Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 176001 keer)

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #360 Gepost op: 28-04-2006, 21:43:18 »
Die cowboylaarzen onder Karels pak  :P

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re: Grappige momenten
« Reactie #361 Gepost op: 28-04-2006, 21:44:27 »
Het koddige draaien van Roderick om een beetje licht te krijgen terwijl hij zo kijkt van: ik weet alles al  ;D
"I love it when a plan comes together"

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #362 Gepost op: 28-04-2006, 21:45:22 »
Milouska die alle negatieve opmerkingen over zichzelf leest: au, au, au...  ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #363 Gepost op: 28-04-2006, 21:45:43 »
Het citaat uit Milouska's boekje over wat een schreeuwerds de rest was en alsof ze op auditie waren of zo..... ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #364 Gepost op: 28-04-2006, 21:52:32 »
Geweldig die mooie rem-actie van die Argentijn toen Peggy op de andere weghelft kwam  ;D
Hulde!!!!

Hoewel ik best wel een gezond gevoel voor humor heb, zie ik echt niet in wat daar grappig aan is. Hadden ze er nu echt niet voor kunnen zorgen dat die weg voor een paar uurtjes afgesloten werd? Ze kon dood geweest zijn! Ik treed Erik TKS' kritiek bij: hij gaf eerder deze week ook al aan dat hij de Gaucho-opdracht gevaarlijk vond. De makers van dit programma zouden zich in de toekomst wel wat beter bewust mogen zijn van de mogelijke gevaren die sommige opdrachten met zich mee brengen. Hun verantwoordelijkheid reikt immers verder dan zomaar een spectaculair programma maken.  

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Grappige momenten
« Reactie #365 Gepost op: 28-04-2006, 22:01:12 »
Karel: "Meid... je moet weg!"
Roderick in die deken  ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #366 Gepost op: 28-04-2006, 22:04:08 »
Karel die 'bovenop' de berg zijn jas helemaal dicht hield.
The British are not impressed.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #367 Gepost op: 28-04-2006, 22:07:45 »
Fre die tijdens het fietsen zingt:

Hit the road, Jack...
WIDM addicted....

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Grappige momenten
« Reactie #368 Gepost op: 28-04-2006, 22:41:21 »
Hoewel ik best wel een gezond gevoel voor humor heb, zie ik echt niet in wat daar grappig aan is. Hadden ze er nu echt niet voor kunnen zorgen dat die weg voor een paar uurtjes afgesloten werd? Ze kon dood geweest zijn! Ik treed Erik TKS' kritiek bij: hij gaf eerder deze week ook al aan dat hij de Gaucho-opdracht gevaarlijk vond. De makers van dit programma zouden zich in de toekomst wel wat beter bewust mogen zijn van de mogelijke gevaren die sommige opdrachten met zich mee brengen. Hun verantwoordelijkheid reikt immers verder dan zomaar een spectaculair programma maken.  
Eén dooie lijkt me wel genoeg  :-X :-X :\'( :-\\ ::niet-ok::
Maar ik vind het ook niet grappig nee
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #369 Gepost op: 28-04-2006, 23:31:01 »
Fre die tijdens het fietsen zingt:

Hit the road, Jack...

Zo onzettend  ::ok:: en ook zo op het juiste moment :P

Wanneer Roderick dus tergend langzaam zich voort begeeft en Frederique gewoon op haar gemak "spottend" dat gaat zingen  ;D ::rofl::  ::bravo::

Als ik haar uitspraak wanneer Peggy bijna doodmoe van de fiets afstapt mag quoten: "You go girl!" (Geldt natuurlijk ook voor Peggy met haar formidabele prestatie, maar ik gebruik het nu voor dat zing stukje)

En voor de rest als Karel Peggy begeleidt naar de auto die haar naar het vliegtuig brengt, de camera zich focust op de drie finalisten en dat Roderick dan met zo'n grote grijns van jewelste, of in iedergeval een grandiose gezichtsuitdrukking aanneemt en dan op zo'n toon zegt: "Jaahaa, 1 van ons drieen is hem gewoon!"

