mol is ze ziet er zo verlegen en onschuldig uit en zo gedraagd ze zich normaal ook (ik ben express dream travel aan het kijken!)
ik zou op het moment haar enj mary lou het liefst door zien gaan zij lijken me wel goede kandidaten!

Schijn bedriegt vaak. Yvon was/is nou niet bepaald erg verlegen uit.

... niets is wat het lijkt, wat het is is niets wat het lijkt ...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Ca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Je was een geweldig mens...
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2006, 13:59:26 »
Ik hoop dat Frédérique er lang in blijft zitten. Ze is leuk  ::jaja::