Auteur Topic: Peggy is niet de mol!  (gelezen 63764 keer)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 24-03-2006, 23:27:27 »
Ze is veel te opvallend als mol vind ik .Maar wel een sterke kandidaat. Trouwens bij de executie kan zij en ook de andere kandidaten totaal iets anders intikken dan dat zij zeggen. :-\\ ;)Dus zij gokte op Richard maar dat wil niks zeggen .  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 24-03-2006, 23:31:12 »
Ze is veel te opvallend als mol vind ik .Maar wel een sterke kandidaat. Trouwens bij de executie kan zij en ook de andere kandidaten totaal iets anders intikken dan dat zij zeggen. :-\\ ;)Dus zij gokte op Richard maar dat wil niks zeggen .  :)
Dat is waar. Maar waarom zouden ze dat doen ???

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 24-03-2006, 23:37:09 »
Peggy zegt dat ze Chris verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Dan zegt ze dat ze Richard verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Vaag. Hoe kwam ze er nu bij dat de eerste foto Chris was? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze probeerde ook steeds Richard aan het twijfelen te brengen.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 25-03-2006, 10:32:21 »
Peggy zegt dat ze Chris verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Dan zegt ze dat ze Richard verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Vaag. Hoe kwam ze er nu bij dat de eerste foto Chris was? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze probeerde ook steeds Richard aan het twijfelen te brengen.

Sterker nog, in aflevering 1 stemde ze volgens mij ook op Geert. En die vloog er ook uit.

Wat een hele goeie mol-taktiek is om te gaan stemmen om degene die het meest verdacht doet, om dan niet optevallen qua stemgedrag. Bijvoorbeeld 2 jaar geleden, in de finale stemt elise op chandrika, omdat die gewoon het meest verdacht is. En Yvon op Lottie.
 
In aflevering 1 was Geert duidelijk het meest mollig bezig, dus Peggy stemt op Geert. In aflevering 2 ging Chris extra mollig doen, dus stemde Peggy op Chris. En nou gisteren Richard weer, die ook verdacht ging doen, om verwarring te zaaien. Daar stempt Peggy natuurlijk op.Om niet op te vallen.

En met de test zei peggy: Ik vond Richard erg verdacht dat hij paar 4 zei, terwijl we er bijna zeker van waren dat het paar 2 was. Terwijl Peggy juist heel erg met Richard mee ging praten om de groep om te praten!!!

En met de fotos zeggen dat het Chris is... jaa tuurlijk ::zwaai::. Ik ben niet gek (toch?)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 25-03-2006, 10:47:57 »
En deze aflevering doet Peggy heel erg verdacht, dus stemmen we massal op Peggy. Ik denk dat ze d'r volgende week uit vliegt.  ::tandpastasmiley::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 25-03-2006, 12:36:03 »
Ze vliegt er volgende waarschijnlijk ook uit, zie De Intro Theorie.

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 25-03-2006, 13:21:00 »
De verdenking op Peggy is niet alleen op deze aflevering gebaseerd.

Aflevering 1: +2000 laten liggen bij Memory
Aflevering 2: rode envelop weggemoffeld, te weinig bij de bank gebracht, de opdracht niet begrijpen en Toine maar een beetje laten rijden
Aflevering 3: Richard in verwarring brengen, zelf verkeerde naam noemen, als eerste met het idee komen dat het ook een ander koppel dan twee kan zijn

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 25-03-2006, 14:07:29 »
Ik ben ook Peggy vanaf de 2e aflevering gaan verdenken. Of ze is een goeie nep-mol of ze is DE mol. Wat mij ook opvalt, maar wellicht subjectief.... ik heb het idee dat Peggy heel vaak in de biechts te zien is met "achtergrond commentaar". De vorige aflevering viel me dat al op, peggy vertelt over het vlotbouwen, het varen, het kiezen van de zwaarste... enzovoort. Ik had het idee dat zij aanzienlijk meer in beeld was dan de anderen kandidaten. Ook dat deed mij erg aan Yvon denken, Yvon die als maar aan het uitleggen is waarom zij dingen doet of niet doet. Ook in de 3e aflevering was Peggy weer veel in beeld. Is dat jullie ook opgevallen??