En dan daarna, wanneer Roderick en Frederique hun ogen elkaar kruizen en je gewoon uit dat moment kunt aflezen bij Frederique: "Jaja Ro, ik heb je door, ik zit wel op de juiste mol" :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #370 Gepost op: 29-04-2006, 01:12:43 »
Peggy en Milouska op de fiets. Milouska ligt ongeveer 200 meter achter  :P

Peggy: "Ja als ik nog langzamer ga val ik om!!!"  ;D

Frédérique: "Dit was een leuk spel geweest voor Richard...... en Toinnie (ofzo)
Ik zag het gelijk voor me: Richard in zijn knaloranje bodywarmer op een fiets een steile helling op... Het zweet op zijn voorhoofd..
Had me erg leuk geleken ja!
Triomf!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #371 Gepost op: 29-04-2006, 02:56:41 »
::rofl:: Roderick als zijn Mol Peggy eruit vliegt... ::rofl:: Eerst zie je hem helemaal instorten. Dan probeert hij zich groot te houden, neemt waardig afscheid en gaat vervolgens drie meter van de andere twee dames staan met een rare grijns. Je ziet hem denken... "Een van deze twee houdt me al 15 dagen voor de gek zonder dan ik het doorheb..."

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #372 Gepost op: 29-04-2006, 09:27:56 »
Ook heel grappig vond ik dat citaat uit een van die mollenboekjes "Iedereen is de mol!".

En verder is het meeste al genoemd.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #373 Gepost op: 29-04-2006, 11:02:00 »
Ook heel grappig vond ik dat citaat uit een van die mollenboekjes "Iedereen is de mol!".

En verder is het meeste al genoemd.

ja wat ik me afvroeg was of dat echt een citaat was uit het boekje of dat diegene die het las het gewoon zei. Ik moest er wel om lachen  :P
Triomf!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #374 Gepost op: 29-04-2006, 14:01:47 »
Ook heel grappig vond ik dat citaat uit een van die mollenboekjes "Iedereen is de mol!".

En verder is het meeste al genoemd.

Dat zei Milouska nadat ze al voor 3 bladzijdes las per dag: "Geert is de mol" bladzijde verder "Chris is de mol" 2 bladzijdes verder: "Liz is de mol!" Waarop Milouska dan geirriteerd roept: "Iedereen is de mol!"  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #375 Gepost op: 29-04-2006, 14:24:00 »
Dat zei Milouska nadat ze al voor 3 bladzijdes las per dag: "Geert is de mol" bladzijde verder "Chris is de mol" 2 bladzijdes verder: "Liz is de mol!" Waarop Milouska dan geirriteerd roept: "Iedereen is de mol!"  ::rofl::

mocht Milouska niet lezen in het boekje van Frédérique?
(ff tussendoor)

Ik vond deze aflevering leuk, maar niet zo leuk als de vorige twee afleveringen.
Heb wel moeten lachen om alle mensen op de fiets: Twee "kleine meisjes" als Peggy en Frédérique die ongeveer 200 meter voorliggen op "sterke grote Roderick" en Milouska...
was wel leuk  :)
Triomf!

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #376 Gepost op: 29-04-2006, 15:54:44 »
Ja en ze werden ook nog als de twee zwaksten naar voren geduwd, mooi niet dus.

roderick die de meeste kromme deal voorsteldt aan Milouska: Als jij de hele tijd alles voorleest, dan lees ik 5 minuten van het kwartier ook voor. En zijn reactie dat hij met Milouska moest. Echt niet aardig... maar wel grappig.
 

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #377 Gepost op: 29-04-2006, 20:57:02 »
Ik was nog wat dingen aan het terugkijken en toen viel me dit shot op :P

Wat een verschil ;)
WIDM addicted....

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #378 Gepost op: 29-04-2006, 21:04:10 »
Ik was nog wat dingen aan het terugkijken en toen viel me dit shot op :P

Wat een verschil ;)

 ::rofl:: Haha fantastisch.. ::ok::


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #379 Gepost op: 29-04-2006, 21:14:31 »
Heel leuk dat screenshot! ;D