Je ziet dat een shot waarin een matras getoond word, de gala eetgelegenheid waarbij kandidaten aan tafel zitten met Argentijnen en je ziet als laatste shot tig race auto's (lijken als je mij vraagt best wat op oude Dafjes

)
Gezien de "Volgende Week" filmpjes
altijd de opdrachten toont voor de volgende aflevering ga ik hiervan uit:
Opdracht 1De kandidaten krijgen te horen dat ze personeel zullen gaan zijn voor 1 dag om in een restaurant te dienen als hetzij dienstmeid, hetzij ober. Gezien 1 van de bedden geen matras heeft moeten er een paar kandidaten op zoek naar een geschikt matras.
Vervolgens zullen ze 's avonds bekende Argentijnen (maar voor de kandidaten en voor ons waarschijnlijk ook: hartstikke onbekend!) ontvangen waar ze eerst mee gaan dineren waarna Milouska bontificaal stelt: "So, you're gay"
Opdracht 2:Je ziet een shot van kandidaten om ste beurten in hetzelfde soort type raceautootje zitten. Richard (meen ik) zie je in beeld die met piepende remmen tot stilstand komt. Gaat het soms hierbij om het feit wie de grootste/langste remsporen kan maken?

Of wie het snelst een raceparcour kan afleggen in zo'n autootje? Ik heb geen idee wat de opdracht in zal houden, maar het zal zich afspelen op een racebaan.
Conclusie:Frédérique zal niet vertrekken!Tenminste niet in de zesde aflevering bij de executie. Pak haar intro erbij en je ziet als 2de kandidaat een fietsende Frederique die er naar mijn mening best door heen is wat duidt op een zware fietsopdracht. Gezien je met 100% veilig kunt stellen dat de "Volgende Week" of zoals ik ze liever noem "Sneak preview" filmpjes beide opdrachten voor de komende aflevering laat zien en in het hele filmpje geen fiets aan bod komt. Ofwel Frederique word niet de afvaller van aflevering 6 (en daar ben ik enorm blij om)
Voor de rest denk ik dat die matras in verband staat met dat gekleed gaan in galakledij en die eetgelegenheid met Argentijnen.