"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 25-03-2006, 14:56:20 »
Die Peggy toch... Acht kandidaten in het spel, acht foto's en maar blijven zeuren over Chris. Bij elke foto proberen Richard in verwarring te brengen. Vervolgens de volgorde verkeerd onthouden en Toine zeggen waar het Mary-Lou moet zijn. En verder was het niet Richard die begon over paar 4, dat was dus Peggy.

En o ja, toen ze op het vliegveld stonden te wachten, begon Peggy over de tango. Lucky shot of voorkennis?

Tel daarbij op dat ze in aflevering 1 bij het memory-spel +2000 laat liggen en zichzelf eruit werkt om het niet verdacht te laten lijken en dat ze vorige week het geld van de paal afhaalde, terwijl ze wist (!!!) dat ze niet alle kleuren mochten meenemen...

Het lijkt me duidelijk nu: it's Peggy!

Yep.
Bovendien: wie ziet in de foto van Frederique nu Liz? Liz heeft toch een heel ander gezicht zou je zeggen.
Peggy is slim, jong, snel, zelfverzekerd en dus een perfecte mol.

En de muziekhint: vioolmuziek in het intro. Peggy heeft jarenlang viool gespeeld.

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 25-03-2006, 15:09:19 »
Terwijl die van Frédérique volgens mij (met die van Milouska) de foto was die het makkelijkst te herkennen was. Tenminste, ik zag het meteen. Bij die anderen moest ik toch nog even goed kijken.

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 25-03-2006, 15:42:36 »
Terwijl die van Frédérique volgens mij (met die van Milouska) de foto was die het makkelijkst te herkennen was. Tenminste, ik zag het meteen. Bij die anderen moest ik toch nog even goed kijken.

Precies, dat breeduit lachende smoeltje. Helemaal geen Liz, Peggy. Dat wist je best.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 25-03-2006, 15:45:48 »
Ze vliegt er volgende waarschijnlijk ook uit, zie De Intro Theorie.
Hmm.. er zijn al meer mensen voorbij gekomen (Toine, Liz enz.) die er ook nog niet uit liggen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 25-03-2006, 15:49:31 »
Hmm.. er zijn al meer mensen voorbij gekomen (Toine, Liz enz.) die er ook nog niet uit liggen.
Inderdaad.. Maar er bestaat iig een kans dat Peg eruit gaat

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 25-03-2006, 16:25:33 »
Nee sorry Peggy verdacht ik ook maar na lang nadenken ben ik erachter gekomen dat ze er de volgende aflevering uitgaat  8)  :-\\  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 25-03-2006, 19:07:04 »
AL met al verdenk ik Peggy wel heel er...
Ook Mary-Lou...
maar je dit is natuurlijk wel WIDM dus...

xx CO!!  8)
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline always mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ... This is the moment....
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 25-03-2006, 20:28:58 »
is er iemand die die rode helm van peggy verdacht vond :-\\
.... de rest had groen...

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 26-03-2006, 12:21:07 »
hmmmm das idd opvallend, heb net even terug zitten kijken en je hebt inderdaad gelijk  ::ok::
Ze gedraagt zich sowieso beetje raar bij de boomtop opdracht. Haalt zowat iedereen door elkaar.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 26-03-2006, 13:13:29 »
Sterker nog, in aflevering 1 stemde ze volgens mij ook op Geert. En die vloog er ook uit.
(toch?)
Nee...ze stemde op Toine...weet je nog...zie http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-overzicht-stemoverzicht

'En Toine, die doet trouwens ook verdacht, hij schrijft niks, hij heeft 1 bladzijde'
Aldus Peggy
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 26-03-2006, 14:08:50 »
Nee...ze stemde op Toine...weet je nog...zie http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-overzicht-stemoverzicht

'En Toine, die doet trouwens ook verdacht, hij schrijft niks, hij heeft 1 bladzijde'
Aldus Peggy

dat hoeft niks te zeggen, die bekentenissen kunnen hartstikke vals zijn.


wat me opviel: ze heeft het op het vliegveld al over tangodansen terwijl ze pas in eht vliegtuig te horen kregen dat ze iets met de tango moesten gaan doen.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline zwaluw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 26-03-2006, 15:36:22 »
Als je kijkt naar de foto van peggy als karel hem op de kop legt, dan zie je de de letters van de mol dikker gedrukt zijn dan bij de andere foto's. Is dit een hint naar peggy of toeval
beter 1 zwaluw op de site dan 10 in de lucht